Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2022

ΟΣΕ : Κοροϊδία- εγκατάλειψη (ΤΧ1 - Προμαχώνας) και εξαγγελίες


Την 8/3/2022  και με κάθε επισημότητα δόθηκε «θεωρητικά» σε λειτουργία η τηλεδιοίκηση Στρυμόνα, κομμάτι της περίφημης σύμβασης 717. Πρακτικά όμως τα προβλήματα παρέμειναν
εν μέρει, τυλιγμένα με μια υπέροχη κορδέλα και μια μεγαλοπρεπή ανακοίνωση για την παράδοση του έργου. 

Τμήματα γραμμής όπου η υπέρβαση κόκκινων φωτοσημάτων γίνεται με ένα απλό τηλεγράφημα ή ακόμη χειρότερα τμήματα γραμμής χωρίς καν ενεργή φωτοσήμανση είναι πλέον η καθημερινότητα του μηχανοδηγού. 

Στο σύνολο της γραμμής ΤΧ1-Στρυμώνα, ένα τμήμα 37χλμ εκ των 125 χλμ εργάζεται άρτια, ένα άλλο τμήμα 35 χλμ εργάζεται αλλά οι ακυρωτικοί σταυροί Αγίου Ανδρέα είναι ακόμα στην θέση τους (σύμφωνα με τα όσα είχαν ανακοινωθεί θα έφευγαν απο τα σήματα στις 15 Μαρτίου του ...2022) , ενώ στα υπολειπόμενα 53 χλμ επικρατεί ο νόμος του τηλεγραφήματος.

Αυτή είναι ΑΛΛΗ μια απόδειξη για τις  ανέξοδες εξαγγελίες της Κυβέρνησης Μητσοτάκη, που κοροϊδεύουν τον σιδηροδρομικό κόσμο. 

Σε λίγο με αυτά που διαβάζουμε στα συστημικά μέσα ενημέρωσης (Ενημέρωση_108) θα πιστέψουμε ότι λειτουργεί και το...ΕΤCS και ταξιδεύουμε με ....200 χιλιόμετρα την ώρα. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου