Ρίχνοντας μια πρώτη ματιά στο Οργανόγραμμα παρατηρούμε ότι
οι έδρες παραμένουν ως έχουν, ωστόσο οι θέσεις μηχανοστασιαρχών στην περιφέρεια πλέον λογίζονται ως προϊστάμενοι Τμήματος ( και όχι υπηρεσίας).
.Στα κεντρικά μηχανοστάσια (2 Υπηρεσίες)δεν υφίσταται πλέον θέση τμηματάρχη για τον προγραμματισμό εργασίας,αλλά οι θέσεις μεταφέρονται (αν καταλάβαμε καλά) στην Κεντρική Υπηρεσία.
Στην ΔΙΚΑΜ δημιουργείται η υπηρεσία των ΜΕΚ με την σημαντική ειδικότητα να επανέρχεται μετά απο πολλά χρόνια. Η νέα Υπηρεσία, Ελέγχου Κυκλοφορίας, θα απασχολεί 3 τμηματάρχες στην Νότια Ελλάδα και 2 στην Βόρεια Ελλάδα.
Τέλος δεν προβλέπονται θέσεις τμηματαρχών για τον έλεγχο ταχυτήτων , αφού μετατρέπονται αυτά σε γραφεία.
Γενικώς παρατηρήσαμε περικοπές σε θέσεις ευθύνης, περικοπές που προφανώς δεν θα γίνουν αποδεκτές απο την ΠΕΠΕ, ενώ τα γραφεία προγραμματισμού εργασίας σε ΜΑΙ και ΜΘ πρέπει να συνεχίσουν να λειτουργούν. (όπως άλλωστε συμβαίνει και στην περιφέρεια).
Αγκάθι επίσης το θέμα της ένωσης Λάρισας- Βόλου σε 1 μηχανοστάσιο στο προτεινόμενο οργανόγραμμα με 1 προιστάμμενο τμήματος.
Στην ΔΙ.ΤΡ.Υ οι θέσεις παραμένουν ως έχουν.
Το Σωματείο μας θα συνεδριάσει για το θέμα άμεσα, λογικά αμέσως μετά την λήξη του συνεδρίου της ΠΟΣ.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου