Αναφέρθηκε λοιπόν στην Hellenic Train κάνοντας λόγο για "κακή" ιδιωτικοποίηση, αναφερόμενος στους όρους αυτής, ξεχνώντας οτι οι όροι της είχαν ψηφιστεί το 2013 απο την Κυβέρνηση της ΝΔ, όταν και ενέταξε την εταιρεία στο ΤΑΙΠΕΔ, τα μεσάνυχτα της 31ης Δεκεμβρίου του 2012. Λες και για τους εργαζόμενους υπάρχει καλή ή κακή ιδιωτικοποίηση!!!
Βέβαια μπροστά στις 1200 απολύσεις της Κυβέρνησης Μητσοτάκη στην υπο ιδιωτικοποίηση ΛΑΡΚΟ, η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ φαντάζει παραμύθι....
Ακόμα και όμως έτσι να ήταν, τι έκανε η Κυβέρνηση της ΝΔ για να αποκαταστήσει τις στρεβλώσεις που καταγγέλει διαρκώς η πολιτική ηγεσία για να δικαιολογήσει την πολιτική διάλυσης που εφαρμόζει; Απολύτως τίποτα είναι η απάντηση και μόνο θυμηδία προκαλούν οι αναφορές για επιστροφές των Κρατικών Επιδοτήσεων επειδή η εταιρεία νοικιάζει τροχαίο υλικό απο το Δημόσιο (ΓΑΙΑ ΟΣΕ) και ο ΟΣΕ εισπράττει τέλη υποδομής. Αυτά προβλέπονταν και στην προηγούμενη σύμβαση για τα ΥΓΟΣ και μόνο επενδύσεις δεν είναι (αλλά κόστος λειτουργίας) , ενώ ΚΑΜΙΑ σοβαρή επένδυση δεν έχει προγραμματιστεί για τα επόμενα χρόνια απο καμία σιδηροδρομική εταιρεία, καθώς κανείς "τρελός" δεν θα έβαζε τα χρήματα του σε αυτήν την σιδηροδρομική υποδομή.
Ο κ. Ξιφαράς προσπάθησε έμμεσα να αναφέρει ότι εξετάζει την εμπλοκή του και στην ΣΣΕ που συζητείται αυτές τις ημέρες στην Hellenic Train, αναφέροντας ότι η Κυβέρνηση θα προασπίσει την νομιμότητα. Σε τι ακριβώς αναφερόταν ουδείς κατάλαβε, αλλά οι παρόντες ψιθύρισαν πως ευτυχώς το Υπουργείο δεν ενεπλάκη στην ΣΣΕ του 2020 και κανείς σιδηροδρομικός στην Hellenic δεν βγήκε σε αναστολή, όπως προέβλεπε η "Νομιμότητα Μητσοτάκη" τότε, νομιμότητα που φτωχοποιούσε τους εργαζόμενους με το επίδομα των 534 Ευρώ το μήνα.
Πάντως χωρίς την παρέμβαση της Κυβέρνησης (ευτυχώς) , μέχρι σήμερα έχουν συμφωνηθεί μεταξύ Σωματείων - Εργοδοσίας, αυξήσεις στον βασικό μισθό ύψους 100 Ευρώ (και σε όλα τα μισθολογικά κλιμάκια). ΕΥΤΥΧΩΣ λοιπόν δεν έχει παρέμβει η Κυβέρνηση γιατί μπορεί να οδηγούμαστε και σε ατομικές συμβάσεις!!!!
Το Υπουργείο έχει κοστολογημένο πρόγραμμα για τον ΟΣΕ ανέφερε ο κ. Ξιφαράς , αλλά μετά απο 4 χρόνια στην διακυβέρνηση της χώρας ακόμα δεν ξέρουμε πόσο θα κοστίσει η ανάταξη της υποδομής, δεν υπάρχει ακόμα καμία μελέτη για αυτό, παρά μόνο οι εξαγγελθείσες Κυβερνητικές προθέσεις για παραχώρηση της συντήρησης στην Βόρεια Ελλάδα με ΣΔΙΤ.
Τέλος και αναφορικά με τις νέες προσλήψεις που εξήγγειλε και πάλι χτες απο το βήμα της Π.Ο.Σ. ο κ. Ξιφαράς για λογαριασμό της Κυβέρνησης στον ΟΣΕ ,ακόμα περιμένουμε να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για τον τρέχοντα διαγωνισμό την ώρα μάλιστα που η επισφάλεια στις εργασιακές σχέσεις στον ΟΣΕ έχει μπεί στην καθημερινότητα των σιδηροδρομικών, αφού το 20% των εργαζόμενων σε αυτόν απασχολείται με σύμβαση παροχής υπηρεσίας (μπλοκάκι).
Έρχονται καλύτερες μέρες για τον σιδηρόδρομο είπε κλείνοντας, ο κ. Ξιφαράς για λογαριασμό της Κυβέρνησης και όλοι θυμήθηκαν ότι το 2019 το τρένο πήγαινε σε 3 ώρες και 50 λεπτά στην Θεσσαλονίκη και σήμερα πάει σε 3 ώρες και 55 λεπτά και με 2 στάσεις λιγότερες. Οι 6 μέρες που καταργούνταν δρομολόγια φέτος και το περυσινό φιάσκο επειδή χιόνισε, μάλλον λογίζονται ως "άσπρες" μέρες απο την Κυβέρνηση.
Τόσο "σανό" μπροστά μάλιστα σε εξειδικευμένο κοινό, δεν θα μοίραζε ούτε ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης.
Θα αρκούσε μια ειλικρινής παραδοχή, ότι ο σιδηρόδρομος δεν είναι στις προτεραιότητες αυτής της Κυβέρνησης.
Προτεραιότητα είναι όμως τα κάθε λογής ρουσφέτια που καθημερινά γίνονται γνωστά στον σιδηροδρομικό κόσμο, είτε στο όνομα και την πίεση της χρηματοδότησης, είτε στο όνομα της "Άριστης" Διακυβέρνησης.
Και του χρόνου με υγεία και με μια νέα Κυβέρνηση που θα στηρίξει πραγματικά τον σιδηρόδρομο.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΘΕΣΣ/ΝΙΚΗ-ΑΛΕΞ.ΠΟΛΗ ΟΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ Ο ΔΣ ΤΟΥ ΟΣΕ ΟΤΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΕΙ ΔΕΙ? Ο ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.ΜΟΝΟ ΒΡΑΔΥΠΟΡΕΙΕΣ ΤΩΝ 6 ΚΜ ΣΕ ΕΚΑΝΤΟΝΤΑΔΕΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΩΝ ΥΠΑΡΧΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφή