Αυτός που ειρωνεύτηκε το 2019
τον πρώτο ολοκληρωμένο κατασκευαστικά σταθμό του Μετρό της Θεσσαλονίκης, αποκαλώντας τα έργα… μουσαμάδες, τιμωρήθηκε τέσσερα χρόνια αργότερα να επιδεικνύει τους ίδιους… «μουσαμαδένιους» σταθμούς σαν δήθεν έργα της δικής του κυβέρνησης.Αυτός που ακύρωσε τη λειτουργία του Μετρό στο τέλος του 2020, κατέστρεψε ένα σπάνιο μνημείο πολιτισμού και «χάρισε» στους εργολάβους 90 εκατομμύρια ευρώ σαν αποζημιώσεις για την καθυστέρηση που ο ίδιος προκάλεσε, υποσχόμενος ψευδώς ότι θα το έδινε σε λειτουργία τον Απρίλιο του 2023, τιμωρείται τώρα να ανεβαίνει σε ημιτελές και ανολοκλήρωτο Μετρό, του οποίου ούτε τον διαγωνισμό λειτουργίας δεν κατάφερε να ολοκληρώσει.
Αυτός που απαξίωνε για λόγους προεκλογικής σκοπιμότητας την πρόοδο του έργου που εκτέλεσε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, η οποία το παρέλαβε στο 30% και το παρέδωσε στο 75% της ολοκλήρωσής του, τιμωρείται τώρα να κάνει βόλτα με το μοναδικό αυτόματο Μετρό στον κόσμο που στο όνομα πολιτικών σκοπιμοτήτων κινείται… χειροκίνητα.
Και τέλος, αυτός που επί τέσσερα χρόνια ιδιωτικοποίησε από την Υγεία και την Παιδεία μέχρι το Περιβάλλον και το Νερό, γελοιοποιείται να εκτελεί σήμερα… ΙΧ δρομολόγια του Μετρό, γι’ αυτόν και για την οικογένειά του αποκλειστικά.
Για τους Θεσσαλονικείς, που θα συνωστίζονται ακόμη για καιρό στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, ισχύει το:
«Φάτε μάτια ψάρια».
Ο λογαριασμός για την κοροϊδία την Κυριακή στις κάλπες.
*Ο Γιάννης Α. Μυλόπουλος είναι υποψήφιος βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης με τον ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ και Καθηγητής και πρώην Πρύτανης ΑΠΘ, πρώην προέδρος Αττικό Μετρό ΑΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου