Νέα παραίτηση μηχανοδηγού είχαμε την τελευταία εβδομάδα στην Hellenic Train, πλέον μετά το έγκλημα των Τεμπών ξεπερνούν τις 10 ενώ το κλίμα στους χώρους εργασίας είναι παραπάνω από τοξικό μετά την επιστροφή του συνταξιούχου Ρετσινά, που υπενθυμίζουμε ότι περιύβριζε στους τηλεοπτικούς δέκτες τους νεκρούς μηχανοδηγούς της IC 62, αναφέροντας μέχρι και ότι "τιμωρήθηκαν με τον θάνατο τους".
Οι ανακοινώσεις της Διοίκησης Ζηλιασκόπουλου, που προσπαθεί να επιρρίψει ευθύνες σε εργαζόμενους για τελευταία συμβάντα, την ίδια ώρα που αρνείται να δώσει τα πρακτικά των συνεδριάσεων των Πειθαρχικών Συμβουλίων στους ενδιαφερόμενους, οι τιμωρίες μηχανοδηγών χωρίς ουσιαστική αιτιολόγηση και τα σημαντικά προβλήματα σε τροχαίο υλικό και υποδομή έχουν εκτοξεύσει την δυσαρέσκεια των εργαζομένων -και ιδιαίτερα των μηχανοδηγών- σε δυσθεώρητα ύψη.
Μέσα σε όλα αυτά η Διοίκηση Ζηλιασκόπουλου, προχώρησε και στην 1η πολιτική δίωξη στον χώρο των μηχανοδηγών, σε βάρος του Προϊσταμένου Κεντρικού Μηχανοστασίου Βόρειας Ελλάδας καθώς προκηρύχτηκε η θέση, χωρίς να έχει υπάρξει ΠΟΤΕ κάποια αρνητική αξιολόγηση για την εκτέλεση των καθηκόντων του εργαζόμενου σε αυτήν.
Απόδειξη της πολιτικής δίωξης είναι ότι η θέση προκηρύχτηκε χωρίς ο νέος Διευθυντής Λειτουργιών να έχει καν συναντήσει τον εργαζόμενο ή να έχει έστω συνομιλήσει μαζί του και με άλλο -κορυφαίο- στέλεχος να ψελλίζει ότι "δεν μπορούσε να κάνει τίποτα", καθώς εκτελεί "εντολές"!
Η πλήρης αποδοκιμασία των ενεργειών αυτών της Διοίκησης Ζηλιασκόπουλου ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ΠΕΡΙΤΡΑΝΑ με τις επιστολές 3 κορυφαίων στελεχών στην Διοικητική πυραμίδα προς υπεράσπιση του πολιτικά διωχθέντα, Προϊσταμένου Βορείας Ελλάδας.
Επιστολές που ΑΦΕΝΟΣ εξέθεσαν όσους οργάνωσαν την πολιτική δίωξη ενός εργαζόμενου που δεν έδωσε ποτέ κανένα δικαίωμα ΑΦΕΤΕΡΟΥ απέδειξαν ότι και κορυφαία στελέχη αποδοκιμάζουν αυτές τις μεθοδεύσεις και μάλιστα ΕΝΥΠΟΓΡΑΦΑ.
Χαρακτηριστικό είναι ότι και η προκήρυξη για την θέση που εξέδωσε η Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού είναι "φωτογραφική", αφού για 2η φορά στην ιστορία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ/ΗΤ υπάρχει ορατό το ενδεχόμενο εφόσον συνεχιστεί η πολιτική δίωξη, να τοποθετηθεί επικεφαλής σε μηχανοστάσιο, μηχανοδηγός που ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΡΓΑΣΤΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ και ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ούτε τις γραμμές που αυτό εξυπηρετεί!!!!
Η 1η φορά που είχε συμβεί κάτι παρόμοιο, ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ την "μαύρη περίοδο (μετατάξεις κτλπ)" της Διοίκησης Ζηλιασκόπουλου στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και αφορούσε το μηχανοστάσιο ΜΑΙ το μακρινό 2012, όταν είχε τοποθετηθεί επικεφαλής από το ...μηχανοστάσιο Καλαμάτας που τότε έκλεισε!
Άλλη μια απόδειξη των λαθών που διαπράττουν όσοι όχι μόνο δεν αλλάζουν, αλλά δεν μαθαίνουν και από τα λάθη τους όταν διακατέχονται από εμμονές και αλαζονεία.
Με τις ενέργειες αυτές, οι πραγματικά Διοικούντες και υπό την παρακολούθηση του ...τοποτηρητή που ήρθε στην Ελλάδα χωρίς να έχει στην ουσία καμία διοικητική εμπειρία σε μεγάλη εταιρεία, δυναμιτίζουν το κλίμα στις τάξεις των μηχανοδηγών, κάτι που αναμένεται να αποτελέσει και θρυαλλίδα εξελίξεων.
Η νέα παραίτηση μηχανοδηγού (11η μετά τα Τέμπη) αποδεικνύει την κατάσταση που επικρατεί, ενώ σε αυτές σημαντικό ρόλο εκτός των προβλημάτων σε τροχαίο υλικό και υποδομή,διαδραματίζουν οι χαμηλές αμοιβές που έχουν απομειωθεί απο το κύμα ακρίβειας που σαρώνει την χώρα και ιδιαίτερα αυτές των νέων μηχανοδηγών.
Δεν έχει περάσει καιρός που κάποιοι χαρακτήριζαν "προύχοντες" τους μηχανοδηγούς, εξοργίζοντας τους και διαμορφώνοντας για μικροπολιτικούς σκοπούς ένα ιδιαίτερα τοξικό κλίμα ενδο-εταιρικά, φτάνοντας στο σημείο λίγο μετά να προτείνουν να βγουν από την ασφάλιση των Βαρέων οι μηχανοδηγοί για να αυξηθούν έτσι οι αποδοχές τους (επειδή θα μειωθούν οι κρατήσεις στο ΙΚΑ)!
Είναι βέβαιο ότι αν η νέα επιχειρησιακή ΣΣΕ δεν αποκαταστήσει μισθολογικά τους μηχανοδηγούς, δεν υπάρξουν επενδύσεις σε τροχαίο υλικό και δεν βελτιωθεί η κατάσταση στην υποδομή, οι παραιτήσεις θα πολλαπλασιαστούν και κάποιοι θα βρεθούν "προ εκπλήξεων".
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Υ.Γ. Όσοι κρύβονται των ευθυνών τους και "νίπτουν τας χείρας τους" για την κατάσταση που επικρατεί, είναι απόλυτα συνένοχοι σε όσα εξελίσσονται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου