Τα όσα ρουσφετολογικά (με τοποθετήσεις ημετέρων) συμβαίνουν στον πολύπαθο Οργανισμό το τελευταίο διάστημα αλλά και στον σιδηρόδρομο γενικότερα (με την γενικότερη απαξία) δεν τα έχουν ξαναδεί οι σιδηροδρομικοί δεκαετίες τώρα.
Και θα περίμενε κάποιος κάποια αντίδραση απο το δευτεροβάθμιο Όργανο εκπροσώπησης μας (Π.Ο.Σ.).
Δυστυχώς αυτή η αντίδραση μέχρι σήμερα δεν υπάρχει, ο σιδηρόδρομος καταρρέει καθημερινά ενώ οι Κυβερνητικοί συνδικαλιστές προσπαθούν να κρύψουν την έλλειψη πολιτικής βούλησης για την ανάπτυξη του μέσου σε τρίτους παράγοντες.
Γεγονός παραμένει ότι το συγκεκριμένο δημοσίευμα (ΚΛΙΚ ΕΔΩ) ,που κρύφτηκε απο πολλούς, τάραξε τα νερά καθώς με τη βοήθεια των Ελληνικών Μέσων Ενημέρωσης που έχουν την 108η θέση σε όλο τον κόσμο για την.... αντικειμενικότητα τους, έχει με επιτυχία κρυφτεί η απαξίωση των Ελληνικών Σιδηροδρόμων.
Άλλωστε σε λίγο τα Ελληνικά Μέσα Ενημέρωσης θα μας έπειθαν ότι ταξιδεύουμε με 200 χλμ την ώρα και όλα λειτουργούν, τέτοια προπαγάνδα δεν έχει ξαναυπάρξει ενάντια στην πραγματικότητα που ζούμε όχι μόνο στον σιδηρόδρομο αλλά και στην χώρα γενικότερα.
Όλα φυσικά εξηγούνται και θα ειπωθούν πολλά εν καιρώ.
Αυτές τις μέρες όμως η χώρα συγκλονίζεται απο το σκάνδαλο της παρακολούθησης του Προέδρου του ΚΙΝΑΛ καθώς και δημοσιογράφου απο την Ε.Υ.Π. (η οποία είχε υπαχθεί τον Ιούλιο του 2019 στον σημερινό Πρωθυπουργό). Ήδη 2 κορυφαία Κυβερνητικά στελέχη έχουν παραιτηθεί.
Ας δούμε τι λέει για αυτό το σκάνδαλο ο Σύμβουλος Στρατηγικής των Κώστα Καραμανλή, Αντώνη Σαμάρα και Βαγγέλη Μεϊμαράκη, Νίκος Καραχάλιος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου