Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Ερωτηματικά μετά τον εκτροχιασμό στην Ξάνθη

Με αφορμή το γεγονός του εκτροχιασμού στην Ξάνθη αλλά και την βιασύνη  των αρμοδίων για να βγάλουν άμεσα το πόρισμα (ακούγεται ότι ίσως κ αύριο να είναι στο γραφείο του Γ.Γραμματέα του Υπ.Υποδομών κ. Ν.Σταθόπουλου ) δημοσιεύουμε ορισμένα ερωτηματικά που προκύπτουν και έχουν σχέση κύρια με την Υποδομή.
Ρωτάμε λοιπόν >
Στο συγκεκριμένο σημείο τα αντιπλημμυρικά έργα τελείωσαν πριν έναν μήνα ;

Αν ναι  τι είδους μελέτες έγιναν , σε τι δεν δόθηκε προσοχή , τι δεν πρόβλέφθηκε ιδιαίτερα  όταν ξοδευτήκαν τόσα λεφτά και σε έναν μήνα το νερό τα κατέστρεψε.
Αναφέρουμε πως σύμφωνα με πληροφορίες που έχουμε  πριν 1,5 μήνα μεταξύ Ίασμου - Κοπτερού θα είχαμε το ίδιο περιστατικό και πώς πάλι  οι μηχανοδηγοί  ενημέρωσαν και αποφεύχθηκαν ανάλογα προβλήματα.
 Στις αρχές του 2012 το νερό παρέσυρε την γραμμή και πάλι στον Πολύσιτο και στο Ορμένιο. 
Ανάλογη εικόνα παλαιότερα και για  την γέφυρα του Ιάσμου, την γέφυρα της Ξάνθης που παρασύρθηκαν από το νερό,  τον σταθμό Λάβαρα, ακόμα και  το Πύθειο που η γραμμή σκεπάζετε από το νερό !

Δεν είναι δυνατόν κάθε φορά μετά απο μια καταιγίδα να κλείνει η σιδηροδρομική γραμμή !
Και φυσικά όλα αυτά προκαλούν την ανησυχία των μηχανοδηγών που κάθε φορά που βρέχει λίγο εντονότερα , προσέχουν πολύ περισσότερο έχοντας στο μυαλό τους όλα αυτά τα περιστατικά και την ασφάλεια των επιβατών.

Νομίζουμε πως πρέπει να δοθούν πειστικές απαντήσεις απο τους Αρμοδίους και πως ίσως και το σωματείο μας η ΠΕΠΕ να πρέπει να εξετάσει το τι ακριβώς συμβαίνει .

6 σχόλια:

  1. ΜΕ ΕΡΓΑ ΜΠΑΛΩΜΑΤΑ ΔΗΛΑΔΗ ΜΕΡΕΜΕΤΙΑ ΓΙΑ ΝΑΧΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΠΙΣΚΕΥΖΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΟΥΜΕ ΠΡΟΚΟΠΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ . ΟΛΗ Η ΓΡΑΜΜΗ ΑΠΟ ΞΑΝΘΗ ΜΕΧΡΙ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ ΕΝΑ ΔΡΑΜΑ . ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΝΕΑ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΙΠΛΗ ΧΑΡΑΞΗ ΥΨΗΛΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ ΤΩΝ ΚΟΛΩΝΑΚΙΩΝ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 1964 ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΣΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΑΤΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΜΕΡΕΜΕΤΙΑ ,ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ Η ΞΕΦΤΥΛΑ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΖΕΠΗ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΜΜΕΝΗ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΕΠΙΒΑΤΗ ΣΕ ΤΥΧΟΝ ΑΤΥΧΗΜΑ . ΟΤΑΝ ΣΕ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΙΠΠΟΠΟΤΑΜΟΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΓΕΦΥΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΒΡΟΧΗ ΚΑΙ ΜΕ ....ΒΟΥΡΚΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΕΕ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΗΣ ΕΧΕΙ ΤΡΕΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΠΑΚΙΣΤΑΝ-ΙΝΔΙΑΣ ΚΑΙ ΑΙΓΥΠΤΟΥ . ΔΕΙΞΕΕ ΜΟΥ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ ΝΑ ΣΕ ΠΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ . ΕΝΑ ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑΒΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΟΣΕ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στο συγκεκριμένο σημείο στον Πολύσιτο το πρόβλημα είναι πρόσφατο σχετικά και προέρχεται από τις διευθετήσεις που έχει κάνει η Εγνατία Οδός στην περιοχή. Η Εγνατία η ίδια προκαλεί σημαντικές ροές ομβρίων και επίσης έχει διευθετήσει τα ρέματα με τρόπο πολύ άτσαλο. Υπάρχει αρκετή αλληλογραφία μεταξύ Εγνατίας και ΟΣΕ με το "φταις" "όχι, δε φταίω"
    Όσον αφορά τον Έβρο: Ή θα φύγει τελείως η γραμμή από εκεί που είναι (καταλαβαίνουμε ότι είναι αδύνατο) ή απλώς θα προσπαθούμε να μειώσουμε την έκταση των ζημιών υψώνοντας όπου μπορούμε τη γραμμή γιατί ο Έβρος είναι δύσκολο ποτάμι. Π.χ. το Πύθιο πια είναι 1.5 μέτρο υπερυψωμένο, ο πρώτος όροφος του κτηρίου ίσα που φαίνεται από τις γραμμές. Επίσης και σε άλλα σημεία έχει σηκωθεί η γραμμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατά την εταιρεία Πράις, τους κ.κ. Ρέππα και Τσιώκα, και τους κ.κ. Πορτοσάλτε, Καψή, Παπαδημητρίου, Τρέμη και λοιπούς παπαγάλους, ο σιδηρόδρομος κακώς υπάρχει πέραν της γραμμής Αθήνας-Θεσσαλονίκης με δύο επιπλέον αντένες προς Ειδομένη και Προμαχώνα και αυτές μόνο για εμπορικά τραίνα. Ως πότε θα πληρώνει ο φτωχός Έλληνας 1 δις το χρόνο για να μην απολυθούν οι κηφήνες σιδηροδρομικοί, όπως υποστηρίζει ο Κυριάκος και ο Αντώνης; Ήθελα νάξερα τι ψήφισαν στις Εκλογές οι υποψήφιοι της ΔΑΚΕ και της ΠΑΣΚΕ...
    Ποιός πλασσάρει τον παραπάνω για Υπουργό Υποδομών; Οι Εθνικοί Εργολάβοι ή οι διαχρονικά ευνοημένοι από την Αγία Οικογένεια ΚΤΕΛιτζήδες; Θυμηθήτε το μαύρο 89-93.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σωστά τα λέει ο Τάσος Λ. διότι η σιδηροδρομική γραμμή στο συγκεκριμένο σημείο, προϋπήρχε της Εγνατίας οδού. Το μόνο λάθος του ΟΣΕ, είναι που δεν παρενέβη ουσιαστικά κατά το στάδιο εκπόνησης των υδραυλικών μελετών για το συγκεκριμένο τμήμα της Εγνατίας οδού και κυρίως κατά την κατασκευή του. Μετά την απομάκρυνση από το ταμείο, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται αγαπητοί Σιδηροδρομικοί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα στελέχη της γραμμής το λιγότερο που θα έπρεπε να κάνουν θα ήταν να πούνε δημόσια ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στον μηχανοδηγό διότι χάριν της παρατηρητικότητας και ετοιμότητάς του πρόλαβε και μείωσε την ταχύτητά του.
    Φαντασθείτε αν περνούσε με 120 km/h όπως ορίζει η ταχύτητα της γραμμής τι θα γινόταν; Και τότε να δούμε που θα πήγαιναν να κρυφτούνε οι στελεχάρες της γραμμής και αν στους συγγενείς των θυμάτων θα έλεγαν πως εδώ και περίπου 10 χρόνια που λειτουργεί η Εγνατία στην περιοχή τους αυτοί ασχολούνται ακόμη με την αλληλογραφία για το ποιος φταίει.
    Τι να πούμε ρε παιδιά
    Για τον Πολύσιτο φταίει η Εγνατία και όχι η αστοχία στα αντιπλημμυρικά έργα που παραδόθηκαν προ μηνός
    Για το Πύθιο φταίει ο Έβρος ποταμός
    Για τα Λάβαρα φταίει ο Έβρος ποταμός
    Για το δίλοφο φταίει ο Έβρος ποταμός
    Για την Μέστη – Συκοράχη πριν 4- 5 χρόνια που παρασύρθηκε και πάλη γραμμή; Τι φταίει;
    Για την Βέννα - Μέστη που πλημμυρίζει η γραμμή τι φταίει;
    Για την γέφυρα του Ιάσμου που παρασύρθηκε τη φταίει;
    Για την γέφυρα της Ξάνθης που παρασύρθηκε τη φταίει;
    Για τις περιπτώσεις που οι μηχανοδηγοί προλάβαν τις επικίνδυνες καταστάσεις ενημερώνοντας τους
    Εγώ δεν ξέρω τι και ποιος φταίει ξέρω όμως το πώς αισθάνομαι όταν υπάρχει καταιγίδα η όταν βρέχει συνεχόμενα 2 – 3 μέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή