Την πρώτη φορά, ο άγνωστος δράστης φέρεται να προέτρεψε τους σιδηροδρομικούς να λάβουν πρόσθετα μέτρα ασφαλείας προκειμένου να αποφευχθεί ατύχημα σε κάποια διάβαση, ενώ στη δεύτερη παρέμβασή του, αναφέρθηκε στη σιδηροδρομική τραγωδία που σημειώθηκε στο Δοξαρά Λάρισας, στις 17 Ιανουαρίου 1972 όπου από τη μετωπική σύγκρουση δύο τρένων, έχασαν τη ζωή τους 17 επιβαίνοντες, ενώ άλλοι 38 τραυματίστηκαν.
Ο άγνωστος παρεμβολέας παρενέβη και για τρίτη φορά, λίγο πριν τη μία τα ξημερώματα, ζητώντας στοιχεία μηχανοδηγών των αμαξοστοιχιών, προκαλώντας ουσιαστικά προβλήματα στην επικοινωνία των εργαζομένων του ΟΣΕ.
Την καταγγελία του Σταθμάρχη διερευνά η Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Λάρισας, ενώ υπενθυμίζεται ότι ο ΟΣΕ διαθέτει αναλογικό σύστημα επικοινωνιών το οποίο θεωρείται πως δεν παρέχει ασφάλεια στις συνομιλίες. Να σημειωθεί τέλος ότι οι προχθεσινές παρεμβολές αφορούσαν σε μεγάλο τμήμα του δικτύου μεταξύ των Σιδηροδρομικών Σταθμών Λάρισας και Λιανοκλαδίου.
www.topontiki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου