Σημαντικά ενισχυμένες απο τις εκλογές στα Σωματεία σε ΕΡΓΟΣΕ και ΟΣΕ οι δυνάμεις του Δικτύου Σιδηροδρομικών καθώς στην ΕΡΓΟΣΕ
διπλασίασαν τους αντιπροσώπους για το συνέδριο της Ομοσπονδίας το φθινόπωρο του 2025, διατηρώντας την ευθύνη του Σωματείου, ενώ στον ΟΣΕ το Δίκτυο διατήρησε τις δυνάμεις του (6 αντιπρόσωποι στην Ομοσπονδία) αυξάνοντας τις δυνάμεις του σε ψήφους μετά την ένωση του Σωματείου Σταθμαρχών με το Σωματείο Εργαζομένων ΟΣΕ.Η ΠΑΣΚ κατέγραψε σημαντική πτώση στις δυνάμεις της ενώ η ΔΕΣΚ ναι μεν διατήρησε τις δυνάμεις της, μειώνοντας όμως τα ποσοστά της.
Η ΔΑΚΕ ενισχύθηκε σημαντικά καθώς επωφελήθηκε της ψήφου των 598 συμβασιούχων (σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΠΑΣΚ) εργαζομένων στον ΟΣΕ.
Τα αποτελέσματα το 2021 και δίπλα στην ίδια στήλη τα αποτελέσματα το 2024 συγκριτικά
ενώ στον πίνακα αυτό φαίνονται τα ποσοστά επί των ψηφισάντων και η διαφορά τους
Το αποτέλεσμα αυτό καθιστά σαφές ότι το ζητούμενο είναι η ανάγκη ευρύτερης συνεργασίας των προοδευτικών συνδικαλιστικών δυνάμεων στον χώρο του σιδηροδρόμου.
- Η ΔΑΚΕ δεν πέτυχε την αυτοδυναμία στο ΣΕΟ ενώ μετά απο αυτό το αποτέλεσμα είναι βέβαιο ότι έχει μπεί δυνατά στην διεκδίκηση της εκλογής του 2ου (από τους 3) αντιπροσώπους στην ΓΣΕΕ στο επικείμενο συνέδριο της ΠΟΣ, τον οποίο χάνει η ΠΑΣΚΕ (όπως έχασε και τον εκπρόσωπο εργαζομένων στον ΟΣΕ).
- Παράλληλα μετά τα αποτελέσματα των εκλογών στα 3 Σωματεία της ΣΤΑΣΥ (όπου ιδιαίτερα σε αυτό του ΤΡΑΜ έχει συντριπτική υπεροχή) η ΔΑΚΕ αναμένεται να διεκδικήσει - και με σοβαρές πιθανότητες να το πετύχει - την αυτοδυναμία στο συνέδριο της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών.
- Η ΠΑΣΚΕ χάνοντας και 1 σύνεδρο για την Ομοσπονδία απο την ΕΡΓΟΣΕ αναμένεται να απωλέσει περαιτέρω δυνάμεις το φθινόπωρο του 2025 στο συνέδριο της ΠΟΣ καθώς έχει ελάχιστες δυνάμεις στην Hellenic Train (δεν μπορεί να συγκροτήσει αυτόνομο ψηφοδέλτιο σε κανένα απο τα 3 Σωματεία που δραστηριοποιούνται σε αυτά).
ΌΛΟΙ όσοι οδήγησαν τα πράγματα σε αυτό το αποτέλεσμα (θυμίζουμε ότι η ΠΑΣΚ το 2010 ήταν αυτοδύναμη στην ΠΟΣ) και με τις πολιτικές/ συνδικαλιστικές τους επιλογές ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ μετά το συνέδριο της Ομοσπονδίας του 2013, μπορούν να κάνουν την αυτοκριτική τους.
Το Δίκτυο Σιδηροδρομικών θα πρέπει να λάβει άμεσα πρωτοβουλίες προς την κατεύθυνση της σοβαρής ανασυγκρότησης των προοδευτικών δυνάμεων στον χώρο του σιδηροδρόμου καθώς έχει σημαντικές δυνάμεις στην Hellenic Train, την ΕΡΓΟΣΕ και διατήρησε αυτές στον ΟΣΕ.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου