Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013

Εύλογα ερωτηματικά από την κίτρινη κάρτα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Πως είναι δυνατόν οι δαπάνες να έχουν μειωθεί μόνο κατά 7.68% στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ , όταν η μισθοδοσία με την εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου και την κατάργηση των δώρων έχει μειωθεί κατά 15% τουλάχιστο (βάλε και τις συνταξιοδοτήσεις , το νούμερο ανεβαίνει κ άλλο) . 
Ποιο είναι το σύνολο των υπολοίπων δαπανών
Πως μιλάνε οι υπεύθυνοι τόσο εύκολα για μείωση της επιβατικής κίνησης και υστέρηση εσόδων (21.3%) . Άραγε ποια είναι τα αποτελέσματα
της εκχώρησης των σταθμών έκδοσης εισιτηρίων σε ιδιώτες . 
Να μας απαντήσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ , για τα έσοδα που είχε στα σημεία πώλησης πριν και μετά την εκχώρηση τους

 Πόσα έσοδα χάνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ απο την έλλειψη προσωπικού κίνησης στα προαστιακά δρομολόγια (Χαλκίδες κτλπ) και από τους κλειστούς σταθμούς πώλησης ( όπου δεν ενδιαφέρθηκε κανείς ). 

 Και φυσικά αφήνουμε ασχολίαστα τα όσα διαβάζουμε για τις εμπορικές συμφωνίες . Μέρες που είναι , μην χαλάσουμε εντελώς την διάθεση πολλών.

2 σχόλια:

  1. Ας απαντήσει σε όλα αυτά ο μάνατζερ που φέρνει κέρδη. Γιατί τελικά μόνο κέρδη δεν φέρνει, το μόνο που κάνει είναι να ξεπουλάει τον σιδηρόδρομο.Απορώ πως υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που πιστεύουν σ΄αυτόν τον τύπο και τον κρατάνε ακόμα στην θέση του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ποσα διαφυγοντα κερδοι απο κλειστα εκδοτηρια,απο ελλειψη προσωπικο στον ελεγχο εισητηριων,απο παντελώς ελλειψη ελευχου τις πρωινες ωρες και τις βραδυνες στον προαστιακο,ιδιως στο τμημα μαγουλα αεροδρομιο,ολοι τσαμπα πανε και ερχονται,στις μεσημεριανες χαλκιδες,τα ιδια και χειροτερα,του τζαμπα η μανα ταξιδευει!!!!ενα ατομο για να ελεγξει 400 και βαλε επιβατες που ειναι στοιβαγμενοι σαν σαρδελες,κατα τα αλλα δεν εχει επαρκη εσοδα η εταιρεια.ε πως να εχει αφου δεν υπαρχει ελεγκτικος μηχανισμος οργανωμενος.ολα προχειροτητες του ποδαριου.αλλα τα μπονους και οι μισθοι των διευθυνταδων,ζουν και βασιλευουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή