Ο μάρτυρας επισήμανε τις «θανάσιμες ευθύνες» τόσο στον σταθμάρχη όσο και στους μηχανοδηγούς, υπογραμμίζοντας παράλληλα το γεγονός ότι δεν υπήρχε τηλεδιοίκησης, σηματοδότηση, αλλά και τα συστήματα ETCS και GSM-R.
Στο ίδιο πλαίσιο με τα δύο λοιπά μέλη της επιτροπής εμπειρογνωμόνων, ο κ. Χαλκιάς τόνισε κι εκείνος με τη σειρά του πως η ύπαρξη του συστήματος ETCS (σ.σ. σύστημα αυτόματης πέδησης) θα είχε αποσοβήσει την τραγωδία διότι τα τρένα που κινούνταν σε αντίθεση κατεύθυνση θα είχαν σταματήσει αυτόματα.
«Προδήλως παράνομη»
Ως προς τη ρουσφετολογική μετάταξη του μοιραίου σταθμάρχη, ο μάρτυρας -που έχει διατελέσει και πρόεδρος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους- τη χαρακτήρισε «προδήλως παράνομη».
Υπενθυμίζεται ότι η μετάταξη ολοκληρώθηκε μετά την υπουργική απόφαση του Κ. Καραμανλή που δημοσιεύτηκε στις 30 Μαΐου, ενώ το αρμόδιο τριμελές συμβούλιο και η αρμόδια επιτροπή είχαν συνεδριάσει στις 15 Μαΐου και είχαν εγκρίνει τη μετάταξη τη στιγμή που ο σταθμάρχης ξεπερνούσε κατά πολύ το ηλικιακό όριο των 48 ετών, όντας τότε 58 χρονών.
«Έπρεπε η αίτηση να πεταχτεί στα σκουπίδια» είπε ο κ. Χαλκιάς, υποστηρίζοντας πως η κινητικότητα στο δημόσιο πολλές φορές δεν καλύπτει τις ανάγκες της υπηρεσίας, αλλά «προσωπικές ανάγκες».
Άγγελος Προβολισιάνος - documento.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου