Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017

Αλλαγές στα κυκλώματα εργασίας

Έπειτα απο το  γραπτό αίτημα του Προισταμένου Βορείας Ελλάδας συναδέλφου Ναθαναηλίδη στα τέλη Σεπτεμβρίου για νέα αποστολή 3 επίκουρων στο ΜΘ και αδυναμία εκτέλεσης του εμπορικού έργου στην Βόρεια Ελλάδα λόγω έλλειψης μηχανοδηγών, η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποφάσισε
τροποποίηση στα κυκλώματα εργασίας ως εξής.


Το Μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης αναλαμβάνει διανυκτέρευση στην Αλεξανδρούπολη 600 διαν 91,λόγω της έλλειψης προσωπικού σε Θράκη - Έβρο,ενώ θα εκτελεί πλέον μόνο το 2ο εμπορικό προς Αθήνα (συνάντηση με ΜΑΙ)
Το Μηχανοστάσιο Λάρισας- Βόλου που ενισχύθηκε πρόσφατα και με την τοποθέτηση 3ου βοηθού, αναλαμβάνει τον 2ο μηχανοδηγό και διανυκτέρευση την αμαξοστοιχία 885 διαν 884, τις μέρες που υπάρχει αδυναμία, κάλυψη θα δίνεται απο το μηχανοστάσιο Λειανοκλαδίου.
Το Μηχανοστάσιο ΜΑΙ, αφήνει τις 2 υπηρεσίες επιβάτη (επ 58/885 και 884 επ 53) και αναλαμβάνει εφόλης (διανυκτέρευση) το πρώτο εμπορικό στην Θεσσσαλονίκη με 2 μηχανοδηγούς.

Σημειώνουμε ότι η αρχική πρόταση ανέφερε πως το ΜΑΙ θα εκτελούσε διανυκτέρευση την αμαξοστοιχία 60 διαν 61 , πρόταση που απορρίφθηκε απο τον Προιστάμενο Βόρειας Ελλάδας συνάδελφο Ναθαναηλίδη που δήλωσε ότι δεν μπορεί να γυρίζει το προσωπικό απο τα εμπορικά αν χαθεί αυτή η υπηρεσία απο το κύκλωμα του ΜΘ.

Πάγια τακτική του Σωματείου μας είναι να μην αποδέχετε την μεταφορά προσωπικού αλλά την μεταφορά υπηρεσιών εδώ και 30 χρόνια.
Οι επικουρίες δεν λύνουν προβλήματα,αντίθετα ανοίγουν κερκόπορτες -άκρως επικίνδυνες- για τους μηχανοδηγούς.


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου