Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2016

Επιστολή διαμαρτυρίας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για προβλήματα στον Προαστιακό Πάτρας

Ο διαχειριστής της ομάδας στα social media " Φίλοι Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πατρών" έστειλε νέα επιστολή στην Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (και στα blogs και την δημοσιεύουμε) με την οποία αναφέρεται σε 2 περιστατικά που έλαβαν χώρα τις τελευταίες εβδομάδες,ζητώντας την προσοχή όλων ώστε να μην επαναληφθούν.Διαβάζουμε: 
Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να σας ενημερώσω για επαναλαμβανόμενα περιστατικά τα οποία έχουν γίνει το τελευταίο διάστημα στη συνδυασμένη υπηρεσία του Προαστιακού Πατρών και έχουν προκαλέσει αγανάκτηση και δυσφορία στους χρήστες – επιβάτες. Πρόκειται για την μην σωστή ανταπόκριση του λεωφορείου με το συρμό του Προαστιακού στη στάση Καστελλόκαμπος κατά την επιστροφή του λεωφορείου από το Πανεπιστήμιο/Νοσοκομείο. Ο συρμός του Προαστιακού αναχωρεί χωρίς να έχει προηγηθεί κάποια συνεννόηση-ενημέρωση (πάντα υπήρχε αυτή η συνεννόηση) αν υπάρχουν και άλλα λεωφορεία, μεταξύ πληρώματος συρμού και οδηγού του πρώτου λεωφορείου που έχει φτάσει στη στάση, με αποτέλεσμα οι επιβάτες του δεύτερου λεωφορείου (εφόσον υπάρχει) να μένουν στην στάση περιμένοντας το επόμενο δρομολόγιο (έπειτα από 1 ώρα) για μία απόσταση 6χλμ. Τα περιστατικά που έχουν αναφερθεί στην ομάδα «Φίλοι Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πατρών» είναι την:
1. Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2016 και ώρα 18:12.
2. Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2016 και ώρα 08:12
Και στις 2 περιπτώσεις ο συρμός είχε ήδη αναχωρήσει χωρίς να περιμένει το δεύτερο λεωφορείο. Οι επιβάτες είτε περίμεναν το επόμενο δρομολόγιο είτε στη δεύτερη περίπτωση κάλεσαν ταξί για να πάνε στον τόπο εργασία τους. Ουδέποτε είχαν αναφερθεί τέτοια προβλήματα με την συνδυασμένη υπηρεσία στο πρόσφατο παρελθόν παρά μόνο καθυστερήσεις στις ώρες αιχμής και λόγω μη δρομολόγησης αστικών λεωφορείων. Τονίζουμε για ακόμα μία φορά πως η συνδυασμένη υπηρεσία λειτουργεί ως αστική συγκοινωνία και όχι σαν υπεραστική. Τέτοιου είδους περιστατικά όχι μόνο προσβάλλουν την αξιοπρέπεια των επιβατών και την εκτίμησή τους που έχουν δείξει έως τώρα για την αξιοπιστία της υπηρεσίας αλλά και την εικόνα της ίδιας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που προσπαθεί να ορθοποδήσει μέσα από τον κυκεώνα των αλλαγών και των εξωγενών παραγόντων που θέλουν την περαιτέρω υποβάθμισή της. Παρακαλούμε όπως προχωρήσετε στις απαιτούμενες ενέργειες ώστε να μην ξανασυμβεί τέτοιο περιστατικό. 

Βασίλειος Γκλάβας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου