Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Η προχειρότητα της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή μια ακόμα συνειδητή πολιτική πράξη ;

90 μηχανοδηγοί για 73 υπηρεσίες στο ΜΑΙ !(κ χωρίς έκτακτα τρένα).Τραγική η κατάσταση σε ΟΛΗ την Ελλάδα .
10 συνάδελφοι που επιθυμούσαν να έρθουν στον κλάδο έλξης  κόπηκαν χωρίς ποτέ να τους εξηγηθεί το γιατί απο τις πρόσφατες μετατάξεις. Μάλιστα ήταν τόσο πρόχειρος ο σχεδιασμός που τελικά μόλις 23 απο τους 26 δόκιμους θα μπουν στην πρακτική μαθητεία από την προσεχή Τετάρτη, αφού η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν φρόντισε να υπάρχουν ούτε αναπληρωματικοί στο ενδεχόμενο (που πάντα  είναι μια πραγματικότητα στον κλάδο μας  ) κάποιοι να κοπούν στις ιατρικές εξετάσεις .
Την ίδια ώρα αγνοεί επιδεικτικά άλλους 10 περίπου μηχανοδηγούς
που απασχολούνται στο Δημόσιο και επιθυμούν να επιστρέψουν και θα μπορούσαν να προσφέρουν ΑΜΕΣΑ.

Υπάρχουν και οι φωνές που λένε ότι όλη η μεθόδευση στις εσωτερικές μετατάξεις και το κόψιμο συγκεκριμένων υποψηφίων έγινε για καθαρά πολιτικο-συνδικαλιστικούς λόγους , φωνές τις οποίες εδώ στο στέκι ακούμε ως λογικές καθώς το διάστημα που γινόταν οι εσωτερικές μετατάξεις  παίχθηκε μεγάλο παρασκηνιακό παιχνίδι απο τις παρατάξεις για το ποιοι θα έρθουν στον κλάδο .

Το ίδιο συμβαίνει και με τους μεταταχθέντες που υπηρετούν στο Δημόσιο και δεν μπορεί να βρεί τρόπο η πολυμήχανη κατά τα άλλα Διοίκηση να επιστρέψουν.
Απλά δεν είναι αρεστοί στο << σύστημα >> 

Σήμερα λοιπόν διαβάζουμε ότι θα μπεί και 2ο τρένο .... 

Μάλλον η Διοίκηση δεν έχει αντιληφθεί το πρόβλημα που υπάρχει με την έλλειψη προσωπικού ενώ οι συνταξιοδοτήσεις συνεχώς αυξάνονται (στο ΜΑΙ θα φύγουν άλλοι 3 συνάδελφοι το προσεχές άμεσο διάστημα )αφού και όσοι θα ήθελαν να παραμείνουν δεν αντέχουν την πίεση της καθημερινότητας και τις απαράδεκτες συνθήκες εργασίας.

 Αν νομίζει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ο κ. Ζηλιασκόπουλος - που καλώς κάνει και συνάπτει συμφωνίες , όλοι θέλουμε την ανάπτυξη της Δημόσιας ΤΡΑΙΝΟΣΕ -ότι θα δουλεύουν οι μηχανοδηγοί 30 μέρες το μήνα είναι μάλλον λάθος ενημερωμένος ίσως να έχει λάβει και εντελώς λανθασμένες διαβεβαιώσεις απο τρίτους παράγοντες.

Και φυσικά είναι αδιανόητο μια Διοίκηση που κάνει τέτοιες εμπορικές συμφωνίες να μην έχει λάβει υπόψην της , την έλλειψη προσωπικού.
Εκτός και αν οδηγηθούμε σε εκ νέου καταργήσεις επιβατικών δρομολογίων , σκέψη εγκληματική που όμως ακούγεται τελευταία.

Ή εκτός αν είναι τόσο σίγουρη η Διοίκηση  ότι η εταιρεία θα πουληθεί το καλοκαίρι και ότι θα αρχίσουν άμεσα προσλήψεις .

Φυσικά σε όλα αυτά δεν θα πρέπει να ξεχνάμε και το θέμα της ξεγύμνωσης του κλάδου σε στελεχιακό δυναμικό , αφού λόγω της έλλειψης προσωπικού δεν προκηρύχθηκαν θέσεις ευθύνης που υπήρχαν στο Οργανόγραμμα.

Αποτέλεσμα όλων αυτών ;;;

Έλλειψη προσωπικού - διάλυση στην εκμετάλλευση με την κατάργηση καθημερινά υπηρεσιών υποστήριξης ( εφεδρείες ) και όσοι συνταξιοδοτούνται να είναι κυριολεκτικά μέχρι την τελευταία μέρα στα χειριστήρια ενώ η κούραση έχει γίνει εμφανής και στους νεότερους μηχανοδηγούς που δουλεύουν υπερεντατικά .







3 σχόλια:

  1. Το ολο σκηνικο εχει σαν αποτελεσμα να υπαρχει μεγαλη ενταση αναμεσα στους συναδελφους.Η κουραση ειναι εμφανης στο προσωπο τπυ καθε μηχανοδηγου.Και αν λαβουμε το τι θα επακολουθησει,ερχονται ακομα πιο δυσκολες μερες για τους μηχανοδηγους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΧΩ ΖΗΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΣ 22-01-2014 ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΛΟΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΤΑΞΗ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ 17-03-2014 ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΕΝΩ Η ΠΡΟΚΥΡΗΞΕΙ ΜΙ ΛΟΥΣΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΤΑΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΛΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στον φίλο που επιμένει να μας στέλνει ένα σχόλιο , να πούμε ότι δεν καλύπτουμε κανένα και ότι μπορεί επώνυμα να γράψει αυτό που θέλει και θα το δημοσιεύσουμε.
    Δυστυχώς δεν μπορούμε να δημοσιεύονται σχόλια που αφορούν φήμες που μπορεί σαφέστατα να είναι και αλήθειες , αν δεν έχουμε αποδείξεις απτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή