Τμήματα γραμμής όπου η υπέρβαση κόκκινων φωτοσημάτων γίνεται με ένα απλό τηλεγράφημα ή ακόμη χειρότερα τμήματα γραμμής χωρίς καν ενεργή φωτοσήμανση είναι πλέον η καθημερινότητα του μηχανοδηγού.
Στο σύνολο της γραμμής ΤΧ1-Στρυμώνα, ένα τμήμα 37χλμ εκ των 125 χλμ εργάζεται άρτια, ένα άλλο τμήμα 35 χλμ εργάζεται αλλά οι ακυρωτικοί σταυροί Αγίου Ανδρέα είναι ακόμα στην θέση τους (σύμφωνα με τα όσα είχαν ανακοινωθεί θα έφευγαν απο τα σήματα στις 15 Μαρτίου του ...2022) , ενώ στα υπολειπόμενα 53 χλμ επικρατεί ο νόμος του τηλεγραφήματος.
Αυτή είναι ΑΛΛΗ μια απόδειξη για τις ανέξοδες εξαγγελίες της Κυβέρνησης Μητσοτάκη, που κοροϊδεύουν τον σιδηροδρομικό κόσμο.
Σε λίγο με αυτά που διαβάζουμε στα συστημικά μέσα ενημέρωσης (Ενημέρωση_108) θα πιστέψουμε ότι λειτουργεί και το...ΕΤCS και ταξιδεύουμε με ....200 χιλιόμετρα την ώρα.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου