Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τρίτη 26 Δεκεμβρίου 2023

Σιδηροδρομική έρημος η Ελλάδα - Πανηγυρίζουν οι ανταγωνιστές του σιδηροδρόμου

 Τα κατορθώματα της πλέον αντισιδηροδρομικής Κυβέρνησης που γνώρισε η χώρα απο την μεταπολίτευση μέχρι σήμερα σε ένα χάρτη απο το back-on-track.eu

Ο χάρτης με τα
νυχτερινά τρένα που πολλαπλασιάζονται συνεχώς σε όλη την Ευρώπη όπου ο σιδηρόδρομος αναπτύσσεται ραγδαία. 

Στην Ελλάδα της ΝΔ, 5 χρόνια απαξίωσης, διάλυσης και το έγκλημα των Τεμπών μας θυμίζουν τι σημαίνει αντισιδηροδρομική πολιτική.

Θυμίζουμε ότι μέχρι το 2020, τα νυχτερινά τρένα δούλευαν κανονικά στην Ελλάδα. 

Το μόνο που έχει μείνει πλέον στον σιδηρόδρομο στην χώρα μας, είναι τα ρουσφέτια με τις τοποθετήσεις και τις προσλήψεις εκτός ΑΣΕΠ. 

Είναι καιρός να ειπωθούν αλήθειες. 

Όσοι ψάχνουν τα  αίτια της διάλυσης του σιδηρόδρομου στην Ελλάδα , αποκλειστικά σε εταιρικά σχήματα, συνειδητά αποπροσανατολίζουν απο το πραγματικό πρόβλημα που δεν είναι άλλο απο την πολιτική της ΝΔ υπέρ των ανταγωνιστών του σιδηροδρόμου.

ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ότι απο 1/1/2024 αυξάνονται ΕΚ ΝΕΟΥ οι τιμές των διοδίων σε όλη την χώρα.

Με τον σιδηρόδρομο σε αυτήν την απαξία και χωρίς πλέον να μπορεί να αποτελεί καν δίκτυο που συνδέει πόλεις  της περιφέρειας με τα μεγάλα αστικά κέντρα (Καλαμπάκα- Λάρισα- Βόλος- Φλώρινα-  Δράμα- Ξάνθη Αλεξανδρούπολη) , το οδικό λόμπι κυριολεκτικά πανηγυρίζει.

Δεν μιλάμε για την Πάτρα, ούτε την ξεχνάμε φυσικά. Απλά θυμόμαστε πόσες πόλεις συνδέονταν σιδηροδρομικά με το τρένο μέχρι τις αρχές του 2020 και σήμερα αυτό δεν συμβαίνει. 


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου