Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015

ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπρατείται η ολοκλήρωση στο σιδηροδρομικό τμήμα Πολύκαστρο-Ειδομένη

Σε δημοπράτηση οδεύει με απόφαση του ΔΣ της ΕΡΓΟΣΕ το έργο-σκούπα ολοκλήρωσης των σιδηροδρομικών έργων υποδομής στο τμήμα Πολύκαστρο-Ειδομένη. Το έργο έχει κόστος 25εκ.ευρώ και παίρνοντας την έγκριση αυτή αναμένεται εντός των ημερών να δημοσιεύθεί  και η προκήρυξη για την δημοπράτηση του.


Το έργο εντάσσεται στον προγραμματισμό της ΕΡΓΟΣΕ για την ολοκλήρωση του έργων εκσυγχρονισμού του Σιδηροδρομικού ΠΑΘΕΠ. Στο έργο περιλαμβάνεται η ολοκλήρωση των υπολειπομένων εργασιών Υποδομής της  Νέας  Χάραξης  της  Σιδηροδρομικής  Γραμμής Θεσσαλονίκης – Ειδομένης,  στο  τμήμα  Πολύκαστρο-Ειδομένη,  από  Χ.Θ.  52+262,00  έως  Χ.Θ.  72+858,91, κατασκευή  κτιριακών  εγκαταστάσεων  του  Νέου  Σ.Σ. Πολυκάστρου και της Σιδ/κης Στάσης Μ. Δάσους καθώς και επεμβάσεις επί των κτιριακών εγκαταστάσεων του υφιστάμενου Σ.Σ. Ειδομένης.

Στο έργο αυτό ο νέος ανάδοχος θα καλεστεί να  συνεχίσει από το σημείο που το εγκατέλειψε ο προηγούμενος εργολάβος, η «Θόλος Α.Ε.», θυγατρική της Μηχανικής. Η διάρκεια της σύμβασης έχει οριστεί σε 15 μήνες.

Τα έργα αναμένεται εφόσον δημοπρατηθούν και ανατεθούν με επιτυχία πρόκειται να ολοκληρωθούν μέχρι τα τέλη του 2016 καθώς στόχος είναι το 2017 όλη η γραμμή από την Αθήνα μέχρι τη Θεσσαλονίκη και την Ειδομένη να έχει ολοκληρωθεί για να μπορούν απρόσκοπτα να περνούν τα τρένα και ειδικότερα τα εμπορευματικά.

Λόγω της καθυστέρησης στην δημοπράτηση του το έργο αναμένεται να τραβήξει χρηματοδότηση τόσο από το ΕΣΠΑ που ολοκληρώνεται όσο και από το ΣΕΣ 2014-2020. Το έργο έρχεται σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα μετά το ατύχημα που υπήρξε προ μηνών στην περιοχή και πλέον τα έργα χαρακτηρίζονται ως επείγοντα.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
To συνολικό έργο περιλαμβάνει την κατασκευή νέας παραλλαγής στο τμήμα Πολύκαστρο-Ειδομένη, μήκους 21 χλμ. περίπου, της γραμμής Θεσσαλονίκης-Ειδομένης, με σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση, τηλεπικοινωνίες και ηλεκτροκίνηση.

Το συγκεκριμένο υπό δημοπράτηση έργο περιλαμβάνονται οι υπολειπόμενες εργασίες που αφορούν σε 4 χλμ. υποδομής και τμήματα της επιδομής (κτίρια σταθμών, έργα η/μ κ.λ.π.).

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου