Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2023

Η διάλυση και η άνιση μάχη με τα χιόνια στην Θήβα και τα πεσμένα δέντρα στην ...Αθήνα (φωτό)


Μεγάλη αλλά και συνάμα  άνιση μάχη δίνουν αυτές τις μέρες οι σιδηροδρομικοί.
Η απόφαση για τις καταργήσεις τρένων ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ την κάκιστη κατάσταση της σιδηροδρομικής υποδομής και είναι προφανώς πολιτική, καθώς

η Κυβέρνηση  δεν θέλει να δούμε εικόνες σαν τις περυσινές, με εκατοντάδες επιβάτες να εγκλωβίζονται σε συρμούς που ακινητούσαν. 

Αυτό που βλέπουμε όμως είναι η ξεκάθαρη αλήθεια. Καθημερινές καταργήσεις τρένων και καθυστερήσεις σημαντικές σε όλα τα δρομολόγια.

ΠΟΤΕ ΑΛΛΟΤΕ στην εγχώρια σιδηροδρομική ιστορία και επί 3 συνεχόμενες ημέρες δεν είχαν υπάρξει καθημερινές  καταργήσεις δρομολογίων επειδή χιονίζει. 

Σε καμία χώρα στην Ευρώπη, μόνο στην Ελλάδα της αντισιδηροδρομικής Κυβέρνησης Μητσοτάκη, τρένα καταργούνται για 3 συνεχόμενες ημέρες. 

Στην Ελλάδα βιώνουμε το πρωτοφανές. Αντί να ακινητούν τα οδικά μέσα σε ακραία καιρικά φαινόμενα, αυτά κυκλοφορούν κανονικά και κλείνουν τα μέσα σταθερής τροχιάς, ο σιδηρόδρομος που παντού αποτελεί την εναλλακτική σε αυτές τις καταστάσεις! Θα αναλάβει κανείς την ευθύνη; 

Αν αυτό δεν είναι η απόδειξη της ΔΙΑΛΥΣΗΣ,  τι θα άλλο μπορούσε να είναι....

Ακόμα και  οι Κυβερνητικοί συνδικαλιστές πλέον παραδέχονται  - έστω και όχι φωναχτά, αλλά ψιθυρίζοντας- την διάλυση. 

Αυτοί (ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΠΑΜΕ) που έψαχναν το 2018 την σκόνη ...στο Καλλίδρομο και έβγαζαν ανακοινώσεις για "μαύρες μέρες και σελίδες στην ιστορία του σιδηροδρόμου" επειδή το 2017 ένα τρένο καθυστέρησε κάποιες  ώρες να φτάσει στον προορισμό του, σήμερα -αλλά και πέρυσι-  έχουν μείνει ΑΛΑΛΛΟΙ. Έχουν χάσει την μιλιά τους κοινώς. Έχουν καταπιεί την γλώσσα τους και μάλιστα χωρίς ντροπή για την στάση τους. Ούτε μια ανακοίνωση έστω και  για τα μάτια του κόσμου, δεν διάβασαν οι σιδηροδρομικοί. 

Το ψέμα έχει ταχύτητα αλλά και η αλήθεια έχει αντοχή 

Αυτές τις ημέρες αναδεικνύονται  οι παθογένειες, η αδράνεια και η εγκληματική αδιαφορία της πολιτικής ηγεσίας γύρω απο τον σιδηρόδρομο την τελευταία περίοδο.


Δεν είναι δυνατόν 18 μήνες μετά τις μεγάλες πυρκαγιές δέντρων  στην Αθήνα  να μην μπορούν να απομακρυνθούν οι καμένοι κορμοί δέντρων στην Μαλακάσα, την Δεκέλεια και τον Άγιο Στέφανο.

Δεν είναι δυνατόν όταν χιονίζει να κλείνει το Μετρό προς Αεροδρόμιο.







2 τουλάχιστο τρένα προσέκρουσαν σε κορμούς δέντρων και από καθαρή τύχη δεν τραυματίστηκαν οι μηχανοδηγοί.


Την ίδια ώρα ο κύριος όγκος της χιονόπτωσης αυτήν την στιγμή εντοπίζεται στην περιοχή της Θήβας και μέχρι τον Αλίαρτο. (Εικόνα)


Εξαιτίας της διάλυσης και της μη λειτουργίας της τηλεδιοίκησης- χρόνια τώρα- αλλά και της μη επάνδρωσης των σταθμών (μόνο η Θήβα λειτουργεί σήμερα) λόγω της έλλειψης προσωπικού στον ΟΣΕ, οι μηχανές που κάνουν εκχιονισμό αντί να επικεντρώνονται στην επίμαχη περιοχή (μήκους περίπου 20 χλμ) πρέπει να διανύσουν απόσταση 65 χιλιομέτρων για να γυρίσουν στην αντίθετη γραμμή (Θήβα - Τιθορέα-Θήβα). Και φυσικά δεν μπορεί να αναχωρήσει οποιοδήποτε τρένο, αν το προπορευόμενο δεν φτάσει σε εν ενεργεία σταθμό. Κυκλοφορία με όρους δεκαετίας 60 δηλαδή.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να υπάρχουν καθυστερήσεις στις αμαξοστοιχίες που περιμένουν να καθαρίσουν οι γραμμές για να εκκινήσουν κατόπιν. Για να επιταχυνθεί η διαδικασία, οι νεότερες εντολές, αφορούν τον εκχιονισμό μόνο ενός κλάδου γραμμής. 

Η σκέψη μας αυτές τις ώρες είναι στους συναδέλφους  στα αποψιλωμένα απο προσωπικό συνεργεία γραμμής που δίνουν μάχη για να κόβουν δέντρα που έπρεπε καιρό τώρα να είχαν κοπεί,  στους μηχανοδηγούς που δίνουν μάχη με τον χρόνο και σε αντίξοες συνθήκες για να προστατέψουν την αξιοπιστία του μέσου καθώς και σε όλους τους συναδέλφους μας στο πεδίο (τεχνίτες-σταθμάρχες-κλειδούχους) που βλέπουν το μέσο να απαξιώνεται, αλλά ΔΕΝ το βάζουν κάτω.

Θλιβερή, το ξαναγράφουμε,  η εικόνα της Π.Ο.Σ. που δεν έχει μιλήσει 4 χρόνια τώρα για την κατάσταση στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο.

Η Ομοσπονδία έχει πλέον απαξιωθεί και ενδεικτικό της κατάστασης είναι ότι  η τελευταία ενασχόληση των κορυφαίων συνδικαλιστών της, αφορούσε τις εκλογές στον ....Πολιτιστικό. 

Την ίδια ώρα οι επισφαλείς εργασιακές σχέσεις, έχουν εμφανιστεί στον σιδηρόδρομο καθώς το 20% του προσωπικού που εργάζεται  σε αυτόν, πλέον εργάζεται με μπλοκάκι και χωρίς συγκροτημένα δικαιώματα. 

Αυτά φυσικά δεν τα βλέπουν οι Κυβερνητικοί συνδικαλιστές, αλλά έβλεπαν την σκόνη  στο ...Καλλίδρομο. 

Θα επανέλθουμε.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου