Η NETINERA - Θυγατρική της Ferrovie Dello Stato στην Γερμανία- πρωτοπορεί με τον πρώτο στόλο
ηλεκτρικών τρένων με μπαταρίες σε κανονική
λειτουργία
Η θυγατρική της NETINERA erixx Holstein εγκαινιάζει την υπηρεσία με στόλο ηλεκτρικών τρένων με
μπαταρίες στο
ομόσπονδο κρατίδιο Schleswig-Holstein
Η NETINERA μαζί με τη θυγατρική της erixx Holstein γιορτάζουν ένα σημαντικό κατόρθωμα: από
τις 23 Οκτωβρίου ηλεκτροκίνητες αυτοκινητάμαξες με μπαταρία βρίσκονται σε λειτουργία στο
βορειότερο ομόσπονδο κρατίδιο της Γερμανίας. Ο
ι αμαξοστοιχίες FLIRT Akku που
κατασκευάζονται από την Stadler Deutschland εκτελούν πλέον τακτικά δρομολόγια μεταξύ των
πόλεων του Kiel, Lübeck and Lüneburg αντικαθιστώντας τα ντιζελοκίνητα τρένα που
κυκλοφορούσαν μέχρι πρόσφατα.
Ευχάριστα νέα και για το περιβάλλον καθώς με αυτόν τον τρόπο εξοικονομούνται 10 εκατομμύρια
λίτρα ντίζελ και περίπου 26.000 τόνοι CO2 κάθε χρόνο.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της NETINERA, Fabrizio Favara, δήλωσε: «Η NETINERA είναι η
πρώτη εταιρεία που θα μπορούσε να είναι σε θέση να αναλάβει την ευθύνη για τη λειτουργία της:
«Είμαι πολύ περήφανος σήμερα. Περήφανος για την ομάδα μου, για τη διοίκησή μας και για τους
μηχανοδηγούς και τον ελεγκτή του τρένου erixx Holstein! Επειδή πρόκειται για μια μεγάλη αλλαγή, για
μια επανάσταση. Τώρα μπορούμε να καλύψουμε όλα τα τμήματα της διαδρομής με αμαξοστοιχίες που
λειτουργούν με μπαταρίες, χωρίς να χρειάζεται να περιμένουμε δεκαετίες για να ηλεκτροδοτηθεί η
γραμμή. Πρόκειται για μια σημαντική αλλαγή προς την κατεύθυνση της υψηλότερης ταχύτητας, της
άνεσης και της έξυπνης κινητικότητας. Αυτό είναι το μέλλον.»
Πώς λειτουργούν τα τρένα με μπαταρίες
Τα νέα αυτά οχήματα διαθέτουν μπαταρίες που είναι τοποθετημένες στην οροφή και κάτω από το
όχημα. Αυτό τους επιτρέπει να διανύουν τουλάχιστον 80 χιλιόμετρα σε επιβατική κίνηση χωρίς
επαναφόρτιση. Στη συνέχεια, οι μπαταρίες επαναφορτίζονται στις εναέριες γραμμές στους σταθμούς
ή στις υπάρχουσες εναέριες γραμμές σε ορισμένες διαδρομές.
Τα τρένα είναι χωρίς εμπόδια, άνετα και έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο
«Όλα είναι κομψά και μοντέρνα. Είναι πραγματικά υπέροχο για τους ηλικιωμένους όταν μπορείς να
δεις τόσο καθαρά στην οθόνη ποιος είναι ο επόμενος σταθμός», δήλωσε επιβάτης που επιβιβάστηκε σε ένα από τα νέα τρένα.
Οι νέοι συρμοί προσφέρουν ο καθένας από 123 θέσεις καθώς και αποθηκευτικό χώρο για
αναπηρικά αμαξίδια, παιδικά καροτσάκια και ποδήλατα.
Η πρόσβαση στα οχήματα είναι στο ίδιο
ύψος με τις αποβάθρες και επομένως χωρίς εμπόδια.
«Το τρένο είναι πραγματικά αθόρυβο και ο σχεδιασμός πολύ ωραίος», παρατήρησε ένας επιβάτης για
την εμπειρία του στα νέα τρένα.
Για τους επιβάτες έχουν τοποθετηθεί άνετα καθίσματα με μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ τους. Τα
οχήματα προσφέρουν WLAN και πρίζες ρεύματος στα καθίσματα. Ένα νέο σύστημα πληροφόρησης
επιβατών έχει σχεδιαστεί για να ενημερώνει τους επιβάτες καθ' όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους.
Το WC χωρίς εμπόδια έχει φιλικό και μοντέρνο σχεδιασμό και προσφέρει επίσης τραπέζι αλλαγής
βρεφών.
Ο διευθύνων σύμβουλος της erixx Holstein, Rainer Blüm, πρόσθεσε: «Μπορούμε τώρα να
προσφέρουμε στους επιβάτες μας αυτό που περιμένουν από εμάς χάρη στη βελτιωμένη κατάσταση του
προσωπικού μας: μεγαλύτερη αξιοπιστία καθώς και άνετα, ήσυχα και φιλικά προς το κλίμα ταξίδια με
τρένο. Οι υπάλληλοί μας είναι ενθουσιασμένοι με τα νέα τρένα που λειτουργούν με μπαταρίες, διότι
είναι ήδη σαφές πόσο διασκεδαστικό είναι για όλους να ταξιδεύουν με το τρένο».
Δικό μας σχόλιο
Για άλλη μια φορά ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ότι οι επενδύσεις είναι το μόνο που δεν φοβάται ο Όμιλος Ferrovie Dello Stato.
Ας αναρωτηθούν όλοι για πιο λόγο στην Ελλάδα δεν υπάρχουν αντίστοιχες επενδύσεις.
Για εμάς η απάντηση είναι απλή. Την χώρα Κυβερνά η πλέον ΑΝΤΙ σιδηροδρομική Κυβέρνηση της Μεταπολίτευσης, που απαξιώνει ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ τον σιδηρόδρομο.
Όσοι την στηρίζουν για εμάς είναι ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ στην απαξίωση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου