Ενοχλήθηκε το κατεστημένο, οι γραφικοί αλλά και "συνάδελφος" για την ανάρτηση μας για την κατάσταση του δικτύου ηλεκτροκίνησης. Μάλιστα όταν κάποιος είναι και πρώην συνδικαλιστής του Διοικητικού Συμβουλίου της Ομοσπονδίας και
θέλει να πείσει για το ορθόν των απόψεων του, γράφοντας στα social media ότι "έχει γραμμένους σε συγκεκριμένο μέρος του σώματος του συναδέλφους σιδηροδρομικούς" μάλλον κάτι κάνει λάθος.
Βρίθει μαγκιάς απέναντι σε συναδέλφους, γατάκι απέναντι σε Διοικούντες.
Και εξηγούμαστε σε όποιον νομίζει ότι μπορεί να κατέχει αποκλειστικά τον τίτλο του σιδηροδρομικού (και την απόλυτη αλήθεια προφανώς).
Ρωτάμε
- Πόσοι συνάδελφοι εργάζονται στα συνεργεία συντήρησης του δικτύου ηλεκτροκίνησης και πόσοι θα έπρεπε να εργάζονται.
- Πόσες ώρες εργάζονται υπερεντατικά οι συνάδελφοι μας εξαιτίας της έλλειψης προσωπικού. Είναι εξαντλητικά τα ωράρια ΝΑΙ ή ΟΧΙ;
- Υπάρχει επάρκεια ανταλλακτικών και μηχανημάτων που απαιτούνται για την συντήρηση του δικτύου ηλεκτροκίνησης; ΝΑΙ ή ΟΧΙ;
- Έχουν ενυπόγραφα αναφερθεί απο τους προϊσταμένους των τμημάτων τα προβλήματα που δημιουργεί η έλλειψη προσωπικού ; ΝΑΙ ή ΟΧΙ.
- ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ στον ΟΣΕ, που είχαν ψηφιστεί στην Βουλή πέρυσι τον Οκτώβριο.
Εφόσον ορισμένοι προσπαθούν να πείσουν εμάς ότι αγωνίζονται "περί πατρίς" ως γνήσιοι "σιδηροδρομικοί", ας μας αποδείξουν ότι έχουν στριμώξει με αναφορές τους για τα κακώς κείμενα τους άμεσα υπευθύνους. Δηλαδή την Κεντρική Διοίκηση που διορίζεται απο την πολιτική ηγεσία.
Και αν δεν μπορούν να το κάνουν οι ίδιοι, γιατί είναι... Προϊστάμενοι, ας ενημερώσουν την Ομοσπονδία και τα Σωματεία να το κάνουν. Εδώ ψάχνανε την σκόνη στο Καλίδρομο ορισμένοι γραφικοί και ένα κατεστημένο που τότε έκανε την τρίχα - τριχιά και σήμερα σιωπά.
Μέχρι και "λαλίστα- γραφικά" blog ενημέρωσης των σιδηροδρομικών, κλείσανε τα τελευταία 3 χρόνια. Τουλάχιστο 2 σταματήσανε την "ενημέρωση". ΓΙΑΤΙ άραγε, όλα πάνε καλά και εμείς δεν το βλέπουμε;
Εμείς παραμένουμε ΣΥΝΕΠΕΙΣ απο το 2011 και μέχρι σήμερα.
Ένα σαφές μήνυμα λοιπόν.
Όποιος με έπαρση γράφει ότι κάποιοι συνάδελφοι του δεν ξέρουν την δουλειά τους, είναι ίσως ο πρώτος που δεν την γνωρίζει και αγνοεί τους κινδύνους. Λιγότερη έπαρση και αλαζονεία, λοιπόν. ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ.
Το στέκι της έλξης έχει αναδείξει επανειλημμένα την υπερπροσπάθεια των συναδέλφων μας στα τμήματα συντήρησης της υποδομής που είναι ΑΠΟΨΙΛΩΜΕΝΑ καθώς κυριαρχεί η έλλειψη προσωπικού.
Αλήθεια ΞΑΝΑΡΩΤΑΜΕ, που είναι οι προσλήψεις που ψηφίστηκαν πέρυσι τον Οκτώβρη για τον ΟΣΕ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΚΑΝΕΙΣ;
- Είμαστε οι μοναδικοί που γράφουμε ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΩΣ για τις εργολαβίες χωρίς αποτέλεσμα, που αναδείξαμε την απόλυση των 165 συναδέλφων στις ισόπεδες διαβάσεις (που είχαν προσληφθεί μέσω ΑΣΕΠ) , που γράφουμε για τους τεχνικούς συμβούλους που προσλαμβάνονται για να συμβουλεύσουν ακόμα και άλλους ...συμβούλους. Για την έλλειψη προσωπικού και την διάλυση ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ.
Υποδείξεις απο τυχοδιώκτες που αμπελοφιλοσοφούν αντί να αναφέρουν τα προβλήματα στην Κεντρική Διοίκηση και να καταγγείλουν τους κινδύνους που προκύπτουν, δεν δεχόμαστε.
Τους αφήνουμε να ψάχνουν την σκόνη στο Καλλίδρομο.
Μέχρι τότε ας κάνουν τον κόπο να δουν την ενυπόγραφη αναφορά για τα 23 σημεία που έχουν προσδιοριστεί επακριβώς.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Υ.Γ. Γεμίσαμε "μπλοκάκια" στον ΟΣΕ, καταλαβαίνουμε απόλυτα την ΣΙΩΠΗ πολλών για όσα συμβαίνουν. Αυτό δεν σημαίνει ότι και την αποδεχόμαστε. Όπως και πολλοί συνάδελφοι που επικοινωνούν μαζί μας ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ. Ο νοών νοείτο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου