Αυτό, διότι το λιμάνι του Βόλου πρόκειται να αξιοποιηθεί μέσω διεθνούς διαγωνισμού, οπότε τυχόν σύνδεσή του με τον ΟΣΕ αποτελεί ενισχυτικό «χαρτί».
Από το 1988 μέχρι και σήμερα, το λιμάνι του Βόλου διατηρεί μια θέση μεταξύ των πέντε ελληνικών λιμένων με τη μεγαλύτερη διακίνηση εμπορευμάτων, παρουσιάζοντας προοπτικές και στην κρουαζιέρα.
Το λιμάνι του Βόλου το 2020 είχε έσοδα 4,8 εκατ. ευρώ και το 2019 έσοδα 5,3 εκατ. ευρώ και κέρδη 0,7 εκατ. ευρώ και 1,3 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.
Επί του παρόντος, εξελίξεις αναμένονται αύριο στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας με την κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών, ενώ για το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης οι δεσμευτικές προσφορές μετατέθηκαν για μετά τη ΔΕΘ.
Φ. Φωτεινός - Metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου