Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Διαχωρίστηκε η σιδηροδρομική υποδομή σε ενεργό και μη ενεργό δίκτυο

Το στέκι της έλξης , το blog των μηχανοδηγών , δημοσιεύει για την έγκαιρη ενημέρωση των σιδηροδρομικών όλο το ΦΕΚ που διαχωρίζει το δίκτυο σε ενεργό , υπο κατασκευή κ ενεργό σε προσωρινή αναστολή λειτουργίας. 
Προφανώς το ΦΕΚ δημοσιεύτηκε τώρα επειδή προχωράει παράλληλα το ξεπούλημα ΤΡΑΙΝΟΣΕ - ΕΕΣΣΤΥ (τελευταία μέρα προσφορών ).
Αναλυτικά, στο ΦΕΚ που δημοσιεύτηκε την 30η Αυγούστου ( 2η σελίδα αριστερά ) βλέπουμε ότι ενεργό δίκτυο σε προσωρινή αναστολή λειτουργίας  χαρακτηρίζονται οι
μετρικού εύρους γραμμές Βόλος - Βελεστίνο - Παλαιοφάρσαλο ,  Γέφυρα Πηνειού - Ραψάνη (παλαιό τμήμα ) Ν. Πόροι - Πλαταμώνας (παλαιό τμήμα) , ενώ δίκτυο  υπό κατασκευή ονομάζεται το τμήμα Τιθορέα - Δομοκός , Θριάσιο - Ικόνιο , Κιάτο - Ροδοδάφνη - Ρίο , Τρίπολη - Λεύκτρο - Ζευγολατιό , Πολύκαστρο - Ειδομένη ( Νέα γραμμή ) Χ.Σ.32+500 ΑμΚΖ - Κοζάνη.

Όλο το υπόλοιπο δίκτυο χαρακτηρίζεται ως ενεργό .

Διαβάστε όλο το ΦΕΚ εδώ

1 σχόλιο:

  1. Δεν βλέπω σε καμιά κατηγορία το Άγιοι Ανάργυροι - Κόρινθος όμως.... Ούτε την μεικτή ούτε την κανονική στο ΦΕΚ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή