Λάβαμε και δημοσιεύουμε την παρακάτω καταγγελία.
Τελικά δεν είναι μόνο το προσωπικό έλξης Μηχανοστασιου Βόλου κατώτερο στην μεταχείριση του σε σχέση με τα υπόλοιπα μηχανοστάσια αλλά εδώ και 50 μέρες περίπου κατώτερο στην μεταχείριση του είναι το ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ της γραμμής Βόλου Λάρισας.
Επιβατικό κοινό που ενάντια στην θέληση κάποιων επιμένει να
ταξιδεύει με το τοπικό τραίνο και να το στηρίζει, να στηρίζει την σιδηροδρομική σύνδεση των δύο μεγαλύτερων αστικών κέντρων της περιφέρειας Θεσσαλίας με πάνω από 350000 κατοίκους με απαρχαιομενες αυτοκινηταμαξες τύπου MAN.
Δεν θα γράψω για την κατάσταση λειτουργίας στις πόρτες η για τα καθίσματα αλλά για το κυριότερο τον κλιματισμό στις μέρες του καύσωνα και ιδίως τις μεσημεριανές ώρες που οι θερμοκρασίες φτάνουν και τους 50 βαθμούς Κελσίου.
Φαίνεται ότι σε κάποιους γραφειοκράτες δεν τους ενδιαφέρει αν ο συμπολίτης μου έχει πρόβλημα υγείας, εάν έχει καρδιοπάθεια, εάν είναι καρκινοπαθής και λόγο συμπαθειας και αγάπης προς τον σιδηρόδρομο προτιμά το τρένο η ακόμα και συμπολιτης ΑΜΕΑ.
Στέλνουν λοιπόν αυτοί οι κύριοι σύγχρονες κινητήριες μονάδες σε γραμμές με λιγότερη και κάτω του μισού πληθυσμιακή κάλυψη.
Σαν πολίτης της Μαγνησίας θα πω ΕΛΕΟΣ.
Σαν σιδηροδρομικος νιώθω ντροπή για αυτούς που αποφασίζουν για εμάς ευτυχώς.... Χωρίς εμάς
ΕΝΑ ΤΕΡΆΣΤΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΣΤΟΝ ΓΝΩΣΤΟ ΆΓΝΩΣΤΟ ΕΠΙΒΑΤΗ ΠΟΥ ΕΠΙΜΈΝΕΙ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΎΕΙ ΜΕ ΕΜΆΣ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΉ ΒΟΛΟΥ ΛΆΡΙΣΑΣ!!!!!!!
Γιάννης Μπαιρακτάρης - Μέλος ΣτΑ της ΠΕΠΕ στο Μηχανοστάσιο Βόλου
Το στέκι της έλξης επικοινώνησε με τους υπευθύνους και πληροφορήθηκε ότι λόγω της τεράστιας έλλειψης προσωπικού στην ΕΕΣΣΤΥ έχουν ακινητοποιηθεί 2-3 ΜΑΝ 2000 στην Θεσσαλονίκη.
Όπως μας είπαν οι υπεύθυνοι το μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης λόγω έλλειψης τεχνιτών εργάζεται πλέον σε 1 μόνο βάρδια και η έλλειψη συγκεκριμένων ειδικοτήτων έχει οδηγήσει σε τραγικά αδιέξοδα.
Oι συνάδελφοι μας δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό αλλά η έλλειψη προσωπικού έχει κάνει εμφανή τα προβλήματα της.
Oι συνάδελφοι μας δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό αλλά η έλλειψη προσωπικού έχει κάνει εμφανή τα προβλήματα της.
Εμείς επαναλαμβάνουμε ότι η πολιτική ηγεσία του ΥΜΕ πρέπει επιτέλους να ασχοληθεί σοβαρά με τον σιδηρόδρομο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου