Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

Ρουμάνοι (CFR), Γάλλοι (SNCF) και Ρώσοι (RZD) ενδιαφέρονται για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Οι Γάλλοι ξανάρχονται......
Οι ρουμανικοί (Căile Ferate Române - CFR), οι γαλλικοί SNCF (Société Nationale des Chemins de fer Français) και οι ρωσικοί σιδηρόδρομοι (RZD), που κατέβηκαν μαζί με τον ελληνικό όμιλο της ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ, αποτελούν τα 3 σχήματα που εκδήλωσαν αρχικό ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Μετά τις δηλώσεις όμως της προέδρου του ρωσικού συμβουλίου της Ομοσπονδίας (Άνω Βουλή) Βαλεντίνο Ματβιένκο, στην Αθήνα, ότι “η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από μόνη της δεν αποτελεί σοβαρή επένδυση για τους ρωσικούς
σιδηροδρόμους, οι οποίοι ενδιαφέρονται, μόνο εάν λάβουν πακέτο την εταιρεία με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης”, συνάγεται το συμπέρασμα ότι απομένουν 2 διεκδικητές για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ: οι Γάλλοι και οι Ρουμάνοι που επιθυμούν να κυριαρχήσουν στα Βαλκάνια, έπειτα και από τις πρόσφατες εξαγορές.
Κινεζικό ενδιαφέρον δεν εκδηλώθηκε, ωστόσο αυτό δεν αποκλείει κινεζικές εταιρείες να μετάσχουν σε κοινοπρακτικό σχήμα στην συνέχεια του διαγωνισμού.

metaforespress.gr - Φώτης Φωτεινός

1 σχόλιο:

  1. Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2013
    Βόμβα Ρώσων: Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι “αέρας”. Ή πακέτο με ΟΛΘ ή αποχωρούμε


    Αυτό δεν ήταν συνέντευξη, αυτό ήταν σαφής τοποθέτηση, αλλά και πίεση της ρωσικής αρκούδας στα τεκταινόμενα των αποκρατικοποιήσεων της Ελλάδας.
    Η πρόεδρος του συμβουλίου της Ρωσικής Ομοσπονδίας (Άνω Βουλή) Βαλεντίνο Ματβιένκο (φωτό), επικεφαλής κοινοβουλευτικής αντιπροσωπείας, έδωσε στην Αθήνα συνέντευξη τύπου, με αντικείμενο τις αποκρατικοποιήσεις στην Ελλάδα, κυρίως στον τομέα της ενέργειας, αλλά και του σιδηροδρόμου.

    Η κ. Ματβιένκο, αφού πρώτα άφησε να εννοηθεί ότι η Ελλάδα δεν είναι κυρίαρχο κράτος (οι αποφάσεις παίρνονται από τις... Βρυξέλλες), ανέφερε ότι “η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έτσι όπως πουλιέται, μόνη της, δεν έχει για τους ρωσικούς σιδηροδρόμους σοβαρό επενδυτικό ενδιαφέρον”.
    Μάλιστα, η εκπρόσωπος της ρωσικής κυβέρνησης ανέφερε ότι “η πρόταση πρέπει να εξεταστεί σε άλλο πλαίσιο, μέσα σε ένα πακέτο. Εμείς ενδιαφερόμαστε για ενιαίες υποδομές ΤΡΑΙΝΟΣΕ – ΟΛΘ, εμείς ενδιαφερόμαστε για την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου και για υποδομές logistics, μέσω της σύνδεσης σιδηροδρόμου – λιμένα. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αυτόνομη είναι μηδαμινής σημασίας και αξίας”.
    Η κ. Ματβιένκο το είπε ξεκάθαρα: Ή παίρνουμε πακέτο ΤΡΑΙΝΟΣΕ – ΟΛΘ ή ατονεί το ρωσικό ενδιαφέρον.
    Φώτης Φωτεινός

    ΑπάντησηΔιαγραφή