Τα ίδια πρόσωπα και οι παρατάξεις που σήμερα ενοχλούνται απο τους ελέγχους που αποκαλύπτουν τον εργασιακό μεσαίωνα στον ΟΣΕ, με τις 23 συνεχόμενες ημέρες δουλειάς, τότε, το 2017, έβγαζαν "λάβρες" ανακοινώσεις εξαπολύοντας μύδρους ενάντια σε μια συλλογική συμφωνία που έφερνε ΝΕΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ μηχανοδηγών και με ΠΛΗΡΗ και συγκροτημένα δικαιώματα, επαναφέροντας και το πενθήμερο και ανατρέποντας τον Κανονισμό Εργασίας της τότε ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Τα ίδια πρόσωπα στοχοποιούσαν το 2017 όσους υπέγραφαν αυτές τις συλλογικές συμφωνίες και σήμερα ανέχονται τις 23 ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕΣ ημέρες εργασίας και ΔΕΧΤΗΚΑΝ -ως...αναγκαίο κακό δήθεν- την είσοδο των επισφαλών σχέσεων εργασίας (παροχή υπηρεσιών) σε κρίσιμες θέσεις εργασίας στον σιδηρόδρομο (εννοούμε θέσεις εργασίας με υψηλή ειδίκευση)
Οι σιδηροδρομικοί καταλαβαίνουν καλά, όσο και να κρύβονται κάποιοι πίσω απο το δάχτυλο τους.
Μόνο που τα αποτελέσματα των ελέγχων καταγράφονται και σύντομα θα πρέπει οι συνδικαλιστικές ηγεσίες να απαντήσουν στο ΓΙΑΤΙ δεν μιλάνε για αυτά τα χάλια στον ΟΣΕ.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Υ.Γ. Η χτεσινή φωτογραφία απο το μηχανοστάσιο Πάτρας, που έδωσε στην δημοσιότητα η ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οδήγησε την εργοδοσία να δώσει την οδηγία να σταματήσουν οι εργασίες σε ύψος, δηλαδή στην οροφή των τρένων με.. ομπρέλες. Μαθήματα απλά και κατανοητά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου