Στη συνάντηση συμφωνήθηκε ότι μέχρι τέλος Φεβρουαρίου θα επανέλθει ένα πρωινό και ένα απογευματινό δρομολόγιο, σε καθημερινή βάση, και σε ώρες που θα καλύπτουν τις ανάγκες του επιβατικού κοινού, τα οποία θα εκτελούνται από τις αμαξοστοιχίες 1520 και 1521.
Ξεχνά "εύκολα" ο Υπουργός
Ο κ. Σαικούρας ξέχασε να αναφέρει ότι το συγκεκριμένο δρομολόγιο προβλέπεται στην σύμβαση Δημοσίου - Hellenic Train απο τον Ιούλιο του 2022 και θα έπρεπε να εκτελείται εδώ και μήνες (είχε αντικατασταθεί απο λεωφορείο), ενώ εκτελούντο κανονικά μέχρι και το τέλος του 2019.
Οι σύγχρονοι Μαυρογιαλούροι, αφού απαξίωσαν τον σιδηρόδρομο, προεκλογικά θυμήθηκαν ότι υπάρχουν και τρένα στην περιοχή τους.
Το θέμα για αυτούς είναι ότι εμείς θυμόμαστε.
Τι άλλο ξέχασε ο Υπουργός
Ξέχασε κάτι ο Υπουργός όμως, αν και εκλέγεται στην περιοχή. Το πρώτο τρένο για Αθήνα από Λιανοκλάδι, ξεκινάει στις 11.20 το πρωί !
Αν δηλαδή κάποιος από Λαμία ή την Φθιώτιδα, θέλει να πάει το πρωί για δουλειές στην Αθήνα, έχει ΜΟΝΟ μια εναλλακτική (λέγεται και μονοπώλιο έτσι δεν είναι;), το ΚΤΕΛ. Κυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας και δικαιοσύνη -ακόμα και στον ανταγωνισμό-, λέξεις που δεν συνδυάζονται ποτέ.
Κύριε Σταικούρα γιατί το ξεχάσατε αυτό, θα εξηγήσετε στους συμπολίτες μας στην Φθιώτιδα;
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου