Εμφανή είναι τα σημάδια της μηδενικής ανάπτυξης της γαλλικής οικονομίας (στο α' και β΄ τρίμηνο του έτους, η ανάπτυξη της γαλλικής οικονομίας ήταν μηδενική, έναντι θετικής κατά 0,2% στο δ΄ τρίμηνο του 2013) στην SNCF.
O γαλλικός όμιλος (δεν έχει παρουσία μόνο στο σιδηρόδρομο, αλλά και σε άλλους τομείς, όπως τα logistics), ο οποίος έχει εκδηλώσει αρχικό ενδιαφέρον για την εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, παρουσίασε το πρώτο εξάμηνο του έτους αύξηση εσόδων 0,8%, διαμορφούμενα στα 16,014 δισ. ευρώ, έναντι 16,010 δισ. το αντίστοιχο διάστημα του 2013.
Ωστόσο, τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν στα 224 εκατ., έναντι 865 εκατ. το πρώτο εξάμηνο του 2013. Η πτώση είχε να κάνει κυρίως με τις μεγάλες απεργιακές κινητοποιήσεις των εργαζομένων, οι οποίοι αντιδρούσαν, σε ορισμένες διατάξεις, του νόμου για τη μεταρρύθμιση του σιδηροδρομικού συστήματος.
Η SNCF εκτιμά ότι οι απεργίες κόστισαν στην εταιρεία έσοδα, περί τα 210 εκατ., ενώ αρνητικά συνέβαλε η αύξηση στα τέλη χρήσης του δικτύου, ιδίως για τα TGV.
Ως αποτέλεσμα, η SNCF αποφάσισε να προβεί στην υιοθέτηση πρόσθετων μέτρων εξοικονόμησης κόστους και μείωσης του αρχικού πλάνου επενδύσεων.
Β. Βεγ. - metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου