Εντελώς ...τυχαία ήρθε το ενδιαφέρον παραγόντων για τον Οδοντωτό, όπου μάλλον συγκινήθηκαν απο τα νούμερα της επιβατικής κίνησης και τα κέρδη που αναλογούν σε αυτά.
Την ίδια ώρα όμως, κανένα ενδιαφέρον δεν φαίνεται στον ορίζοντα για την σιδηροδρομική σύνδεση της Πάτρας με την Αθήνα και τον Πύργο, εκεί δηλαδή που κερδίζει συνεχώς μερίδιο αγοράς τα τελευταία 4 χρόνια το οδικό λόμπι (Λεωφορεία -Διόδια).
Η σιδηροδρομική σύνδεση με το Λουτράκι, που θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί απο το καλοκαίρι του 2020, ακόμα καρκινοβατεί υπέρ των συμφερόντων του οδικού λόμπι.
Ξεκάθαρα, είναι κυνικως ο τρόπος που λειτουργεί αυτή η Κυβέρνηση.
Αν το μέσο εξυπηρετεί την εκλογική περιφέρεια κάποιου βουλευτή, σπεύδουν να βρουν χρηματοδότηση ή να βάλουν τρένα (βλέπε Προαστιακός....Σερρών).
Αν δεν υπάρχει τοπικό ενδιαφέρον ο τόπος μένει χωρίς τρένο. (Βλέπε Φλώρινα, Δράμα, Έβρο) και μένουν σιδηροδρομικά μουσεία να μας θυμίζουνε ότι απο εκεί κάποτε περνούσαν τρένα.
Όσοι κάνουν ότι δεν βλέπουν αυτό που γίνεται στην χώρα με τον σιδηρόδρομο 4 χρόνια τώρα και τις συνέπειες των Κυβερνητικών επιλογών της Νέας Δημοκρατίας, είναι απλά όσοι στηρίζουν αυτήν την Κυβέρνηση ή όσοι έχουν βολευτεί απο αυτήν με ρουσφέτια (ή προσδοκούν κάποιο ρουσφέτι).
Το στέκι θα συνεχίζει να αποκαλύπτει και να γράφει την αλήθεια και κυρίως να εξηγεί ποιος κερδίζει εδώ και 4 χρόνια απο την απαξίωση του μέσου.
Κατά τα λοιπά ας περιμένουν την Φλώρινα οι γραφικοί......
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου