Η σύμβαση προβλέπει την καταβολή από το Δημόσιο στην ιταλικών συμφερόντων ΤΡΑΙΝΟΣΕ 50 εκατ. ευρώ ετησίως για τα επόμενα 10 χρόνια.
Οπως υπενθύμισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής κατά την τελετή της υπογραφής, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πουλήθηκε το 2017 έναντι 45 εκατ. ευρώ, δηλαδή 5 εκατ. ευρώ λιγότερα από την ετήσια ενίσχυση για την παροχή δημοσίων υπηρεσιών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ενώ ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Παναγιώτης Νίκας έχει προαναγγείλει πολλές φορές την επανακυκλοφορία τρένων στη γραμμή Κόρινθος - Ναύπλιο δεσμεύοντας μάλιστα και πόρους για την αναβάθμιση του δικτύου, τελικώς η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιδεικνύει μόνο επικοινωνιακό ενδιαφέρον και αφήνει το χρόνο να κυλά αφήνοντας αναξιοποίητο το υπάρχον δίκτυο. Αναξιοποίητοι μένουν και οι πόροι για τα τρένα υδρογόνου που θα μπορούσαν να κυκλοφορούν στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου που δεν είναι ηλεκτροδοτούμενο.
Στις ελληνικές καλένδες έχει παραπεμφθεί και η γραμμή Πύργος - Κυπαρισσία - Καλαμάτα, που δεν χρειάζεται μεγάλα ποσά για να αναβαθμιστεί από μετρική σε κανονική. Ενδιαφέρον δεν έχει εκδηλωθεί ούτε για τη λειτουργία του προαστιακού σιδηροδρόμου της Καλαμάτας που θα μπορούσε να είναι βιώσιμος, καθώς εξυπηρετεί μεταξύ άλλων τον Αερολιμένα "Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος" και το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Θ.Λ. - www.eleftheria.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου