Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 19 Αυγούστου 2015

Απαράδεκτες συνθήκες εργασίας στον Προαστιακό Αθήνας (+επιστολή ΑΣΚΕ)

Όπως ενημερωθήκαμε τις προηγούμενες μέρες υπήρξε επικοινωνία της ΠΕΠΕ με τον Προϊστάμενο του Γραφείου Κιάτου,για το θέμα της συγχώνευσης υπηρεσιών που οδηγούν σε  υπερεργασία και φτάνουν τις 6 ώρες επί χειριστηρίων σε συγκεκριμένες υπηρεσίες.Περιμένουμε να δοθεί άμεσα τέλος στην κατάσταση αυτή καθώς γνωρίζει απο την συνδικαλιστική του εμπειρία τα όρια του προσωπικού.Επίσης, τις νυχτερινές ώρες οι μηχανοδηγοί αναγκάζονται να

οδηγούν συρμούς με προσωπικό γραμμής μεταξύ Κιάτου - Κορίνθου, για να επιτηρείται  η γραμμή επαφής!
Διαδικασία που δεν προβλέπεται απο τον Κανονισμό, καθώς  υπάρχουν ειδικά μηχανήματα για αυτήν.
Εμείς περιμένουμε να λυθούν τα θέματα. Επίσης, η ΠΕΠΕ θα πρέπει να φροντίσει για να υπάρξει και αλλαγή στις υπηρεσίες του ΜΑΙ που προβλέπουν δεκάωρες (+) βάρδιες. 

Επιστολή για το θέμα έστειλε και η παράταξη της ΑΣΚΕ την οποία δημοσιεύει το στέκι της έλξης : 

Αξιότιμοι κύριοι, 
 Σας αποστέλλουμε την παρούσα επιστολή λόγω της κατάστασης η οποία επικρατεί στην απασχόληση του προσωπικού έλξης στην γραμμή Αερ-Κιάτο-Αερ (και που διαπιστώσαμε και οι ίδιοι κατά την εργασία μας στο παραπάνω δίκτυο )με τις συνεχείς τροποποιήσεις-καταργήσεις-συγχωνεύσεις στις υπηρεσίες του προσωπικού με πρόσχημα την γενικευμένη έλλειψη προσωπικού ή την χορήγηση καλοκαιρινών αδειών. Κατά τις τροποποιήσεις αυτές(ή ότι άλλο) οι οποίες γίνονται είτε τελευταία στιγμή είτε όχι, το προσωπικό εξαναγκάζεται σε συνεχή εξαντλητική μηχανοδήγηση η οποία ξεπερνά κάθε ανθρώπινο όριο. 
 Επίσης διαπιστώνουμε την γενικευμένη επιβολή δεκάωρων υπηρεσιών σχεδόν στο σύνολο του κυκλώματος εργασίας με αποτέλεσμα οι μηχανοδηγοί να συμπληρώνουν τα όρια που επιβάλλει ο νόμος για τις υπερωρίες και να τα ξεπερνούν χωρίς να μπορούν πληρωθούν για αυτές. Κάτι τέτοιο κατά την άποψη μας συνιστά αναγκαστική εργασία η οποία απαγορεύεται από την εργατική νομοθεσία. 
Επίσης διαπιστώνουμε την παράβαση της ενδιάμεσης διακοπής μεταξύ 2 υπηρεσιών η οποία ορίζεται σε γενικευμένο όριο από την εργατική νομοθεσία στις 11 ώρες αλλά και στο ειδικότερο όριο των 10 ωρών που προβλέπει ο κανονισμός εργασία μία φορά την εβδομάδα για εναλλαγή υπηρεσιών. 
Τέλος διαπιστώνουμε ότι συνεχίζεται ο μη υπολογισμός της μετακίνησης των συναδέλφων από την Πάτρα στο Κιάτο για ανάληψη υπηρεσίας ως πραγματικός χρόνος εργασίας παρά τις διαβεβαιώσεις για τον υπολογισμό τους στις νέες βάρδιες για το προσωπικό. 

Για την ΑΣΚΕ- Γιώργος Κλίτσας 


1 σχόλιο:

  1. Αβάδιστα....
    Μια ερώτηση για τον εκπρόσωπο της ΑΣΚΕ (πρώτη φορά βλέπω κομμουνιστική παράταξη να υπογράφει ανακοίνωση της με ονοματεπώνυμο).
    Εφόσον συνάδελφε Κλίτσα είναι παράνομος ο προγραμματισμός και στο ΜΑΙ έχουμε εβδομαδιαίο πρόγραμμα εργασίας,γιατί δουλεύεις και τις 7 μέρες δεκάωρα ή εννιάωρα ή γιατί τέλος πάντων δέχεσαι να δουλεύεις 7 μέρες.
    Γιατί δεν κάνεις αυτό που έχει κάνει αρκετοί μηχανοδηγοί - και τους στήριξε ισχυρά το Σωματείο,όπως στηρίζει όλους όσους επιθυμούν- και να ζητήσεις πενθήμερο - και όσα ορίζει η εργατική Νομοθεσία.
    Πληρώνεσε ρεπό, ΝΑΙ ή ΟΧΙ. Και αν ΝΑΙ, σε αναγκάζουν να το κάνεις; Γιατί 15 και πλέον μηχανοδηγοί στο ΜΑΙ δεν πληρώνονται και κανείς δεν τους αναγκάζει.
    Ταιριάζει σε "κομμουνιστή" 'οπως αυτοαποκαλείσε τους τελευταίους 6 μήνες περήφανα,και που θέλει να εκπροσωπεί κομμουνιστές αυτή η στάση στην εργασία του, ΑΝ πληρώνεσαι αναπαύσεις.
    Γιατί δεν καταγγέλλει η ΑΣΚΕ αυτόν που προγραμματίζει την υπηρεσία στο Κιάτο και συνέπτυξε τις υπηρεσίες.
    Φοβάται ή δεν θέλει.Γιατί αλλού έχεις καταγγείλει επώνυμα αυτούς που έχουν την ευθύνη. Έχει να κάνει μήπως με την γνωστή σχέση σου με την ΔΑΚΕ και την ΠΑΣΚ;
    Γνωρίζεις ότι το δεκάωρο που επικαλείστε σαν ΑΣΚΕ παραβιάζει κατάφορα την εργατική Νομοθεσία; Ή μήπως ερμηνεύεις κατά το δοκούν τους Νόμους και όπως ο ίδιος αντιλαμβάνεσαι.
    Προχτές ρώτησα εκπρόσωπο της +ΣυνΕξέλιξης για το υπόμνημα που έστειλες για τις διανυκτερεύσεις.
    Γιατί επικοινώνησες μόνο με τον Γενικό Γραμματέα και τον Αντιπρόεδρο - όπως ο ίδιος παραδέχτηκες δημόσια- και όχι με τον Πρόεδρο του Σωματείου. (ή κάποιον απο την +ΣυνΕξέλιξη).
    Έχεις προσωπικά απωθημένα ή μήπως τελικά κάνεις προσωπική πολιτική πορευόμενος απο αυτά τα απωθημένα που γνωρίζουμε όλοι όσοι εργαζόμαστε στον Προαστιακό (στον οποίο εργαζόσουν σαν μηχανοστασιάρχης απο την πρώτη μέρα- απο εκεί ξεκινάει η κόντρα σου με τον Γενιδούνια,εμείς τα ξέρουμε αυτά και πως και τι);
    Οι μηχανοδηγοί που εκπροσωπείς γνωρίζουν αυτήν σου την στάση;

    Απλά ρωτάω,χωρίς να περιμένω και απαντήσεις φυσικά.
    Άλλωστε είναι προφανές ότι κάνεις την αυτοκριτική σου όταν δημόσια τοποθετήσε λέγοντας ότι "λυπάσαι τους επαναστάτες της έλξης." Γιατί ο λόγος σου δεν συμβαδίζει με τα έργα σου.
    Γιατί όλοι ξέρουμε στο ΜΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή