Η Κυβέρνηση, συνεχίζοντας τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές διάλυσης του ευρύτερου δημόσιου τομέα, προχωράει, με ένα εκτρωματικό νομοσχέδιο, στην έμμεση ιδιωτικοποίηση του εταιρειών μεταφορών, του Ο.Α.Σ.Α., της ΣΤΑ.ΣΥ και της Ο.ΣΥ.
Προηγήθηκε η ιδιωτικοποίηση της Δ.Ε.Η.
με αποτέλεσμα την εκτόξευση των τιμών του ηλεκτρικού ρεύματος, ακολουθεί η Ε.Υ.Δ.Α.Π. παρά τις αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας για την προστασία του νερού ως δημόσιο αγαθό και προετοιμάζεται η εκποίηση των αστικών συγκοινωνιών.Οι συνέπειες απ’ αυτό το οργιώδες ξεπούλημα φάνηκαν ήδη στους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος και θα έρθει η χαριστική βολή τόσο με το ξεπούλημα της Ε.Υ.Δ.Α.Π. όσο και των αστικών συγκοινωνιών, που μέχρι σήμερα λειτουργούν για την εξυπηρέτηση των πολιτών, ιδιαίτερα των πιο ευάλωτων, οι οποίοι χρησιμοποιούν περισσότερο τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
- Οι νεοπροσληφθέντες συνάδελφοι δεν θα καλύπτονται από τις επιχειρησιακές συλλογικές συμβάσεις, υπονομεύοντας ακόμα περισσότερο τον ρόλο των συλλογικών διαπραγματεύσεων. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι οι νεοπροσληφθέντες θα εργάζονται με δυσμενέστερους εργασιακούς όρους ενώ θα αντιμετωπίζουν και τον κίνδυνο της απόλυσης, καθώς οι απολύσεις τους διευκολύνονται ακόμα και εάν έχουν προσληφθεί ως «αορίστου χρόνου».
- Δίνεται η δυνατότητα να εργάζονται στην εταιρεία «νοικιαζόμενοι» εργαζόμενοι, με ακόμα χειρότερους εργασιακούς όρους! Να σημειώσουμε ότι, η εμπειρία από άλλους εργασιακούς τομείς, έχει αποδείξει ότι η δημιουργία εργαζόμενων πολλών ταχυτήτων μέσα στον ίδιο εργασιακό χώρο έχει ως αποτέλεσμα την αποδυνάμωση της κοινής δράσης και την απόλυτη υποβάθμιση των εργασιακών συνθηκών σε κρίσιμους τομείς όπως η ασφάλεια.
- α) διατηρεί την υπαγωγή τους στο ενιαίο μισθολόγιο (Ν. 4354/2015), περιορίζοντας σε χαμηλότατα επίπεδα τις αποδοχές τους
- β) υπονομεύει την υπηρεσιακή εξέλιξή τους καθώς ανοίγει τις πόρτες σε προσλήψεις Γενικών Διευθυντών και Διευθυντών σε άτομα εκτός εταιρείας, χορηγώντας τους μπόνους και πριμ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου