Η εταιρεία τον απέλυσε το 2017, έπειτα από κατακλυσμό παραπόνων από δυσαρεστημένους πελάτες, που της κόστισαν περίπου 10.000 ευρώ σε επιστροφές προστίμων, τα οποία σύμφωνα με την Trenitalia, είχα εκδοθεί αυθαίρετα και για εσφαλμένα ποσά.
Ο Μπονάνο είχε επιβάλει πρόστιμα για διάφορες παραβάσεις, από την επιβίβαση χωρίς εισιτήριο, μέχρι την έλλειψη σφραγίδας με την ημερομηνία σε αυτό, ή σε περιπτώσεις που επιβάτες ήταν σε λάθος τρένο.
Ο 61χρονος προσέφυγε στη δικαιοσύνη μετά την απόλυση και επέστρεψε στη δουλειά του, έπειτα από την απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου. Οι δικαστές τον περιέγραψαν ως άνθρωπο που εργαζόταν με «ασυνήθιστο ζήλο» και ήταν «άκαμπτος», αλλά έκριναν ότι ο Μπονάνο έκανε απλά τη δουλειά του- αν και «με εξαιρετικά σχολαστικό τρόπο»- και δεν επεδίωκε να αποκομίσει προσωπικό όφελος.
Μιλώντας στην Corriere della Sera ο Μπονάνο- που είναι ελεγκτής εδώ και 38 χρόνια- αρνήθηκε ότι ήταν «ανελέητος», αν και παραδέχθηκε ότι είχε επιβάλει 5.000 πρόστιμα.
«Δεν είμαι κυνηγός επικηρυγμένων, αλλά στη δουλειά χρειάζεσαι αυστηρότητα. Και πρέπει να διασφαλίσω ότι όλοι οι επιβάτες έχουν έγκυρο εισιτήριο. Ποτέ δεν είμαι αυταρχικός ούτε νταής. Οι επιβάτες με αγαπούν», συμπλήρωσε.
Ο δικηγόρος του, Λούτσιο Σαμπάτι, σχολίασε ότι ποτέ δεν έχει ακούσει για κάποιον που απολύθηκε επειδή δούλευε υπερβολικά πολύ. «Αυτή η ιστορία είναι παράδοξη. Μιλάμε για έναν ελεγκτή τρένου που, επειδή εντόπιζε επιβάτες χωρίς εισιτήριο, έφερε στην εταιρεία περισσότερα από 200.000 ευρώ».
Με πληροφορίες από Guardian- www.lifo.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου