Χτες Κυριακή, ζήσαμε και το πρωτοφανές, κορμούς δέντρων να τρυπούν το αμάξωμα του ETR και να εισχωρούν στον θάλαμο μηχανοδήγησης, χωρίς ευτυχώς να τραυματιστεί κανείς εργαζόμενος ή επιβάτης. Και όλα αυτά, μόλις 10 χιλιόμετρα από το Κέντρο της Αθήνας.
Ζούμε στην περίοδο όπου, ο ένας (δημόσιος ή ιδιωτικός φορέας) ρίχνει τις ευθύνες στον άλλο, για το χάλι που βιώνουμε καθημερινά, επιβάτες και εργαζόμενοι.
Η λέξη ντροπή είναι λίγη για να περιγράψει την πραγματικότητα.
Δεν ελπίζουμε ότι οι αρμόδιοι θα συγκινηθούν ή ότι οι ανεξάρτητες αρχές θα κόψουν πρόστιμα στους υπευθύνους όπως έπραξαν πρόσφατα σε συνάδελφο μας ή και ότι θα δοθεί ανάλογη δημοσιότητα στα όσα ζούμε. Η αυστηρότητα του συστήματος αποδείχτηκε ότι εξαντλείται στους εργαζόμενους, αντί να δρα προληπτικά και να τους προστατεύει ενώ ζούμε την περίοδο όπου η ενημέρωση αποκτά πηχυαίους τίτλους μόνο όταν δεν ενοχλεί το Κυβερνητικό αφήγημα.
Σε αυτό το περιβάλλον το Δευτεροβάθμιο Όργανο εκπροσώπησης των σιδηροδρομικών, η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών, παρακολουθεί παθητικά τις εξελίξεις και την διάλυση του μέσου, ενώ την ίδια ώρα οι επαχθείς-επισφαλείς σχέσεις εργασίας (μπλοκάκια) έχουν ενταχθεί στην καθημερινότητα μας στον ΟΣΕ και σε κρίσιμες ειδικότητες, ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ της πλειοψηφίας των συνδικάτων , στην πλέον εργοδοτική πράξη της 100ετούς σιδηροδρομικής συνδικαλιστικής ιστορίας.
ΟΛΟΙ πλέον γνωρίζουν.
Γνωρίζουν ότι δεν φταίει η θεομηνία. Δεν είναι η κακιά η ώρα ( που όντως δεν ήταν χτες). Είναι η εγκληματική κυβερνητική αδιαφορία και αμέλεια
Γνωρίζουν την κατάσταση της υποδομής, την κατάσταση του τροχαίου υλικού, την έλλειψη επενδύσεων από ΟΛΕΣ τις εταιρείες και ιδιαίτερα γνωρίζουν την υποχρηματοδότηση του σιδηροδρόμου, όταν ΚΤΕΛ και αεροπορικές εταιρείες επιδοτούνται γενναία.
Γνωρίζουν ότι μοναδική ενασχόληση της Κυβέρνησης, είναι η τακτοποίηση ημετέρων και ρουσφετιών έναντι υψηλότατων αμοιβών σε όλες τις εταιρείες. Ημετέρων (..."Αρίστων"), που δεν κάνουν καν τον κόπο να δώσουν το παρόν μέσα στον χιονιά, αλλά δίνουν οδηγίες 2 μέρες πριν και μετά απολαμβάνουν την θαλπωρή της οικείας τους, αφήνοντας τα μεσαία στελέχη να παλεύουν να κρατήσουν όρθιο τον σιδηρόδρομο. Και μετά «ζητάνε και τα ρέστα».
Μέσα σε όλα αυτά είχαμε και τις δηλώσεις του αρμόδιου Υπουργού κ. Καραμανλή, ότι επέβαλε τάχα …προσλήψεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ότι έγιναν επενδύσεις και ότι ο σιδηρόδρομος είναι σε καλύτερη κατάσταση από πέρυσι. Την ίδια ώρα που επί των ημερών του δεν ανανεώθηκαν 100 συμβάσεις εργαζόμενων στην τεχνική βάση τον Απρίλιο του 2020 και που καμία ουσιαστική επένδυση δεν έχει γίνει την τελευταία περίοδο.
Όλοι γνωρίζουν ότι οι προσλήψεις που έγιναν, έγιναν μετά την πίεση των συνδικάτων και όχι απο την πίεση του κ. Καραμανλή που είναι απλός θεατής στα σιδηροδρομικά δρώμενα.
Η σιδηροδρομική περίοδος 2019-2023 θα μείνει στην ιστορία ως η πλέον αποτυχημένη και ως αυτή που την χώρα Κυβερνούσε η πλέον αντισιδηροδρομική Κυβέρνηση.
Όλοι οι συνάδελφοι οφείλουν να βγάλουν τα συμπεράσματα τους.
Υ.Γ. Η μάχη για την Συλλογική Σύμβαση Εργασίας συνεχίζεται. Θα υπάρξει νεότερη ανακοίνωση για τις εξελίξεις τις επόμενες ημέρες.
+ ΣΥΝΕΞΕΛΙΞΗ – ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2023
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου