Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2022

Τρέχουν και δεν .....φτάνουν για τον Προαστιακό Αθήνας μετά την αποκάλυψη απο το στέκι της έλξης

Μετά την αποκάλυψη που έκανε το στέκι της έλξης για τον σχεδιασμό που υπήρχε να επεκταθούν οι μετεπιβιβάσεις στον Προαστιακό Αθήνας απο τον σταθμό του Ρέντη προς και απο τον σταθμό Πειραιά, στον σταθμό Λαρίσης  και λόγω

σοβαρών προβλημάτων στην υποδομή, οι ανευθυνο-υπεύθυνοι τρέχουν και δεν φτάνουν κυριολεκτικά. 

 Η απόδειξη για τα σοβαρά προβλήματα στην υποδομή που προκαλούν σημαντικές φθορές στο τροχαίο υλικό ήρθε πολύ σύντομα καθώς συνεργεία του ΟΣΕ απο την περασμένη Παρασκευή βρίσκονται επί γραμμής "λιπαίνοντας" τις γραμμές σε όλο το φάσμα του Προαστιακού. 

Βρισκόμαστε άλλωστε σε προεκλογική χρονιά και η αποκάλυψη μας θορύβησε όσους νόμιζαν ότι για άλλη μια φορά εύκολα και απλά θα απαξίωναν τον Προαστιακό Αθήνας, καθώς το πολιτικό κόστος για τέτοιες αποφάσεις είναι τεράστιο.

Πως θα δικαιολογούσαν οι ανευθυνουπεύθυνοι ,  ότι το δίκτυο ηλεκτροκίνησης που εγκαινιάστηκε το 2017 μετά απο 30 χρόνια αναμονής στην Πρωτεύουσα της χώρας, θα έχει καταστεί ουσιαστικά ανενεργό απο την Αθήνα μέχρι τον Πειραιά; 

Η φτηνή δικαιολογία για τα όσα συμβαίνουν 18 μήνες τώρα μεταξύ Ρέντη - Πειραιά είναι ότι δεν υπάρχει μεγάλη επιβατική κίνηση στην γραμμή και στους σταθμούς αυτούς. 

Αυτά τα λένε όσοι δεν έχουν ταξιδέψει με τον Προαστιακό και όσοι προετοιμάζουν το έδαφος για την περαιτέρω απαξίωση του με την είσοδο του Μετρό στο λιμάνι της χώρας.  

Όχι μόνο έχει αυξηθεί η επιβατική κίνηση, αλλά ιδιαίτερα το καλοκαίρι η αύξηση  ήταν τεράστια με επιβάτες να κουβαλάνε μπαγκάζια στο Ρέντη για να μετεπιβιβάζονται απο και σε συρμούς diesel και ενώ το δίκτυο ηλεκτροκίνησης λειτουργούσε κανονικά.

Αυτά μόνο στην Ελλάδα γίνονται και μόνο στην Ελλάδα όσοι οδηγούν τα πράγματα σε αυτές τις εξελίξεις μένουν ατιμώρητοι (και μπορεί και να αναβαθμιστούν στο μέλλον).

Το τραγελαφικό της υπόθεσης ήταν ότι, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες οι ανευθυνουπεύθυνοι προσπάθησαν να στοχοποιήσουν και τους μηχανοδηγούς αναφερόμενοι σε προβλήματα που δημιουργούν στους συρμούς,  οι ....υψηλές ταχύτητες μεταξύ Ρέντη - Πειραιά  (μέχρι και 25 χλμ) στην γραμμή. 

Δηλαδή θέλαν να πούν ότι... μετά τον Ιούλιο του 2019 τα τρένα βγάζουν προβλήματα, όχι γιατί η υποδομή δεν συντηρείται αλλά γιατί οι μηχανοδηγοί πάνε με ....160 στην γραμμή Ρέντης- Πειραιάς- Ρέντη,  ενώ μέχρι τότε δεν βγάζανε γιατί πηγαίνανε κανονικά. 

Γιατί τότε άλλαξαν την γραμμή στην οποία τερματίζουν τα τρένα στον Πειραιά, ρωτάμε εμείς. 

Γελοιότητες άνευ προηγουμένου, που χαρακτηρίζουν όσους τα διακινούν. 

Το νέο σενάριο που πλέον πέφτει στο τραπέζι είναι να μετακινηθούν Desiro απο την Θεσσαλονίκη στην Αθήνα για να γλυτώσουν τις επιπτώσεις οι ανευθυνο- υπεύθυνοι της απαξίωσης του σιδηροδρόμου. 

Να απαξιωθεί δηλαδή ο Προαστιακός Θεσσαλονίκης καθώς εκεί το πολιτικό κόστος είναι ...μετρήσιμο. Το ζήσανε (και το ζούν) άλλωστε επιβάτες και συνάδελφοι με τα ΑΕG που επιστρατεύτηκαν για να καλύψουν τα προβλήματα μετά απο 10 και πλέον χρόνια!


Ήδη ελήφθη απόφαση να μετακινηθεί τροχαίο υλικό απο την περιφέρεια σε άλλο μηχανοστάσιο (Απο Αλεξανδρούπολη σε Λιανοκλάδι) για να εξοικονομηθεί συρμός Rail Bus για τον Προαστιακό Αθήνας , γεγονός που θέτει σε άμεσο κίνδυνο την λειτουργία των τρένων στον Νομό Θράκης (χτες δεν κυκλοφόρησε το τρένο μεταξύ Αλεξανδρούπολης - Κομοτήνης και Ξάνθης όπως  ήταν προγραμματισμένο ).

Είπαμε, εκλογές έρχονται.

Ας ξέρουν όσοι εδώ και τρία (τέσσερα πλέον)  χρόνια απαξιώνουν τον σιδηρόδρομο, ότι  "παρακολουθούμε" καθημερινά και στενά τις εξελίξεις  και μετά βεβαιότητας τους μεταφέρουμε τούτο.

Οι φωνές για την ανευθυνότητα τους και τις αποφάσεις τους σε βάρος των συμφερόντων του σιδηροδρόμου, έχουν γίνει ΚΡΑΥΓΕΣ ΑΓΩΝΙΑΣ που φτάνουν και σε εμάς. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών  



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου