Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2023

Tσικαλάκης - Βελαώρας προκάλεσαν γέλιο στους μηχανοδηγούς. Η απάντηση της Π.Ε.Π.Ε.

 Θυμηδία προκάλεσαν στους μηχανοδηγούς οι  Τσικαλάκης και Βελαώρας καθώς απέστειλαν προ ημερών επιστολή στο Σωματείο τους, ζητώντας αυτό να αλλάξει ...επωνυμία (!!!) γιατί
όπως είπαν μπερδεύεται η ...Ελληνική κοινωνία με την λέξη ΟΣΕ! 

Το Σωματείο των Μηχανοδηγών απάντησε στην επιστολή παρωδία  καταθέτοντας και τις προτάσεις του για την επόμενη ημέρα. 

Δημοσιεύουμε την επιστολή απάντηση της Π.Ε.Π.Ε. σε Τσικαλάκη - Βελαώρα 

Διαβάζοντας την υπ αρ 11756 επιστολή σας, επιβεβαιώθηκε η άποψη μας για τα διαλυτικά φαινόμενα εντός του συνδικαλιστικού κινήματος στον σιδηρόδρομο. 

Παρότι το Σωματείο που εκπροσωπείτε  είναι μέλος της Π.Ο.Σ. δεν έχετε ενημερωθεί από το Δευτεροβάθμιο Όργανο  για το ότι το Σωματείο μας έχει ήδη αλλάξει εδώ και 2 χρόνια,  τον τίτλο της επωνυμίας του αφαιρώντας την λέξη ΟΣΕ, παρά την βαθιά συναισθηματική αξία που έχει αυτή για το σύνολο των μηχανοδηγών και παρότι η Π.Ε.Π.Ε. θα είχε κάθε δικαίωμα να τον διατηρήσει καθώς σήμερα είναι το αρχαιότερο Σωματείο Εργαζομένων στον σιδηρόδρομο, με το πρώτο Καταστατικό της να ψηφίζεται το 1965. 

Αυτό δεν συνέβη φυσικά  γιατί ένας από τους  χώρους δράσης του Σωματείου μας δεν ήταν  -είναι -και θα είναι ο ΟΣΕ, αλλά γιατί τα μέλη μας αποφάσισαν πως το Σωματείο μας θα εκπροσωπεί μηχανοδηγούς από όλες τις σιδηροδρομικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται σήμερα στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο. 

Αυτό που επίσης δεν γνωρίζετε  είναι ότι υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη που κατέχουν Ευρωπαϊκή Άδεια Μηχανοδήγησης και εργάζονται σήμερα στον ΟΣΕ. 

Για τον λόγο αυτό είχαμε αποστείλει στην Διοίκηση του ΟΣΕ και επιστολή με αιτήματα μηχανοδηγών για την επιχειρησιακή Σ.Σ.Ε.. Δυστυχώς αυτά δεν λήφθηκαν υπόψην κατά την διαπραγμάτευση και έτσι στην επόμενη συζήτηση για την επιχειρησιακή ΣΣΕ στον ΟΣΕ έχουμε πρόθεση να συμμετέχουμε δια εκπροσώπου μας σύμφωνα με όσα ορίζει ο Ν. 1876, τόσο για να προβάλουμε-καταθέσουμε  τα αιτήματα των εργαζόμενων μηχανοδηγών στον ΟΣΕ  όσο και για να παρεμβαίνουμε για την τήρηση των όρων της ΣΣΕ (πληροφορούμαστε από συναδέλφους ότι υπάρχουν σημαντικές εκκρεμότητες στον τομέα αυτό).

Συμφωνούμε στο ότι η Ελληνική Κοινωνία έπεσε θύμα παραπληροφόρησης μετά το έγκλημα των Τεμπών,  με την  συντονισμένη προσπάθεια να στοχοποιηθούν οι νεκροί συνάδελφοι μας μηχανοδηγοί,  στην λογική του «ανθρώπινου λάθους», με την διαρροή μονταρισμένων ηχητικών συνομιλιών που κατέχει ΜΟΝΟ ο ΟΣΕ, αλλά και με την προσπάθεια Διευθυντικών Στελεχών του ΟΣΕ να πείσουν ότι στην περιοχή λειτουργούσε «Τοπική Τηλεδιοίκηση», προσπάθεια που έφτασε στο ποταπό σημείο  να ζητούν να σταματήσει να μιλάει εργαζόμενος σταθμάρχης, την ώρα που εξηγούσε στο Πανελλήνιο τι πραγματικά συνέβαινε στην περιοχή της Λάρισας την ημέρα του εγκλήματος των Τεμπών. Και όλα αυτά προκειμένου να ΑΠΕΝΟΧΟΠΟΙΗΘΟΥΝ οι πραγματικά υπαίτιοι του εγκλήματος. (μη λειτουργία συστημάτων ασφαλείας)

Η σιωπή που επέδειξε το Σωματείο σας , σε αυτό που είδε (προσπάθεια φίμωσης εργαζομένου)  το Πανελλήνιο σε ζωντανή τηλεοπτική μετάδοση, μας έχει πείσει ότι καμία διάθεση δεν υπάρχει από την πλευρά σας για να εξαλειφθούν ή να περιορισθούν οι παθογένειες στον ΟΣΕ. 

Ακόμα χειρότερα,  πληροφορηθήκαμε με οργή,  ότι μέλος του Προεδρείου σας, βρέθηκε στο ΚΕΚ ΟΣΕ και σε ομιλία του σε νέους εργαζόμενους της Hellenic Train (πράξη που δεν οριοθετείτε στο «πεδίο δράσης» του Σωματείου σας) εξαπέλυσε επίθεση με χυδαία  σεξιστικά σχόλια στον κλάδο μας (μπροστά σε εμβρόντητες νέες συναδέλφισες) , ενώ στοχοποίησε εκ νέου τους νεκρούς μηχανοδηγούς.

Για τους λόγους που αναλύθηκαν παραπάνω το Σωματείο μας δεν θα δεχτεί καμία υπόδειξη για τον «χώρο δράσης του», όπως δεν έχει δεχτεί καμία υπόδειξη για αυτήν από την πρώτη ημέρα ίδρυσης του το 1965.  

Δράση που ενοχλεί ΚΥΡΙΩΣ  όσους θέλουν να παραπληροφορούν την Ελληνική Κοινωνία για τα υπαρκτά προβλήματα του Ελληνικού Σιδηροδρόμου, που οδήγησαν εν τέλει στον θάνατο συναδέλφους και συμπολίτες μας στο έγκλημα των Τεμπών. 

Προβλήματα που καταθέταμε με εξώδικα στην πολιτική ηγεσία και στις Διοικήσεις των Οργανισμών, προβλήματα για τα οποία πραγματοποιούσαμε απεργιακές κινητοποιήσεις, προβλήματα γνωστά στην σιδηροδρομική κοινότητα. 

Τις επόμενες ημέρες και έχοντας συγκεντρώσει πληροφορίες από συνδικάτα στην Ευρώπη, θα καταθέσουμε δημόσια  και στην πολιτική ηγεσία τις προτάσεις μας για 

Την εκπαίδευση των σταθμαρχών και την διαρκή αξιολόγηση τους στα πρότυπα του Ν.3911, τα όρια ηλικίας που πρέπει να τεθούν για την πρόσληψη  σε κρίσιμες  ειδικότητες

Την βαθιά πεποίθηση μας ότι στα Κέντρα Κυκλοφορίας (ΚΕΚ) πρέπει να εργάζονται κατά προτεραιότητα πτυχιούχοι, απόλυτα εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες και επιλεγμένοι μετά από αυστηρή αξιολόγηση. 

Άμεσες προσλήψεις και σταθερές σχέσεις εργασίας στον ΟΣΕ καθώς σήμερα εργάζονται πέραν των 200 νέων με μπλοκάκι, πολλοί εξ αυτών σε κρίσιμες ειδικότητες (Σταθμάρχης- Κλειδούχος – Επισκέπτης).

Την καθιέρωση διενέργειας αιφνιδιαστικών ελέγχων στον σιδηρόδρομο από τις αρμόδιες αρχές για την διασφάλιση της επάρκειας του προσωπικού και της φυσικής του κατάστασης  του την ώρα εργασίας.

Την επόμενη ημέρα στον ΟΣΕ καθώς η συντήρηση του δικτύου εκχωρείται  σε ιδιώτες, λόγω της μεγάλης έλλειψης προσωπικού ενώ εισέρχεται και η Γαλλική SNCF σε αυτόν, στα πρότυπα των όσων ζήσαμε το 2004 εως και το 2007 στον Προαστιακό Σιδηρόδρομο.


Προκειμένου να υπάρξει εκτενή συζήτηση των παραπάνω, έχουμε ζητήσει με επιστολή μας να συγκληθεί το Συμβούλιο Διοικήσεων της Π.Ο.Σ. από τον περασμένο Ιούνιο. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου