«Στις 03.09.2021 ο Υπουργός Οικονομικών κ. Σταϊκούρας συνέχαιρε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών επειδή τα 16 δρομολόγια της παλαιάς γραμμής Λιανοκλαδίου – Αθήνας επί ΣΥ.ΡΙΖ.Α., μειώθηκαν σε 4! Εν συνεχεία, στις 14.04.2022 συνάφθηκε σύμβαση μεταξύ των συναρμοδίων Υπουργείων και του ιδιώτη για την παροχή δημόσιας υπηρεσίας σιδηροδρομικών μεταφορών, με τη ρητή αναφορά ότι: «Ο πάροχος δεσμεύεται στην πλήρη εκτέλεση της ακόλουθης δρομολογιακής πολιτικής από το αργότερο την 15η Μαΐου 2022» και ότι «έως τότε…θα συνεχίσει την εκτέλεση της δρομολογιακής πολιτικής εν ισχύ στις 31 Δεκεμβρίου 2021» με τη σύμβαση να μετουσιώνεται σε νόμο του οποίου το Φ.Ε.Κ. εκδόθηκε στις 9 Ιουλίου 2022.
Επτά (7) μήνες μετά, στις 24.01.2023, ο Υπουργός Οικονομικών και πάλι μιλά για επαναφορά του καθημερινού δρομολογίου του τρένου της γραμμής Λιανοκλαδίου – Αθήνας, μέσω παλαιάς γραμμής και για συμφωνία επαναφοράς μέχρι τέλος Φεβρουαρίου ενός πρωινού και ενός απογευματινού δρομολογίου, σε καθημερινή βάση, και σε ώρες που θα καλύπτουν τις ανάγκες του επιβατικού κοινού, τα οποία θα εκτελούνται από τις αμαξοστοιχίες 1520 και 1521. Τρία και πλέον έτη, πήρε στους “οδηγούς” της “ανάπτυξης”, να επιτύχουν αυτό που επί ΣΥ.ΡΙΖ.Α. ήταν δεδομένο! Κι όλως τυχαίως αυτό εξαγγέλθηκε μόλις 2 μήνες πριν τις εκλογές. Ο εμπαιγμός των πολιτών της Φθιώτιδας…τρέχει με ταχύτητες Λευκού Βέλους. Παρά το ότι αυτό ακόμη δεν σταματά στην περιοχή μας.»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου