15 μήνες έχουν περάσει μετά την επιστροφή του "πετυχημένου manager που ανέστησε τον ΟΣΕ" (σύμφωνα με δημοσιεύματα) κυρίου Ζηλιασκόπουλου στον σιδηροδρομικό τομέα και στην Προεδρία της Hellenic Train. 15 μήνες μετά το στέκι της έλξης επιχειρεί μια αναδρομή στις εξελίξεις στον σιδηροδρομικό τομέα αναζητώντας τις αλλαγές που επέφερε ο πολυπράγμων και πολυθεσίτης κ. Ζηλιασκόπουλος και ..... δεν βρήκε ΤΙΠΟΤΑ πέραν των απολύσεων, της επιστροφής συνταξιούχων και των πολιτικών διώξεων στην Hellenic Train, με αποκορύφωμα τα στημένα πειθαρχικά που αφορούν την παρακολούθηση της προσωπικής ζωής των μηχανοδηγών στα social media.
Πραγματικά είναι απίστευτο απο όποια σκοπιά και αν το δεί κανείς. Ψάχνουμε να βρούμε τι έχει αλλάξει στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο και δεν βρίσκουμε ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ!
- Η κατάσταση στην σιδηροδρομική υποδομή παραμένει ΙΔΙΑ όπως είχε ήδη διαμορφωθεί απο τον Μάιο του 2024
- Καμία επένδυση ή συμφωνία (μέχρι στιγμής τουλάχιστο) για αγορά νέου τροχαίου υλικού δεν έχει ψηφιστεί ή συμφωνηθεί.
- Καμία επένδυση σε νέες εγκαταστάσεις.
- Προσλήψεις στην Hellenic Train, πέραν της επιστροφής συνταξιούχων -άμεσων συνεργατών του πολυπράγμων και πολυθεσίτη κ. Ζηλιασκόπουλου στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δεν έχουν γίνει. Προσλήφθηκαν κάποια στελέχη απο την αγορά για να αντικαταστήσουν έμπειρο προσωπικό που αποχώρησε "εθελοντικά" και μερικούς μήνες μετά, αυτά...... παραιτήθηκαν!
- Με εξαίρεση τον Έβρο, κανένα επιπλέον δρομολόγιο δεν πραγματοποιείται και σε σχέση με όσα γίνονταν τον Μάιο του 2024 που επέστρεψε ο κ. Ζηλιασκόπουλος στον σιδηρόδρομο. Και ενώ υπήρχε κατατεθειμένη πρόταση για τα δρομολόγια της Στυλίδας και αλλαγές στον Προαστιακό Αθήνας.
- Η κίνηση στα εμπορεύματα παραμένει στάσιμη (εως βαλτωμένη), ενώ απο τα 2 εμπορικά τρένα στον άξονα που υπήρχαν κάποτε, σήμερα πραγματοποιείται ένα καθημερινά.
- Η επένδυση στο Θριάσσιο αγνοείται, την ώρα που ανταγωνιστές της Hellenic τρέχουν τα δικά τους έργα στην περιοχή (βλέπε GoldAir) και ετοιμάζονται να συμμετέχουν σε διαγωνισμό για το στρατόπεδο Γκόνου, αναπτύσσοντας το στρατηγικό τους σχέδιο.
- Η κατάσταση στον Προαστιακό Αθήνας και Θεσσαλονίκης παραμένει ίδια και με σημαντικά προβλήματα ενώ επιδεινώθηκε σε πολλά σημεία του δικτύου καθώς η Εταιρεία στην οποία Προεδρεύει ο πολυπράγμων και πολυθεσίτης κ. Ζηλιασκόπουλος έκλεισε δεκάδες σημεία πώλησης εισιτηρίων.
Τελικά τι άλλαξε μετά απο 15 μήνες αναρωτιόμαστε πραγματικά.
- Παρά τις φωτογραφίες των πρώτων ημερών και τις επικοινωνιακές κορώνες, οι σχέσεις στον σιδηροδρομικό τομέα και η συνεργασία μεταξύ των εμπλεκόμενων μερών δεν έχει αποκατασταθεί πλήρως. Απόδειξη η πρόσφατη ανακοίνωση της Hellenic Train (την Παρασκευή) που για 2η φορά σε μερικές ημέρες άφηνε αιχμές για τον διαχειριστή υποδομής (ΟΣΕ) μετά από καθυστέρηση σε δρομολόγιο.
- Το φλέγον θέμα των τελών χρήσης υποδομής οδεύει προς δικαστική επίλυση ενώ και η χρηματοδότητηση -προς την Hellenic- δεν έχει αυξηθεί. Απλά τρέξανε με ταχύτερο ρυθμό οι αποπληρωμές παλαιών οφειλών του Κράτους προς την Εταιρεία.
- Πολιτικές διαφωνίες μετατράπηκαν -κυριολεκτικά- σε προσωπικές υποθέσεις ξεκαθαρίσματος λογαριασμών απο το παρελθόν . (Ο νοών νοήτο). Με την βασική διαφορά, ότι η Hellenic Train δεν είναι μια ακόμη ΔΕΚΟ. Είναι μέλος του Ομίλου Ferrovie Dello Stato Italliane. Η αναφορά "πηγών" σε δημοσιεύματα και ως απάντηση σε σχέση με τις απολύσεις ότι η Hellenic "είναι ιδιωτική εταιρεία και μπορεί να απολύει -προχωρά σε διακοπή συνεργασίας - με όποιον και όποτε θέλει" δείχνει ξεκάθαρα τι συμβαίνει στο παρασκήνιο.
Και αφού διαπιστώνει ακόμα και ο πλέον καλοπροαίρετος ότι τίποτα δεν έχει αλλάξει, ας δούμε τι "έχει αλλάξει"
- Επέστρεψαν ο παλαιοκομματισμός, οι τοποθετήσεις ημετέρων, τα ξηλώματα χωρίς λόγο και αιτία εργαζομένων που έκαναν αποδεδειγμένα σωστά την δουλειά τους και οι πολιτικές διώξεις. Ιδιαίτερα στον τομέα των μηχανοδηγών, που μίλησαν για τα πραγματικά αίτια του εγκλήματος των Τεμπών απο την πρώτη ημέρα, υπήρξε (και συνεχίζεται) πογκρόμ διώξεων. Η δημιουργία σκληρού υπηρεσιακού μηχανισμού ήταν η προτεραιότητα, όπως και η δημιουργία κλίματος τρομοκρατίας στον χώρο της έλξης.
- Είχαμε τις πρώτες απολύσεις στον σιδηροδρομικό τομέα μετά την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2017, χωρίς προειδοποίηση και αιτιολόγηση, χωρίς καμία αξιολόγηση, χωρίς Πειθαρχικό Δίκαιο.
- H Hellenic Train και οι τακτικές που εφαρμόζει στην Ελλάδα, έχουν μπεί στο επίκεντρο πολιτικής διαμάχης με όλες τις πτέρυγες της Βουλής να αμφισβητούν πλέον τις προθέσεις της Εταιρείας και να καταθέτουν συνεχώς επερωτήσεις είτε για τις απολύσεις, είτε για την κατάσταση των τρένων και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.
- Για πρώτη φορά μετά το 2010 σύσσωμη η Αντιπολίτευση καταψήφισε το Νομοσχέδιο για τις αλλαγές στον σιδηροδρομικό τομέα. Το ίδιο είχε συμβεί και τον 2010 με τον Νόμο 3891, όπου και τότε ένα απο τα πρόσωπα που υπερασπίστηκαν την δήθεν εξυγίανση και αναδιάρθρωση ήταν αυτό του πολυπράγμων και πολυθεσίτη κ. Ζηλιασκόπουλου.
Τα γεγονότα μιλούν από μόνα τους.
Και επειδή ουσία για το blog των μηχανοδηγών ΔΕΝ είναι η επικοινωνία, είναι καιρός ΚΑΙ το συνδικαλιστικό κίνημα στον σιδηρόδρομο να πεί τις αλήθειες.
Αρκετά με την "διαφήμιση" σε Κρατικοδίαιτους manager που στην ουσία δεν προσέφεραν τίποτα απολύτως, ΠΟΤΕ.
Το στέκι της έλξης - Το blog των Μηχανοδηγών, αφιερώνει αυτήν την ανάρτηση που λέει ΑΛΗΘΕΙΕΣ στην μνήμη του υποχρεωτικά μεταταχθέντα Μηχανοδηγού το 2010, Χρήστου Σαβιολίδη.
Θυμίζουμε σε ΟΛΕΣ και ΟΛΟΥΣ τι είχε δηλώσει-απαντήσει στο thetoc.gr ο κ. Ζηλιασκόπουλος -για τις μετατάξεις μηχανοδηγών- τον Μάρτιο του 2023 και τις καταγγελίες ότι κατά τη δική του προεδρία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ (2010-2015) αποψιλώθηκαν οι σιδηρόδρομοι από σημαντικό προσωπικό:
"Αυτό είναι ψέματα. Εγώ έδιωξα μόνο 40 μηχανοδηγούς οι οποίοι οι περισσότεροι είχαν προβλήματα, άλλος είχε καρδιά, άλλος είχε ψυχολογικά προβλήματα, άλλος δεν μπορούσε να οδηγήσει, κανένας καλός μηχανοδηγός δεν έφυγε."
Kαι ένα ερώτημα απο εμάς, στον πολυπράγμων και πολυθεσίτη κ. Ζηλιασκόπουλο, Πρόεδρο της Hellenic Train.
Αλήθεια κύριε Ζηλιασκόπουλε, σήμερα η Hellenic Train ΓΙΑΤΙ διώχνει μηχανοδηγούς ;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου