Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2023

Εκπρόσωποι Νέας Έλξης : Τότε (12/2019) και σήμερα (11/2023)

Αποθέωναν την ιδιωτικοποίηση και τώρα .... επειδή άλλαξαν όνομα νομίζουν ότι  κοροϊδεύουν! 
 Ενοχλήθηκε ο τότε συνδικαλιστής της Νέας Έλξης (Σήμερα της Συμμαχίας) για το σχόλιο μας για τα αποτελέσματα της θυγατρικής της Trenitalia στην Ισπάνια. Όντας ξεχασιάρης (νομίζει ότι μπορεί να ξεγελά κόσμο) αναφέρθηκε στο blog μας. Εδώ στο στέκι συνεχίζουμε την πορεία της διαχειριστικής ομάδας που μας κατέταξε πρώτους στην ενημέρωση των σιδηροδρομικών και κρατάμε δυνατό αρχείο γιατί
δημοσιεύουμε  τις ανακοινώσεις ΟΛΩΝ των παρατάξεων. 

Θυμηθήκαμε λοιπόν την ανακοίνωση της Νέας Έλξης (σήμερα ο βασικός κορμός της Συμμαχίας)στις 4 Δεκεμβρίου του 2019, λίγους μήνες μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης της χώρας απο την Νέα Δημοκρατία. 

Μια ανακοίνωση που αφιερώνουμε στον συνδικαλιστή που ξεχνά τα όσα έλεγε  όταν η παράταξη του, τον Δεκέμβρη του 2019 ΑΠΟΘΕΩΝΕ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ  την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (και την Κυβέρνηση της ΝΔ φυσικά), στοχοποιούσε όσους ασκούσαν κριτική στις εξαγγελίες τότε  και δήλωνε βέβαιη ( Η Νέα Έλξη και οι συνδικαλιστές της) ότι έρχονται λαμπρές μέρες με αυτό το καθεστώς στον σιδηρόδρομο.

 Σήμερα θέλουν να μας πείσουν, τα ....ίδια πρόσωπα που έγραφαν τα παρακάτω,  ότι πιστεύουν στον δημόσιο - ενιαίο σιδηρόδρομο!

Ας θυμηθούμε λοιπόν αποσπάσματα από την ανακοίνωση της Νέας Έλξης στις 4 Δεκεμβρίου 2019.

"Στις 29/11/2019 υπογράφτηκε μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της Ελληνικής Κυβέρνησης για την ανάθεση της εκτέλεσης των  άγονων επιβατικών σιδηροδρομικών γραμμών, από την εταιρεία μας, με διάρκεια ισχύος τα 10+5 έτη ......

Η εταιρεία μας, συνεχίζει η Νέα Έλξη, θα συνεχίσει να εξυπηρετεί τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές τις χώρας , αναλαμβάνοντας  ταυτόχρονα την ευθύνη και την υποχρέωση της αναβάθμισης των σιδηροδρομικών υπηρεσιών προς την Ελληνική Κοινωνία, με ένα τεράστιο επενδυτικό πλάνο. Η εν λόγω επένδυση, προβλέπει την  αναβάθμιση του τροχαίου υλικού, θα εισάγει  νέες τεχνολογίες, αλλάζοντας την σημερινή εικόνα του σιδηροδρόμου."

Συνέχιζε η Νέα Έλξη κάνοντας λόγο για ΜΕΓΑΛΑ ΟΦΕΛΗ για τους Έλληνες Πολίτες και το Ελληνικό Κράτος, στις 4 Δεκεμβρίου του 2019 όλα αυτά. 

"Πέραν του οφέλους για τον πολίτη και εν γένει για το Ελληνικό Κράτος, ανέφερε η Νέα Έλξη,  λόγω της επένδυσης και των παρεχόμενων υπηρεσιών, η  συμφωνία είναι δεδομένο ότι θα βοηθήσει σημαντικά στην ανάπτυξη του ομίλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με αύξηση του ανθρώπινου δυναμικού, πραγματοποιώντας  προσλήψεις νέου Προσωπικού σε αρκετούς κλάδους καθώς θα αυξηθούν οι ανάγκες.

Η Νέα Έλξη σε ένα κρεσέντο αποθέωσης της πολιτικής ιδιωτικόποιησης (4/12/2019) στοχοποιούσε όσους διατηρούσαν αμφιβολίες για τα αποτελέσματα αυτής της πολιτικής : 

"....Δυστυχώς, έγραφε η Νέα Έλξη,  η εξέλιξη αυτή βρήκε μουδιασμένους όλους όσους προσπαθούν να αντιπολιτευτούν το κυβερνητικό έργο προς τέρψη των κομματικών συντρόφων  τους. Για τους αντιπολιτευόμενους, η εν λόγω συμφωνία, ήταν ένα τεράστιο πλήγμα αφού με τις ανακοινώσεις τους, δείχνουν την πίστη τους μόνο στην παράταξη που υπηρετούν και αποδεικνύουν ότι τόσο καιρό έκαναν τα πάντα για να υλοποιήσουν  τα σχέδια των υπουργών τους,  χωρίς απαραίτητα να τους ενδιαφέρει η πορεία της εταιρίας μας. Σχέδια που είχαν  σκοπό το άνοιγμα της αγοράς εναντίον της  ΤΡΑΙΝΟΣΕ προωθώντας άλλες  ιδιωτικές εταιρίες που προσπαθούν με κάθε τρόπο, να δώσουν σινιάλο στον εγχώριο σιδηροδρομικό χώρο. Ήταν τόση μάλιστα η αφοσίωση τους στην παράταξη και τα συμφέροντα της που αρνήθηκαν να συνυπογράψουν κοινό δελτίο τύπου των Σωματείων για την σημαντικότητα της συμφωνίας,

και συνέχιζε >

 "....Ακόμα και  συνδικαλιστικά στελέχη, με καίριες θέσεις στην Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών αλλά και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σε έναν οίστρο «μαχητικότητας» και «επαναστατικής γυμναστικής» από αυτούς που εδώ και καιρό έχουμε συνηθίσει,  μέσω των ανακοινώσεων τους, δείχνουν είτε με την φυσική τους παρουσία είτε με γνωστούς ή άγνωστους εντολείς, εμπάθεια στην εταιρία και τους υπαλλήλους της και συναινούν με τις δηλώσεις τους στην διατήρηση του μεσαίωνα στον Σιδηρόδρομο.

Συνάδελφοι,

Το μέλλον είναι μπροστά. Μπορούμε να αλλάξουμε όλοι μαζί σελίδα στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο, κατέληγε η Νέα Έλξη στις  4 Δεκεμβρίου 2019, μετά την υπογραφή του μνημονίου συνεργασίας Δημοσίου - ΤΡΑΙΝΟΣΕ και αποθεώνοντας τόσο την ιδιωτικοποιημένη ΤΡΑΙΝΟΣΕ όσο  και την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας. 

ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ  ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΟΙ ΝΕΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ

Κάποιοι ήταν  τόσο πορωμένοι υποστηρικτές της πολιτικής ιδιωτικοποίησης που κατηγορούσαν τα Σωματεία που  δεν δέχονταν να βγάλουν δελτίο τύπου  για ένα μνημόνιο συνεργασίας που αποθέωνε την πολιτική αυτή  και την παρουσία των Ιταλών στην Ελλάδα και κατηγορούσαν για εμπαθή στάση όσους διέβλεπαν τους κινδύνους. 

Τους κατηγορούσαν οι εκπρόσωποι της Νέας Έλξης, στις 4 Δεκεμβρίου 2019, ότι έκαναν "επαναστατική γυμναστική" και δεν έβλεπαν  τα ροδοπέταλα που έχει στρώσει η Κυβέρνηση Μητσοτάκη στον σιδηρόδρομο, πολιτική  που τελικά οδήγησε στο έγκλημα των Τεμπών στις 28/2/2023.

"Η εταιρεία μας" έγραφε η Νέα Έλξη (πολλές φορές), λες και είναι μέτοχος της (να μοιραστεί και τις ζημιές αν θέλουν οι εκπρόσωποι της) ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να δώσει χώρο σε άλλες πρωτοβουλίες στον σιδηροδρομικό χώρο.

Σήμερα,  θέλουν να μας πείσουν  ότι πιστεύουν στον ενιαίο και δημόσιο σιδηρόδρομο!

Ποιον αλήθεια νομίζουν ότι κοροϊδεύουν, όταν τα ίδια τους τα γραπτά υπάρχουν και τους εκθέτουν; 

Ή μήπως θεωρούν κάποιοι ότι επειδή άλλαξαν όνομα στην παράταξη τους, τα γραπτά τους  εξαφανίστηκαν; 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Υ.Γ. Όλα έχουνε μια εξήγηση και όλοι καταλαβαίνουν. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου