Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

Μ. Χρυσοχοΐδης: Ύψιστη προτεραιότητα η ταχύτερη ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Τρέχουν για να προλάβουν να ξεπουλήσουν ....
Υπέρ της ταχύτερης ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τάχθηκε ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, στο πλαίσιο της συνέντευξης τύπου για την απελευθέρωση της αγοράς των ΚΤΕΛ.
Ο υπουργός Μεταφορών τόνισε τα ακόλουθα:
“Το ζήτημα της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της όσο γίνεται ταχύτερης ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αποτελεί επίσης υψηλή προτεραιότητα. Διότι έτσι θα αυξηθεί σημαντικά το μεταφορικό έργο, κυρίως το εμπορευματικό, της χώρας προς την κεντρική και βόρεια Ευρώπη.
Επίσης, οι σιδηροδρομικές μας γραμμές, το σιδηροδρομικό μας δίκτυο και οι υποδομές, θα αποτελέσουν το ελκυστικότερο εργαλείο για τη μεταφορά εμπορευμάτων μέσα από τις συνδυασμένες μεταφορές, δηλαδή τα λιμάνια μας.
Το λιμάνι του Πειραιά πρωτίστως, το λιμάνι της Θεσσαλονίκης επίσης, πολύ σημαντικό για λόγους, που γνωρίζετε πολύ καλά, αλλά και τα άλλα μεγάλα λιμάνια της βορείου κυρίως Ελλάδας σε ό,τι αφορά τον εμπορευματικό χαρακτήρα τους.
Και τα λιμάνια της κεντρικής και νότιας Ελλάδας σε ό,τι αφορά κυρίως τον τουριστικό χαρακτήρα τους, αφού κυρίως τα λιμάνια της κεντρικής και νότιας Ελλάδας και των νησιών μας αποτελούν πια πόλο έλξης της κρουαζιέρας. Και είναι ραγδαία αυξανόμενη δραστηριότητα στη χώρα.
Αυτός ο στόχος, που συνδέεται και συνδυάζεται με την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αποτελεί υψηλή προτεραιότητα”.  

2 σχόλια:

  1. Υποβλήθηκαν και επισήμως οι προτάσεις για την απόκτηση του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ποιες είναι οι εταιρείες που θα δώσουν τη μάχη. Τι ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
    news247 Σεπτέμβριος 16 2013 20:53
    Τρία επενδυτικά σχήματα εκδήλωσαν ενδιαφέρον να αποκτήσουν το 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς έληξε το απόγευμα της Δευτέρας η σχετική προθεσμία.
    Πρόκειται για τις κρατικές εταιρείες των γαλλικών και των ρωσικών σιδηροδρόμων, SNCF (Societe Νationale des Chemins de fer FrancaisΙnternational) και RZD, αντίστοιχα, καθώς και για τη μεγαλύτερη ιδιωτική σιδηροδρομική εταιρεία της Ρουμανίας, Grup Feroviar Roman (GFR).
    Αξίζει να σημειωθεί, ότι η Cosco, παρά το ενδιαφέρον της για επενδύσεις στις υποδομές, ζήτησε ολιγοήμερη προθεσμία. Δεν της δόθηκε και απέσυρε το ενδιαφέρον της.
    Όπως ανακοίνωσε το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), οι σύμβουλοι αξιοποίησης θα αξιολογήσουν τώρα τις υποβληθείσες εκδηλώσεις ενδιαφέροντος και θα υποβάλουν την εισήγησή τους σχετικά με τους υποψηφίους που πληρούν τα κριτήρια συμμετοχής στην επόμενη φάση του διαγωνισμού.
    Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, η αξιοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα συμβάλλει στην α) αναβάθμιση και ανάπτυξη των παρεχόμενων υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτων της εταιρίας, β) δημιουργία συνεργειών μεταξύ των υποδομών της χώρας, και γ) βελτίωση πρόσβασης επιβατών και προϊόντων στην υπόλοιπη Ευρώπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή