Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Κυριακή 21 Αυγούστου 2022

Όταν η πραγματικότητα δεν συμφωνεί μαζί τους, τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα. ΝΑΙ ο σιδηρόδρομος καταρρέει

Το άρθρο της Εφημερίδας των Συντακτών είναι αλήθεια ότι ενόχλησε πολλούς και προβλημάτισε ακόμα περσότερους. Σε όσους ενοχλήθηκαν αφιερώνουμε το ρητό 
"Όταν η πραγματικότητα δεν συμφωνεί μαζί μας, τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα".

Είναι άλλωστε αξιοπερίεργο να ενοχλούνται από ένα δημοσίευμα που είναι φανερό ότι  αντλεί  πληροφόρηση απο πρόσφατη ανακοίνωση Σωματείου (ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ) που τα ίδια αυτά πρόσωπα διακινούσαν.

Πρίν 15 μέρες ήταν η εφημερίδα "Δημοκρατία", πριν μια εβδομάδα το Σωματείο, χτες η Εφημερίδα Συντακτών. Γιατί  ενοχλούνται μόνο όμως απο την Εφ Συν; 

Γιατί 3 χρόνια τώρα ζούνε στο μπλε συννεφάκι τους και όταν αρχίζουν και βλέπουν τα "έργα τους" - ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗ και όχι σε ανακοινώσεις που κρύβουν έντεχνα την αλήθεια- και τα αποτελέσματα τους,  θυμούνται  μέχρι και την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2017, που  πολιτικά προωθούσαν.

  • Ποιος άλλωστε ξεχνά όσους συνετέλεσαν η εταιρεία να παρουσιάσει ζημίες 750 Εκ Ευρώ κατά τα 2 πρώτα χρόνια λειτουργίας της ; (2007-2008).
  • Ξεχνά μήπως κανείς τους 3 άγονους διαγωνισμούς για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ την περίοδο 2013-2014; Ασφαλώς όχι. 
  • Ποιος ξεχνά τον Νόμο 3891 που ψήφισε το  ΠΑΣΟΚ  (αλλά ΚΑΙ η Νέα Δημοκρατία επί της αρχής) το 2010 , τον περίφημο Νόμο Ρεππα (3891) που είχε μετατάξει 3.000 σιδηροδρομικούς, είχε καταργήσει τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας επιφέροντας μειώσεις μισθών κατά 45% και είχε κλείσει το 1/3 του σιδηροδρομικού δικτύου στο όνομα της δήθεν «εξυγίανσης». Μιας δήθεν εξυγίανσης που διέλυσε όχι μόνο τον σιδηρόδρομο αλλά & χιλιάδες οικογένειες εργαζομένων.
  • Ποιος ξεχνά την ένταξη ΤΡΑΙΝΟΣΕ- ΕΕΣΣΤΥ στο ΤΑΙΠΕΔ την 1η Γενάρη του 2013; Ναι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πωλήθηκε το 2017 καθώς χάθηκε η μάχη που έδινε με άνισους όρους τότε η Κυβέρνηση και με τον εκβιασμό της επιστροφής 2.6 δις Ευρώ στο τραπέζι αν δεν προχωρούσε η ιδιωτικοποίηση. 2.6 δις χρεών (ως "Κρατικών Επιδοτήσεων") για την περίοδο 1996-2007.
  • Ποιος ξεχνά τις συμβάσεις για τα έργα την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων; Την περίφημη 717. 
  • Ξεχνά μήπως κανείς ότι το 2000 το Δημόσιο αγόραζε 20 μηχανές Siemens ενώ δεν υπήρχε δίκτυο ηλεκτροκίνησης; Και ότι η ηλεκτροκίνηση ήρθε στην Αθήνα το 2017 γιατί απο το 2013 είχε μείνει έξω απο τα...Κιούρκα; 
  • Βλέπουμε άλλωστε πως γίνονται οι ιδιωτικοποιήσεις σήμερα, αυτήν την περίοδο , βλέπουμε δηλαδή  την κατάληξη που είχαν άλλες εταιρείες που ενέταξε τότε η Κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ στο ΤΑΙΠΕΔ. Βλέπουμε την Κυβέρνηση Μητσοτάκη και πως απέλυσε πρόσφατα  1100 συναδέλφους στην ΛΑΡΚΟ που εντάχθηκε στο ΤΑΙΠΕΔ την ίδια περίοδο με τις ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ. 
  • Η μήπως δεν είναι ΑΛΗΘΕΙΑ ότι η χώρα απειλείται με επιστροφές δεκάδων εκατομμυρίων Ευρώ απο την Ε.Ε.  αν δεν λειτουργήσει το Etcs μέχρι το τέλος του 2022.
  • Ή μήπως δεν  είναι ΑΛΗΘΕΙΑ ότι απέλυσε ο ΟΣΕ 165 εργαζομένους στις ισόπεδες διαβάσεις (που είχαν προσληφθεί μέσω ΑΣΕΠ)  για να επαναφέρει τους εργολάβους σε αυτήν την δραστηριότητα. 
  • Είναι ή δεν είναι ΑΛΗΘΕΙΑ ότι στην σύμβαση για τα ΥΓΟΣ που ψηφίστηκε πρόσφατα , το ύψος των επενδύσεων για τον ιδιώτη περιορίστηκε στα 165 εκ Ευρώ απο τα 550 εκ Ευρώ που προβλέπονταν στο μνημόνιο συνεργασίας τον Οκτώβριο του 2019; Εξέλιξη που ανάγκασε ΣΥΣΣΩΜΗ την Αντιπολίτευση να την καταψηφίσει; 
Οι Ευρωπαίοι δεν θα χαριστούν στην Κυβέρνηση Μητσοτάκη γιατί ΕΙΔΑΝ με τα μάτια τους, ότι όταν υπάρχει σχέδιο και πολιτική βούληση τα έργα προχωρούν. Τα όσα έγιναν στον τομέα αυτό, την περίοδο 2015-2019 έδωσαν τεράστια ΩΘΗΣΗ στο μέσο που αγαπάμε και υπηρετούμε. Και ήρθε ο Ιούλιος του 2019 και ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ

Όχι μόνο λοιπόν ορισμένοι δεν δικαιούνται να ομιλούν αλλά έχουν και ιστορική -πολιτική- ευθύνη απέναντι σε συγκεκριμένα γεγονότα. 

Θεωρούν ότι μπορεί η λήθη να κάνει να ξεχαστούν αυτά, ενώ νομίζουν ότι μπορούν να ξεγελάσουν τους νέους εργαζόμενους που πραγματικά απορούν γιατί ενοχλήθηκαν απο ένα δημοσίευμα που περιγράφει την διάλυση των Ελληνικών Σιδηροδρόμων και μάλιστα με πολλά κενά πληροφόρησης για γεγονότα που θα πρέπει να επισημανθούν στο κοινό. 

Γιατί δεν έχουμε σήμερα μηχανοδηγούς για παράδειγμα. Όχι γιατί πήραν άδειες (όπως όλοι οι εργαζόμενοι) τον Αύγουστο, αλλά γιατί αφενός η σχολή του ΟΣΕ ήταν κλειστή με Υπουργική απόφαση από τον Φλεβάρη του 2020 μέχρι και τον Μάη του 2021 και αφετέρου γιατί ο υπηρεσιακός μηχανισμός των "αρίστων", αυτός που ανέλαβε (με απευθείας ανάθεση)  τον Φλεβάρη του 2022 την διαδικασία εκπαίδευσης, τα θαλάσσωσε κανονικότατα και ανάγκασε ακόμα και την Διοίκηση της Hellenic Train να τον αντικαταστήσει εσπευσμένα. 

Μήπως νομίζουν ορισμένοι ότι δεν συζητιέται ευρέως ότι σε σιδηροδρομική εταιρεία απόφοιτος δημοτικού έγινε τομεάρχης ή σε άλλη εταιρεία ο Διευθυντής και ο Υποδιευθυντής κρίσιμης Διεύθυνσης, "έκλεισαν το μαγαζί" τον Αύγουστο και έφυγαν για διακοπές και δεν υπάρχει κανείς υπεύθυνος να τους αντικαθιστά; Και μάλιστα τα ίδια πρόσωπα ζητούσαν απο εργαζόμενους να....αναστείλουν τις άδειες τους ; 

 Ή μήπως αφελώς θεωρούν κάποιοι άλλοι ότι δεν ξέρουμε τι έχει γίνει με τα μπλοκάκια στον ΟΣΕ. Απλά περιμένουμε να δούμε τις προσλήψεις για να μιλήσουμε ανοικτά ΚΑΙ για αυτό το θέμα. 

3 χρόνια η γνωστή  δικαιολογία 

Η μοναδική επωδός του συστήματος που καταρρέει και ενοχλείται σφόδρα από ένα ...δημοσίευμα είναι ότι για όλα φταίνε οι προηγούμενοι ενώ το ανέκδοτο που κυκλοφορούν αυτοί οι κύκλοι είναι ότι για την κατάντια του Ελληνικού Σιδηροδρόμου ευθύνονται ....απλοί εργαζόμενοι (εντελώς χαμηλόβαθμα στελέχη). 

Ακόμα και έτσι όμως, όποιος μελετήσει το πάζλ των τοποθετήσεων τα τελευταία 3 χρόνια, διαπιστώνει εύκολα την επέλαση του κομματικού κράτους των "Αρίστων" στον σιδηρόδρομο. Το ότι έχουν απομείνει 2-3 συνάδελφοι σε θέσεις ευθύνης που δεν υποκύπτουν στις ορέξεις του μπλε κατεστημένου και δεν δέχτηκαν να γίνουν μέρος του ή πειθήνιο όργανο του,  εξαγριώνει τους κομματικά φανατισμένους. 

Το τελευταίο ευφυολόγημα τους είναι ότι πρέπει να υπάρχει Έλληνας Manager στην Hellenic Train (και ασφαλώς της επιλογής της ...Κυβέρνησης). Έτσι θεωρούν ότι  θα είναι ευκολότερα τα ρουσφέτια που επιδιώκουν.

Πρόκειται για τα ίδια πρόσωπα όμως  που όταν υπήρχε Έλληνας Manager - και παρότι μετά τον Ιούλιο του 2019 υποχωρούσε τις περσότερες φορές στα κελεύσματα  για τοποθετήσεις - έλεγαν πως πρέπει να έρθει ένας ξένος για να "στρώσει" η κατάσταση. 

Επί της ουσίας θεωρούν ότι εφόσον η Hellenic Train χρηματοδοτείται από το Ελληνικό Δημόσιο για τις άγονες γραμμές , δηλαδή από τους φόρους όλων των Ελλήνων, θα πρέπει να Διοικεί την Εταιρεία ένας κομματικός στρατός που θα ορίζετε από τους μπλε συνδικαλιστές και θα είναι ελεγχόμενος από αυτούς. 

Ανεξάρτητα αν αυτός αποτελείτε από μαθητευόμενους μάγους, μωροφιλόδοξους ή από μια κουτοδιμοιρία ανθρώπων που δεν έχουν ιδέα απο management και αγνοούν την Ελληνική πραγματικότητα και σημαντικούς Νόμους. 

Και επειδή υπάρχουν και οι λίγοι που αντιστέκονται στην επέλαση (και με επιτυχία) οι Κυβερνητικοί "λυσσάνε" κανονικά. 

                                             ΑΛΗΘΕΙΕΣ 

  • Είναι ή δεν είναι αλήθεια ότι  στέλεχος που στηρίζουν ανοικτά Κυβερνητικοί συνδικαλιστές,  επεδίωξε με κάθε τρόπο να κλείσει το τρένο στον Έβρο τον Αύγουστο και όταν δεν το πέτυχε αυτό (χάρη στην παρέμβαση Σωματείου) στράφηκε -ανεπιτυχώς-  εκδικητικά εναντίον εργαζομένων που εργάζονται στον Νομό; 
  • Mετά τον Ιούλιο του 2019 κάθε μήνα και ενώ στην περιοχή θα έπρεπε να υπάρχουν 3 τρένα την ημέρα, τα τρένα μειώθηκαν κατά 2 και  οι εργαζόμενοι "μεταναστεύουν" σε άλλα μηχανοστάσια. Η Κυβέρνηση δεν ήξερε τι προβλέπει η σύμβαση των ΥΓΟΣ για τον Έβρο; Γιατί το Υπουργείο Mεταφορών αρνείται να συναντηθεί με όσους υποστήριζαν ότι έπρεπε να εκτελείται η σύμβαση στην περιοχή αντί να έχουμε λεωφορεία
  • Είναι ή δεν είναι αλήθεια ότι υπήρχε εισήγηση για να κλείσει τον Αύγουστο και το "Πύργος- Κατάκολο" ;  

Οι εισηγήσεις αυτές απορρίφθηκαν ΓΙΑΤΙ οι ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ (η μεγάλη τους πλειοψηφία) στήριξαν και στηρίζουν το τρένο με πραγματική αυταπάρνηση, στην πλέον δύσκολη για το μέσο περίοδο μετά το 2010. Τόσο σε κατάσταση υποδομής, όσο και στην έλλειψη προσωπικού.

Κάποιοι ασφαλώς επέλεξαν τον "γνωστό δρόμο" αυτήν την περίοδο. 

Γιατί τους είναι πλήρως αδιάφορο αν ο σιδηρόδρομος διαλύεται, το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η προσωπική τους ανέλιξη, η άσκηση εξουσίας και όχι ο έλεγχος της. 

Το αστείο είναι ότι  νομίζουν ότι δεν τους βλέπουμε ή δεν μαθαίνουμε όσα κάνουν.

Και βλέπουμε και μαθαίνουμε (και όχι γιατί ακούμε τις συνομιλίες των πολιτικών μας αντιπάλων, όπως κατηγορείτε ότι έκανε η σημερινή Κυβέρνηση, κάτι το οποίο άλλωστε παραδέχτηκε και ο ....Λαοφιλής Πρωθυπουργός της χώρας).

Τα μαθαίνουμε γιατί το γινάτι  (τους) βγάζει πλέον μάτι. 

Οι επιβάτες όμως και ο Ελληνικός Σιδηρόδρομος δεν έχουν σε τίποτα να πληρώνουν την πολιτική που ασκείται απο τον Ιούλιο του 2019 και μέχρι σήμερα ή μάλλον αυτή που δεν ασκείται για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο και έτσι τα ΚΤΕΛ, οι αεροπορικές εταιρείες και το οδικό λόμπι κάνουν πάρτι πραγματικό. 

Μην το πείτε στους μπλε συνδικαλιστές όμως. Για αυτούς όλα πάνε καλά! 

Όπως γράψαμε και στον τίτλο. 

"Όταν η πραγματικότητα δεν συμφωνεί μαζί τους, τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα".

Το διαπιστώνουν άλλωστε και οι σιδηροδρομικοί και οι επιβάτες στην Πάτρα.

Που είδαν τις φαραωνικές εξαγγελίες της Κυβέρνησης Μητσοτάκη για την σιδηροδρομική σύνδεση με την Αθήνα να γίνονται "σκουπιδόχαρτα" απο την Ε.Ε. καθώς απέρριψε σχέδια που επί της ουσίας ΔΕΝ ΘΕΛΑΝΕ να πάει το τρένο στην Πάτρα.

Καλές οι μελέτες λοιπόν (με απευθείας αναθέσεις), καλά τα -εκατοντάδες- μπλοκάκια στον ΟΣΕ, καλά και τα pay roll για την "επικοινωνία". Κλείνουν στόματα. 

Ακόμα καλύτερη η ΑΛΗΘΕΙΑ που θα "ρίξει" το καθεστώς που Κυβερνά την χώρα και έχει διαλύσει τον σιδηρόδρομο σε μια περίοδο που το μέσο θα έπρεπε να είναι πρωταγωνιστής. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


Υ.Γ. Πολλοί οι τραγικοί, μικρή η Επίδαυρος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου