Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Διαχωρίστηκε η σιδηροδρομική υποδομή σε ενεργό και μη ενεργό δίκτυο

Το στέκι της έλξης , το blog των μηχανοδηγών , δημοσιεύει για την έγκαιρη ενημέρωση των σιδηροδρομικών όλο το ΦΕΚ που διαχωρίζει το δίκτυο σε ενεργό , υπο κατασκευή κ ενεργό σε προσωρινή αναστολή λειτουργίας. 
Προφανώς το ΦΕΚ δημοσιεύτηκε τώρα επειδή προχωράει παράλληλα το ξεπούλημα ΤΡΑΙΝΟΣΕ - ΕΕΣΣΤΥ (τελευταία μέρα προσφορών ).
Αναλυτικά, στο ΦΕΚ που δημοσιεύτηκε την 30η Αυγούστου ( 2η σελίδα αριστερά ) βλέπουμε ότι ενεργό δίκτυο σε προσωρινή αναστολή λειτουργίας  χαρακτηρίζονται οι
μετρικού εύρους γραμμές Βόλος - Βελεστίνο - Παλαιοφάρσαλο ,  Γέφυρα Πηνειού - Ραψάνη (παλαιό τμήμα ) Ν. Πόροι - Πλαταμώνας (παλαιό τμήμα) , ενώ δίκτυο  υπό κατασκευή ονομάζεται το τμήμα Τιθορέα - Δομοκός , Θριάσιο - Ικόνιο , Κιάτο - Ροδοδάφνη - Ρίο , Τρίπολη - Λεύκτρο - Ζευγολατιό , Πολύκαστρο - Ειδομένη ( Νέα γραμμή ) Χ.Σ.32+500 ΑμΚΖ - Κοζάνη.

Όλο το υπόλοιπο δίκτυο χαρακτηρίζεται ως ενεργό .

Διαβάστε όλο το ΦΕΚ εδώ

1 σχόλιο:

  1. Δεν βλέπω σε καμιά κατηγορία το Άγιοι Ανάργυροι - Κόρινθος όμως.... Ούτε την μεικτή ούτε την κανονική στο ΦΕΚ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή