Τα τρένα δεν χωράνε στις σήραγγες στις βόρειες περιοχές της Αστούριας και της Κανταβρίας.
Έτσι, ο επικεφαλής της ισπανικής σιδηροδρομικής εταιρείας Renfe, Ισάιας Ταμπόας και η υπουργός Μεταφορών, Ιζαμπέλ Πάρντο ντε Βέρα, υπέβαλαν τις παραιτήσεις τους.
Το σφάλμα σχεδιασμού δημοσιοποιήθηκε νωρίτερα αυτό το μήνα.
Η ισπανική κυβέρνηση λέει ότι το λάθος εντοπίστηκε αρκετά νωρίς για να αποφευχθεί η οικονομική ζημία. Ωστόσο, η περιοχή της Κανταβρίας ζήτησε αποζημίωση.
Η Renfe παρήγγειλε τα τρένα το 2020, αλλά τον επόμενο χρόνο ο κατασκευαστής CAF συνειδητοποίησε ότι οι διαστάσεις που του είχαν δοθεί για τα τρένα ήταν ανακριβείς και σταμάτησε την κατασκευή.
Το σιδηροδρομικό δίκτυο στη βόρεια Ισπανία κατασκευάστηκε τον 19ο αιώνα και έχει σήραγγες κάτω από το ορεινό τοπίο που δεν ταιριάζουν με τις τυπικές σύγχρονες διαστάσεις για σήραγγες.
Το λάθος σημαίνει ότι τα τρένα θα παραδοθούν το 2026, με δύο χρόνια καθυστέρηση.
Η Renfe και η εταιρεία υποδομής Adif ξεκίνησαν κοινή έρευνα για να μάθουν πώς έγινε το σφάλμα. Νωρίτερα αυτό το μήνα, το υπουργείο Μεταφορών της Ισπανίας απέλυσε έναν υψηλόβαθμο στέλεχος της Renfe και τον επικεφαλής τεχνολογίας της Adif για την γκάφα.
Πηγή: BBC
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου