Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Eπεκτείνονται προς Σκόπια και Βελιγράδι τα εμπορικά τρένα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Να βάλουμε και 3ο εμπορικό ...Μηχανοδηγοί θα είναι οι δημοσιογράφοι και οι Διοικούντες ! Γιατί απο προσωπικό έλξης , πλέον δεν υπάρχει τίποτα !
Και δεύτερο εμπορικό δρομολόγιο Αθήνας - Θεσσαλονίκης ετοιμάζεται να εγκαινιάσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Προφανής αιτία; Η επιτυχία του πρώτου, που εγκαινιάστηκε πριν από λίγους μήνες και είναι γεμάτο. 
Μάλιστα, αν όλα πάνε καλά, το δεύτερο θα επεκτείνεται έως το Βελιγράδι. Παράλληλα, ανοίγει και ο οριζόντιος άξονας προς την Ορεστιάδα, σύμφωνα
με την «Καθημερινή».

Στο μεταξύ, μετά τη Hewlett Packard και πριν από μερικές ημέρες την Procter & Gamble, κοντά σε συμφωνία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ φέρεται να βρίσκεται και η μεγαλύτερη τουρκική εταιρεία διαμεταφορών. Eνδιαφέρεται να προωθεί με τα ελληνικά τρένα τα φορτία της προς τα Βαλκάνια και την Ευρώπη. 

Γι’ αυτό, ώς το Πάσχα, αναμένεται να έχει ενεργοποιηθεί το νέο δρομολόγιο από την Ορεστιάδα προς τη Θεσσαλονίκη. Οπως αναφέρει στην «Κ» ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος, ήδη δημιουργείται σημείο διασυνοριακής εισόδου των τουρκικών φορτίων στην παρέβρια περιοχή του Πυθίου. 

Συνεργασία και με Maersk

Τα ελληνικά τρένα, όμως, άρχισε να χρησιμοποιεί και η δανέζικη εταιρεία-κολοσσός των θαλάσσιων μεταφορών Moller-Maesk. Η τελευταία χρησιμοποίησε το διαμεταφορικό μοντέλο της Cosco, με την εκφόρτωση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες της κινεζικής εταιρείας στον Πειραιά και τη μεταφόρτωσή τους στο τρένο για τη Θεσσαλονίκη. Η ανάπτυξη του καθημερινού δρομολογίου του άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης είναι ταχύτατη και μέσα σε δύο μήνες η κίνηση έχει ήδη διπλασιαστεί.

Από τη Θεσσαλονίκη μπαίνει τώρα δύο φορές την εβδομάδα δρομολόγιο προς Σκόπια και από εκεί προς Βελιγράδι. Η χρήση των τρένων αυτών από μεγάλους ξένους διαμεταφορείς, με παρουσία στην Ελλάδα, όπως είναι η αυστριακή Express-Interfracht και η γερμανοελβετική Kuehne + Nagel, δείχνει να ενισχύεται παράλληλα και με την αύξηση των εισαγωγών μέσω του Πειραιά.



Η είσοδος τώρα στο παιχνίδι της τουρκικής Ekol διευρύνει περαιτέρω τη σημασία της χώρας και των σιδηροδρόμων της ως ευρωπαϊκού κόμβου. Η Ekol πρόσφατα εξαγόρασε στη Ρουμανία την Omega Ro μετά τα προβλήματα της εδώ ελληνικής μητρικής της Omega, που μαζί με δεκάδες άλλες ελληνικές εταιρείες χτυπήθηκε από την κρίση.

Δουλεύει με Γερμανία και Ιταλία, και μετά και τη Ρουμανία αναζητεί τώρα και τέταρτη χώρα για επένδυση σε αποθηκευτικούς χώρους. Η κίνηση με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενδέχεται να συνδέεται με αυτούς τους σχεδιασμούς, εξηγούν παράγοντες της βιομηχανίας logistics. Σημειώνεται πως η τελευταία δημιουργεί και δεύτερη στάση στην Αττική και συγκεκριμένα στα Οινόφυτα. 

Hewlett Packard και Cosco

Αυτές τις μέρες προχωρεί και η πλήρης επιχειρησιακή ενεργοποίηση της συμφωνίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τη Hewlett Packard και την Cosco. Ηδη έχουν γίνει πολλά δοκιμαστικά δρομολόγια ολοένα και μεγαλύτερων όγκων. 

Υπενθυμίζεται πως το τρένο «υιοθέτησε» πρόσφατα και άλλη μία πολυεθνική. Η P&G Ελλάδας υπέγραψε συμφωνία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ώστε να μεταφέρει τα προϊόντα της από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με το management της P&G, στρατηγική της επιλογή είναι η ενίσχυση της χρήσης τρένων. 

Ηδη ποσοστό 28% των μεταφορών της P&G στη Δυτική Ευρώπη πραγματοποιείται μέσω συνδυασμένων διαδρομών με σιδηροδρομικές ανταποκρίσεις, κάτι που της εξοικονομεί 70 εκατομμύρια χιλιόμετρα οδικών ανταποκρίσεων με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τα κόστη της αλλά και τις εκπομπές ρύπων.

metaforespress.gr

1 σχόλιο:

  1. Στο χωριό μου λένε <> Με 3.75 ευρώ την ώρα υπερωρία θα τα κυκλοφορείστε τα τραίνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή