Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

Συνεδρίαση ΔΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ - Ημερήσια διάταξη

Ο συνάδελφος Βασίλης Ζαβογιάννης εκπρόσωπος εργαζομένων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ μας έστειλε κ δημοσιεύουμε την ημερήσια διάταξη της σημερινής συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου.
Τα θέματα

Λεωφορεία -Νεα παραχώρηση δραστηριοτήτων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Λόγω της δεδομένης έλλειψης προσωπικού οδηγών λεωφορείου, δρομολόγια του Πάτρα-Κιάτο-Πάτρα έχουν αρχίσει κ πραγματοποιούνται απο το το ΚΤΕΛ που υπογράφει σύμβαση με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ... Την ίδια ώρα λεωφορεία σαν αυτό της φωτογραφίας δίπλα κυριολεκτικά σαπίζουν στα αμαξοστάσιο λόγω της έλλειψης προσωπικού!Εμείς ξανάρωτάμε  τους υπεύθυνους του συνδικαλιστικού κινήματος στον σιδηρόδρομο

ΔΕΙΤΕ πως έγινε η μεγάλη επιχείρηση καθαιρεσης παλιάς γεφυρας του ΟΣΕ στο Λαμπίρι


Η παλαιά γέφυρα του ΟΣΕ στη θέση Λαμπίρι Αχαϊας κατασκευάστηκε τη δεκαετία του ΄60 και έπαψε να χρησιμοποιείται πριν 6-7 χρόνια. Η γέφυρα απομακρύνθηκε προκειμένου να διαπλατυνθεί ο αυτοκινητόδρομος, αλλά λόγω της νέας χάραξης του σιδηροδρόμου –που θα περνάει πια από αλλού- δεν θα ανακατασκευαστεί.

Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

Η αντιμετώπιση της ήχορύπανσης δεν ειναι πολυτέλεια

    Λάβαμε κ δημοσιευουμε επιστολή προς τα ΔΣ των ΟΣΕ,ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ, ΕΕΣΣΤΥ  απο τον Κωνσταντίνο Μπρουσαλη.
Αυτές τις ημέρες ανακοινώθηκε ότι θα υπάρξουν παρεμβάσεις για τη βελτίωση της κατάστασης που έχει δημιουργηθεί στους σταθμούς του Προαστιακού(καθαρισμοί,  αποκατάσταση ζημιών στα εκδοτήρια εισιτηρίων,  επισκευές στις κυλιόμενες σκάλες, στους φωτεινούς πίνακες δρομολογίων κτλ). Με την ευκαιρία αυτή θέλουμε να θέσουμε ένα πολύ σοβαρό ζήτημα, το οποίο

Κάλεσμα ΣΦΣ Τρικάλων για δραστηριότητες στήριξης του τρενου

Κάλεσμα για δραστηριοποίηση των φορέων της δυτικής Θεσσαλίας για την ηλεκτροκίνηση και την διατήρηση του απευθείας δρομολογίου 884/885 για την Αθήνα.
 1. Μετά από μήνες η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επανέλαβε το απευθείας δρομολόγιο 590/591 που συνδέει την περιοχή μας με την Θεσσαλονίκη και το οποίο εκτελείται πλέον από διπλή κλιματιζόμενη αυτοκινητάμαξα τύπου ΜΑΝ2000 προαστιακού τύπου. Ικανοποιήθηκε έτσι

12 παρεμβάσεις για την αναβάθμιση του Προαστιακού. Στα 9 εκατ. οι επιβάτες του

Σε δώδεκα παρεμβάσεις για τη βελτίωση των υπηρεσιών του Προαστιακού σιδηροδρόμου προχωρούν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σε συνεργασία με το υπουργείο Υποδομών, τον ΟΣΕ, την ΕΕΣΣΤΥ (Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού) και την ΕΡΓΟΣΕ.
Eτησίως, ο Προαστιακός υπολογίζεται ότι διακινεί 8,5 - 9 εκατ. επιβάτες. Ωστόσο,

Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2014

Παραδόθηκε η σήραγγα της Όθρυς. Μείωση 1 ώρας της διαδρομής Αθήνα-Θες/νίκη(όταν δοθεί σε χρήση...)

Ένα έργο, εξαιρετικά σημαντικό, για την ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη, έφτασε στην ολοκλήρωσή του. Σήμερα, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Κώστας Σπηλιόπουλος παρέδωσε την σήραγγα της Όθρυς.  
Με την παράδοση της, σε σιδηροδρομική κυκλοφορία, ο χρόνος διαδρομής Αθήνας – Θεσσαλονίκης θα συντομεύει κατά

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ - Τα φωτοσήματα τρελάθηκαν ! (video)

Έβρεχε σήμερα και έτσι είχαμε   ευτράπελα από το πρωί στα φωτοσήματα!
Δείτε το αποκλειστικό video  με το φωτόσημα- Χριστουγεννιάτικο Δέντρο που έκανε τους μηχανοδηγούς στο ΜΑΙ να μπουν σε ...γιορτινό κλίμα. Το βίντεο που μας έστειλε μηχανοδηγός και μας έκανε και εμάς., να.... γελάμε !Δείτε το > 

Ούτε η τρομοκρατία, ούτε ο Γιούνγκερ , ούτε οι δημοσιογράφοι,ούτε καν 161 Ναι για Πρόεδρο!

 Μόλις 160 ΝΑΙ στην ψηφοφορία για τον Σταύρο Δήμα για Πρόεδρο Δημοκρατίας...Μεγάλη πολιτική ήττα για την Συγκυβέρνηση ΝΔ - ΠΑΣΟΚ.
135 Παρών και 5 απόντες βουλευτές απόντες.
Πολύ μακριά πλέον απο τους 180 βουλευτές που απαιτούνται για την εκλογή του στην 3η ψηφοφορία....
Υποψιασμένοι ΚΑΙ οι πολίτες δεν τρομάζουν πλέον απο  τους περιφερόμενους τρομολάγνους. Απο τον Γιούνγκερ μέχρι την Βούλτεψη,τον Βορίδη τον Άδωνη και τον ....Πάγκαλο, κανείς πλέον δεν ακούει σενάρια τρόμου.

Παρέμβαση εργαζομένων για το θεμα των ρεπό στην ΕΕΣΣΤΥ

20-30 συνάδελφοι βρέθηκαν σήμερα το πρωί στην Καρόλου στα γραφεία της ΕΕΣΣΤΥ για το θέμα της μη πληρωμής δεδουλευμένων αναπαύσεων απο την Διοίκηση της Εταιρείας.
Σύμφωνα απο όσα μας μεταφέρθηκαν απο συναδέλφους, οι εκπρόσωποι της Διοίκησης της ΕΕΣΣΤΥ (ο κ. Αγιάσογλου έλειπε) είπαν πως το θέμα θα εξεταστεί, ενώ απέφυγαν να απαντήσουν για το εαν το πρόβλημα οφείλεται στην έλλειψη ρευστότητας.
Θα ενημερώσουμε για οτιδήποτε νεώτερο.

Τελικά, ποιος «πούλησε» τους 280 απολυμένους του Αττικό Μετρό;

Το χειρότερο, αυτήν την περίοδο, είναι να μοιράζεις υποσχέσεις. Μέγαρο Μαξίμου και διάφορα στελέχη του υπουργείου Μεταφορών είχαν υποσχεθεί, στους 280 απολυμένους του μετρό, ότι θα ψηφιστεί τροπολογία, στο νομοσχέδιο «Ρυθμίσεις θεμάτων μεταφορών», για την επαναπρόσληψή τους, κάτι το οποίο δεν έγινε.

Τι συνέβη στο μεσοδιάστημα; Το ακόλουθο

Πληρωμή οφειλόμενων υπερωριών στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Σύμφωνα με πληροφορίες δόθηκε εντολή απο την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ θα προχωρήσει άμεσα (στην μισθοδοσία 24 Δεκέμβρη κ 13 Γενάρη) η εξόφληση των οφειλόμενων υπερωριών ( όσες ξεπέρασαν το πλαφόν των  ωρών).
Το περίεργο ειναι οτι η έγκριση αφορά ΜΟΝΟ τους μήνες

Sarmed: Μίσθωση αποθήκης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο σταθμό της Θεσσαλονίκης

Τη στρατηγική συμφωνία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για τη μίσθωση της σιδηροδρομικής αποθήκης 500 τ.μ. στον εμπορικό σταθμό της Θεσσαλονίκης, ανακοίνωσε η Sarmed.Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η Sarmed με την παρούσα συμφωνία δεσμεύεται

Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2014

Πού είναι το δώρο των Χριστουγέννων;

Πού είναι αυτός ο αψηλός, πού ειν' αυτός ο τύπος (ναι, αυτός που βγαίνει στα κανάλια κι έχει το θράσος να απειλεί τον ελληνικό λαό), να τον ρωτήσουμε:...
Πού είναι ρε οικονομολόγε το δώρο των Χριστουγέννων; Αυτό που

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Θα εξοικονομήσει 10 εκατ. ευρώ λόγω ηλεκτροκίνησης

Καθυστερήσεις, ανελκυστήρες με βλάβη, εκτός λειτουργίας μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων, ελλιπής καθαριότητα. Πρόκειται για ορισμένα από τα «κακώς κείμενα» που επιδιώκει να διορθώσει η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της εταιρείας λειτουργίας του σιδηροδρομικού δικτύου και του προαστιακού.
Όπως ανέφερε χθες σε δημοσιογραφική συνάντηση ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος, η εταιρεία

Δόθηκαν οι δωροεπιταγές στην ΔΙΚΑΜ

Προχώρα η διαδικασία για την χορήγηση των δωροεπιταγών, όπως είχαμε γράψει την Παρασκευή.
Η ΔΙΚΑΜ προμηθεύτηκε σήμερα τα μπλοκ για τους μηχανοδηγούς και έτσι τις επόμενες μέρες θα ξεκινήσει κατά τόπους η χορήγηση τους.
Το ποσό είναι 115 Ευρώ και αφορά αγορές για τα Carrefour.

Δεν πληρώθηκαν τα δεδουλευμένα ρεπό στην ΕΕΣΣΤΥ

Πληροφορίες κάνουν λόγο για έλλειψη ρευστότητας , ενώ η Διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ επικαλείται το .... ΣΕΠΕ.
Παρακολουθούμε το θεμα κ θα επανέλθουμε.

Οι θέσεις του Δικτύου Σιδηροδρομικών Βορείου Ελλάδας για τον προγραμματισμό δράσης του Σ.Σ.Β.Ε.


Πρώτιστο καθήκον των Σιδηροδρομικών της Βόρειας Ελλάδας πρέπει να είναι σήμερα η υπεράσπιση του Δημόσιου χαρακτήρα του Οργανισμού. Η διεύρυνση των δραστηριοτήτων τον Ο.Σ.Ε. σε μια εποχή που τα λιμανια» της  Θεσσαλονικης και Αλεξανδρούπολης αποκτούν διεθνές ενδιαφέρον για εμπορευματικές μεταφορές προς και από τα Βαλκάνια και την Κεντρνκή Ευρώπη πρέπει να είναι κεντρική στόχευση,

Συνεδρίαση ΔΣ ΕΕΣΣΤΥ - Ημερήσια Διάταξη


Αύριο  Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου και ώρα 3, συνεδριάζει το ΔΣ της ΕΕΣΣΤΥ και δημοσιεύουμε την ημερήσια διάταξη που περιλαμβάνει τα εξής θέματα

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έβαλε στόχο τη διακίνηση 500 τρένων της Cosco για το 2015

Tη δρομολόγηση 500 τρένων της κινεζικής Cosco, σε ετήσια βάση το 2015, έβαλε στόχο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Σήμερα, η σιδηροδρομική εταιρεία, κατά δήλωση στελεχών της, δρομολογεί 40 τρένα το μήνα για λογαριασμό της κινεζικής εταιρείας, μεταφέροντας προϊόντα, από τον Πειραιά (Ικόνιο), σε χώρες της κεντρικής Ευρώπης.

Τα φορτία που μεταφέρονται, μεταξύ άλλων, είναι των εταιρειών