Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

Το νέο καταστατικό του ΤΑΠΕΛ

Το στέκι της έλξης , δημοσιεύει το νέο καταστατικό του ΤΑΠΕΛ με τις αλλαγές που συμφωνήθηκαν  ομόφωνα απο το Συμβούλιο των Αντιπροσώπων τον περασμένο Δεκέμβρη.
Για την καλύτερη και άμεση ενημέρωση των μηχανοδηγών το στέκι έχει δημιουργήσει ΜΟΝΙΜΟ link με το ΤΑΠΕΛ δεξιά και πάνω  στην πλήρη οθόνη του blog (στην στήλη ενδιαφέροντα - Κανονισμοί), link το οποίο ενημερώθηκε σήμερα με το νέο καταστατικό.

ΝΤΡΟΠΗ : Πόντιος Πιλάτος το Διοικητικό Συμβούλιο απο ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ!

Άλλη  μια μαύρη σελίδα στην ιστορία της έλξης προσέθεσαν ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ στηρίζοντας τις απολογίες σε μηχανοδηγούς !
Και οι δύο έχουν δίκιο είπε ο Πρόεδρος του Σωματείου μας αναφερόμενος στο θέμα που προέκυψε με την απολογία που έστειλε η ΔΙΚΑΜ- κατόπιν μαρτυρίας του μηχανοστασιάρχη Καπετανάκη Χρήστου-, σε μηχανοδηγό επειδή τον είδε να έχει στα χειριστήρια βοηθό μηχανοδηγού!Σε άλλη μια απο τις  απίστευτες τοποθετήσεις του, ο Πρόεδρος του Σωματείου συνέδεσε την απολογία με

Υπερψηφίστηκε ο απολογισμός δράσης του ΔΣ

Με τις ψήφους των 7 μελών της ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ Έλξης , υπερψηφίστηκε ο απολογισμός δράσης του Σωματείου μας.Καταψήφισαν Εξέλιξη , Δύναμη Έλξης, ΑΣΚΕ ενώ λευκό ψήφισε η ΑΣΚΗ-Συνεργασία.
Επίσης ομόφωνα υπερψηφίστηκε ο οικονομικός  απολογισμός.

Φοβήθηκε την αλήθεια ο Πρόεδρος του Σωματείου των μηχανοδηγών;

Και αρνήθηκε να καλέσει στην επόμενη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου τον συνάδελφο που επρόκειτο να εργαστεί με μπλοκάκι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να εξηγήσει στο Σώμα  τι ακριβώς συνέβη την επίμαχη περίοδο.
Ο απερχόμενος Πρόεδρος του Σωματείου μας στην σοβαρότατη καταγγελία που έγινε απο την Εξέλιξη για προσωπική του εμπλοκή στην υπόθεση εκείνη την περίοδο (και του πρόσφατα παραιτηθέντα Γενικού Γραμματέα) , αρκέστηκε να πεί

ΔΑΚΕ - ΠΑΣΚ Έλξης : Ξεχάσαμε να κάνουμε την επιστολή για την γονική άδεια....

Τι και αν το Σωματείο μας πληρώνει γραμματέα για να κάνει επιστολές. 
Τι και αν συνεδριάζει και πέρνει αποφάσεις που υποτίθεται πρέπει να υλοποιήσει το Προεδρείο.
Τι και αν ακόμη μέχρι σήμερα ζητείται απο τους μηχανοδηγούς να προσκομίζουν βεβαίωση απο τον δάσκαλο για να λαμβάνουν γονική άδεια.
Για το Σωματείο αυτά είναι " μικρά ¨ θέματα. Ξέχασε άλλωστε να κάνει μια

Κακουργηματική δίωξη σε βάρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Ποινική δίωξη για απιστία σε βαθμό κακουργήματος ασκήθηκε σε βάρος υπευθύνων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  από τον προϊστάμενο της εισαγγελίας Πρωτοδικών της Αθήνας Ηλίας Ζαγοραίος  για την υπόθεση που αφορά στην κακοδιαχείριση ακινήτων από την οποία ο ΟΣΕ ζημιώθηκε κατά τουλάχιστον 3 εκατομμύρια ευρώ. Πρόκειται για την τριετία 2006-2008.

Γιατί η χώρα στις μεταφορές πρέπει να σκέφτεται σιδηροδρομικά;

Άρθρο  στην Αυγή ,του Γιάννη Μεταξιώτη-M.Sc. Οικονομολόγου στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ 
Το τραίνο  διαχρονικά είχε  σημαντικό ρόλο   στην  παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη  αλλά και σε πολλούς   τομείς  της οικονομίας  της  χώρας μας. Ιστορικά ο σιδηρόδρομος πρωτοεμφανίστηκε  στη Μεγάλη Βρετανία  στις αρχές του 19ου αιώνα και διαδόθηκε μέσα σε πενήντα   χρόνια σε όλο τον κόσμο. Η διηπειρωτική γραμμή  που διέσχιζε

Επερώτηση του ΚΚΕ για τον χαμό του 15χρονου στην Αξιούπολη

Την φύλαξη του σταθμού ζητούν οι βουλευτές του ΚΚΕ, Σάκης Βαρδαλής και Ελένη Γερασιμίδου  προκειμένου να μην υπάρξουν άλλα τέτοια περιστατικά.
Στην ερώτησή τους προς τον υπουργό Οικονομίας, Γ. Σταθάκη, οι βουλευτές τονίζουν τα εξής:

Παιγνίδι θανάτου πάνω στη μηχανή του τρένου

 Μαθητής γυμνασίου κάηκε ζωντανός από ηλεκτροπληξία στο Πολύκαστρο Κιλκίς, όταν πλησίασε καλώδια της ηλεκτροκίνησης του ΟΣΕ υπερυψηλής τάσης, που φτάνει τα 25.000 Volt. Ο άτυχος 15χρονος ανέβηκε για να παίξει στην οροφή μηχανής του ΟΣΕ, που είναι εγκαταλειμμένη και ακινητοποιημένη στον κλειστό σιδηροδρομικό σταθμό. Τη σκηνή του θανάτου είδε ο επιστήθιος φίλος του 15χρονου, μαζί με τον οποίο πήγαν να

Συγκροτήθηκε η Επιτροπή Ελέγχου του Δημόσιου Χρέους - Θα εξετασθούν Ολυμπιακοί Αγώνες, Siemens, εξοπλιστικά

Μια σωστή ενέργεια απο την Ελληνική Κυβέρνηση, ενέργεια που έπρεπε να γίνει απο το 2010! Η αναφορά στην Siemens ασφαλώς εμπλέκει και τον ΟΣΕ....
Τη συγκρότηση Επιτροπής Ελέγχου του Δημόσιου Χρέους ανακοίνωσε η πρόεδρος της Βουλής Ζωή Κωνσταντοπούλου σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε μαζί με την ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Σοφία Σακοράφα και το Βέλγο οικονομολόγο Ερίκ Τουσέν. Η κα. Σακοράφα αναλαμβάνει την επικοινωνία του εγχειρήματος στο εξωτερικό ενώ ο κ. Τουσέν το επιστημονικό κομμάτι καθώς

Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Με νέο φιάσκο κινδυνεύει το Θριάσιο. Κίνδυνος για επιστροφή 80-100 εκατ.!

Όχι ακόμα δεν το έχουμε φτιάξει, αλλά κινδυνεύουμε να επιστρέψουμε και 80-100 εκατ. ευρώ! Ο λόγος για το εμπορευματικό κέντρο ιδιωτών στο Θριάσιο Πεδίο, του οποίου ο διαγωνισμός έχει «παγώσει» από το περσινό καλοκαίρι.   
Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων χρηματοδότησε τις

Συνεχίζονται τα προβλήματα στους νέους συρμούς του Μετρό- Ανακοίνωση των Ηλεκτροδηγών

Συνεχίζουν να παρουσιάζουν προβλήματα οι νέοι συρμοί του μετρό, όπως καταγγέλλει το Σωματείο Ηλεκτροδηγών και λοιπών Εργαζομένων Κίνησης της ΣΤΑΣΥ (ΣΗΕΚ).
Μάλιστα, το ΣΗΕΚ κατακρίνει τους χειρισμούς του Αττικό Μετρό, σημειώνοντας ότι με τις κινήσεις του «στην ουσία αφοπλίζουν τη ΣΤΑΣΥ και την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ από τυχόν διεκδικήσεις, έναντι του εργολάβου».  
Η πλήρης ανακοίνωση του ΣΗΕΚ 
«Πριν από τρία χρόνια παρελήφθησαν οι συρμοί 3ης σειράς για το υπόγειο δίκτυο της ΣΤΑΣΥ ΑΕ. Μέχρι σήμερα και

Το ΤΑΙΠΕΔ μετατρέπεται σε Ταμείο Δημόσιας Περιουσίας

Σύμφωνα με την απόφαση δημιουργείται ένα Ταμείο Δημόσιας Περιουσίας που στόχο έχει την αξιοποίηση της ιδιωτικής δημόσιας περιουσίας προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος. Αναλυτικά >
Την κατάργηση του Ταμείου για την Αξιοποίηση της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) και την ίδρυση ενός νέου φορέα ανακοίνωσε, χθες Δευτέρα, η αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Νάντια Βαλαβάνη, κατά την συνεδρίαση της Επιτροπής ΔΕΚΟ, η οποία ενέκρινε (με την θετική γνώμη του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ) τον διορισμό του

Ερώτηση Ελ. Βόζεμπεργκ για τις δυνατότητες ενίσχυσης του σιδηροδρομικού δικτύου

«Η δημιουργία του Ευρωπαϊκού Ταμείου Στρατηγικών Επενδύσεων (EΤΣΕ) αποσκοπεί στην καλύτερη χρήση των περιορισμένων δημόσιων πόρων με προσέλκυση πόρων από ιδιώτες επενδυτές για επενδυτικά σχέδια έργων στην ΕΕ», υπογραμμίζει ο κ. Moscovici, αρμόδιος Επίτροπος για οικονομικές και δημοσιονομικές υποθέσεις, φορολογία και τελωνεία, απαντώντας σε ερώτηση της Ευρωβουλευτού ΝΔ Ελίζας Βόζεμπεργκ σχετικά με

Καμία αλλαγή στα κυκλώματα εργασίας δεν είναι αποδεκτή

Και δεν ξεχνάμε τα εγκλήματα στον Προαστιακό Αθηνών...
Μεγάλη κουβέντα έχει ξεκινήσει στο ΜΑΙ εδώ και κάποιες μέρες για τα κυκλώματα εργασίας και επικείμενες αλλαγές σε αυτά. Είναι γεγονός ότι συνεχώς η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ψάχνει εναγωνίως τρόπους για να εντατικοποιήσει την εργασία των μηχανοδηγών εκμεταλευόμενη  την ανοχή της πλειοψηφίας του Σωματείου μας , που έχει ήδη κάνει υποχωρήσεις και έχει αποδεχτεί δεκάωρα και αύξηση των χρόνων μηχανοδήγησης μέχρι και τις

Δευτέρα 16 Μαρτίου 2015

Νέα προσπάθεια για την ιδιωτικοποίηση της ρουμανικής CFR Marfa

Νέα προσπάθεια για την ιδιωτικοποίηση του εμπορευματικού τμήματος της CFR Marfa, με απώτερο στόχο την ολοκλήρωση της διαδικασίας το 2016, διεξάγει η κυβέρνηση της Ρουμανίας.
Αυτό ανέφερε ο Ρουμάνος υπουργός Μεταφορών Ioan Rus, τονίζοντας ότι η ιδιωτικοποίηση εντάσσεται στο πλαίσιο της συμφωνίας με το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο.Η γερμανική Deutsche Bahn,

Σύσταση Προεδρείου ΠΕΠ- ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Ολοκληρώθηκε πριν απο λίγο η σύσταση του Προεδρείου στην ΠΕΠ- ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Μετά την ψηφοφορία Πρόεδρος εκλέχτηκε ο

Μάρτιος 1984 - 2015, 31 χρόνια μετά !!!!

Δείτε φωτογραφίες απο την χτεσινή εκδήλωση...
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε χτες ο χορός της σειράς του 1984 (Μάρτιος) στην Θεσσαλονίκη.
Πολλοί μηχανοδηγοί απο όλη την Ελλάδα έδωσαν το παρών, αρκετοί συνταξιούχοι ξαναβρέθηκαν με συναδέλφους τους και όλοι μαζί θυμήθηκαν ιστορίες απο την 31χρονη - μέχρι στιγμής - σιδηροδρομική πορεία τους.Την τούρτα της φετινής εκδήλωσης  έκοψαν ως είθισται όσοι

Τι απαντά (μετά τις ...εκλογές) ο ΟΣΕ για την επαναλειτουργία του τρένου προς Ναύπλιο

Με μία αόριστη έκθεση ιδεών που μάλλον απευθύνεται σε κουτούς απάντησε ο ΟΣΕ στην ερώτηση του βουλευτή του Ποταμιού Σπύρου Λυκούδη, σχετικά με την επανεκκίνηση των προαστιακών δρομολογίων στο τμήμα Κόρινθος - Ναύπλιο.
Μαθαίνουμε πως αντιμετωπίζεται θετικά από τον οργανισμό το θέμα της επαναλειτουργίας του τρένου, όπως επίσης και τα ποσά που απαιτούνται για

Τελειώνει το «μαρτύριο της σταγόνας» για το υπ.Υποδομών-Μεταφορών

Οι  ημέρες μετρούν αντίστροφα. Το «ακέφαλο» (αυτοτελές μεν, συγχωνευμένο δε) υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών περιμένει την ορκωμοσία του αναπληρωτή υπουργού Χρίστου Σπίρτζη, προκειμένου να πάρει μπροστά, αφού οι «μηχανές είναι σβηστές» από τον… Δεκέμβριο.
Την περασμένη εβδομάδα, η κυβέρνηση «έφαγε κράξιμο» για την