Την ώρα λοιπόν που ο σιδηρόδρομος ζει τη χειρότερη χρόνια της μακράς ιστορίας του , λόγω της συνεχόμενης απαξίωσης του από τους πολιτικούς προϊσταμένους της Συμμαχίας, οι συνδικαλιστές της Συμμαχίας (ΔΑΚΕ) θυμήθηκαν να μας πούν ότι η "ΔΙΑΘΕΣΗ" μηχανοδηγών στον προγραμματισμό , μας γυρίζει πολλά χρόνια πίσω , ενώ ψεύδονταν όταν έλεγαν ότι δεν γνωρίζουν και ότι δεν είχαν ενημέρωση.
Ψάξαμε επιμελώς να βρούμε μια δημόσια τοποθέτηση της Συμμαχίας μετά το έγκλημα των Τεμπών στην οποία να αναφέρουν ότι "γυρίσαμε πολλα χρόνια πίσω". Μάταια. Απολύτως τίποτα.
Ψάξαμε να βρούμε μια δημόσια τοποθέτηση της Συμμαχίας όταν ανακοινώθηκε ότι ο σιδηρόδρομος θα ανοίξει ξανά σε 2 χρόνια, μέσω της οποία να σχολιάζει ότι " γυρίσαμε πολλά χρόνια πίσω". Και πάλι τίποτα.
Ψάξαμε έπειτα να βρούμε κάποιο σχόλιο για την ακατανόητη έως ύποπτη επιμονή του κράτους, να μην αποδίδει τα 120 εκ οφειλών στην Hellenic Train, την ώρα που τα ΚΤΕΛ και οι αεροπορικές τροφοδοτούνται έμμεσα η άμεσα με κάθε τρόπο όλα τα τελευταία χρόνια. Η απάντηση πάντα η ίδια : ΤΙΠΟΤΑ.
Και είναι ακριβώς αυτή η αφωνία της Συμμαχίας για όλα αυτά τα ζητήματα που στιγμάτισαν τον κλάδο τους τελευταίους μήνες , που καθιστά απόλυτα υποκριτική τη στάση της.
Διότι δεν γίνεται να ενδιαφέρεσαι για τη "ΔΙΑΘΕΣΗ" μηχανοδηγών , με μηδενικό επί της ουσίας οικονομικό κόστος για τους μηχανοδηγούς, όταν δεν ενδιαφέρεσαι για τις αιτίες που έχουν οδηγήσει σε αυτή τη δυσχερή κατάσταση.
Και είναι ακριβώς αυτές οι αιτίες για τις οποίες η Συμμαχία δεν είχε τίποτα να πει.
Διότι αν οι συνδικαλιστές της ενδιαφέρονταν για την εξεύρεση διεξόδου, θα καλούσαν δημόσια την κυβέρνηση να απαντήσει και να λύσει το ζήτημα με τις εκκρεμείς οφειλές, που καθιστούν ουσιαστικά ανέφικτη την επαναλειτουργία τρένων σε ζημιογόνες γραμμές.
Θα ζητούσε εξηγήσεις για το αδιανόητο χρονοδιάγραμμα των 2 ετών για την αποκατάσταση των ζημιών που προκάλεσε η πρόσφατη καταιγίδα στην σιδηροδρομική υποδομή ζημιές που κρατούν κλειστή την σιδηροδρομική σύνδεση Αθήνας - Θεσσαλονίκης εδώ και 45 μέρες, γεγονός πρωτοφανές στην ιστορία της χώρας.
Θα κατήγγειλε ως παράταξη, τον Νοέμβριο του 2022, την απαράδεκτη απάντηση της διοίκησης του ΟΣΕ στις εκκλήσεις μας για εξασφάλιση της ασφάλειας, με την οποία μας κατηγορούσε για "μικροπολιτική".
Θα απαιτούσε δημόσια την εξαίρεση του Κώστα Καραμανλή από τα ψηφοδέλτια, του Υπουργού που θα μείνει για πάντα στην ιστορία ως ο Υπουργός που αγνοούσε όλες τις προειδοποιήσεις με τα γνωστά τραγικά αποτελέσματα.
Ο σιδηρόδρομος γύρισε πολλά χρόνια πίσω την 28η Φλεβάρη του 2023 όταν 57 άνθρωποι έχασαν την ζωή τους στο έγκλημα των Τεμπών, όχι με το "Διάθεση ΔΙΚΑΜ", που προέκυψε - οπως όλοι γνωρίζουν- για 2-3 μέρες για να μην δοθούν υποχρεωτικές άδειες σε όσους περισσεύουν λόγω της κατάστασης της υποδομής.
Για άλλη μια φορά αφήνουμε τις απόψεις που διατυπώθηκαν, στην κρίση των συναδέλφων.
Η ανησυχία όμως για την κατάσταση του σιδηροδρόμου μεγαλώνει.
Η Συνεξέλιξη έχει αναδείξει τα πραγματικά αίτια της κατάστασης, καιρό τώρα.
Το ότι αρκετοί προσπαθούν να αποπροσανατολίσουν απο αυτά, πρέπει να προβληματίσει τους σιδηροδρομικούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου