Με την επέτειο των 6 μηνών απο το δυστύχημα του Αδένδρου,ορισμένες παρατάξεις βρήκαν την ευκαιρία να βγάλουν ανακοινώσεις για να μας θυμίσουν τις
διαχρονικές παραλείψεις τους και το έγκλημα που τελέστηκε στον σιδηρόδρομο τα τελευταία 30 χρόνια.
Φυσικά μόνο οργή στους μηχανοδηγούς μπορεί να προκαλέσει η ανακοίνωση της ΡΙ.Κ.ΣΙ που αποτελεί μια μονοπρόσωπη παράταξη ενός αποτυχημένου συνδικαλιστή, του συνάδελφου Τερζόγλου.
Ο εν λόγω "συνάδελφος" λοιπόν και η ΡΙ.Κ.ΣΙ θυμήθηκαν τους μηχανοδηγούς και τα προγράμματα εργασίας τους, τους μηχανοδηγούς που ο Τερζόγλου χαρακτήριζε ως κηφήνες σαν μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ομοσπονδίας.
Τώρα ο Τερζόγλου θέλει να μας πείσει ότι έμαθε "απο απλούς συναδέλους που τον πλησίασαν" ότι το τρένο πήγαινε με 144 χλμ και όχι 60 στην παρακαμπτήριο,αλλά δεν ....γνωρίζει ποιος υπογράφει τα προγράμματα εργασίας των μηχανοδηγών.
Αναρωτιέται ο κηφήνας του συνδικαλιστικού κατεστημένου,Τερζόγλου,ο μοναδικός διορισμένος "παρατηρητής" σε Προεδρείο Δευτεροβάθμιου Συνδικάτου με απόφαση των ΠΑΣΚ,ΔΑΚΕ και ΠΑΜΕ, για τα προγράμματα εργασίας,αλλά δεν έχει μάθει προφανώς ότι το Σωματείο των μηχανοδηγών έχει προσφύγει στο Υπουργείο Εργασίας για αυτά!(Eίμαστε όμως βέβαιοι ότι θα καταγγείλει το αποτέλεσμα της διαβούλευσης)
Ωστόσο ο διορισμένος παρατηρητής Τερζόγλου, γνωρίζει για τα τραπεζώματα,για τις υπόγειες συμφωνίες και πόσα άλλα. ΡΙ.Κ.ΣΙ με την αλήθεια πραγματικά,ΕΝΩ είναι αισχρή η προσπάθεια του διορισμένου "παρατηρήτη" να χρησιμοποιήσει ακόμα και νεκρούς για κάνει μικροπολιτική.
Απο την άλλη μεριά η ΔΑΚΕ ΠΕΠΕ με χτεσινή ανακοίνωση της θυμάται την Κρατική ΤΡΑΙΝΟΣΕ,αυτήν δηλαδή που οδηγήθηκε στην ιδιωτικοποίηση με χρέη 700 εκκατομυρίων που φορτώθηκε την περίοδο Διακυβέρνησης Καραμανλή -και που τον έχει ως ίνδαλμα η ΔΑΚΕ-,την ΤΡΑΙΝΟΣΕ που εντάχθηκε στο ΤΑΙΠΕΔ με την Κυβέρνηση Σαμαρά τον Γενάρη του 2013,την περίοδο δηλαδή που ο επικεφαλής της,συνάδελφος Κιουτσούκης (Μάρτιος 2013), επέστρεφε στην Νέα Δημοκρατία λέγοντας δημόσια ότι "Θα ανταποκριθώ στο κάλεσμα του Α.Σαμαρά, αλλά θα συνεχίσω να εκπροσωπώ τους εργαζόμενους".
Λίγους μήνες πριν "ανταποκριθεί στο κάλεσμα", ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ είχαν ενταχθεί στο ΤΑΙΠΕΔ. Σήμερα ποιον πείθει ;
Λίγους μήνες πριν "ανταποκριθεί στο κάλεσμα", ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ είχαν ενταχθεί στο ΤΑΙΠΕΔ. Σήμερα ποιον πείθει ;
Την περίοδο εκείνη (2013) τα κέρδη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ παρουσιάστηκαν με την περικοπή του δεύτερου 25% στους μηχανοδηγούς, την περικοπή του επικίνδυνου για 6 μήνες,την περικοπή Δώρων,επιδομάτων αδείας ενώ κανείς δεν ξεχνά ότι τότε εξευτελίστηκαν και οι δευτερεύουσες μας!
Κανείς μηχανοδηγός δεν ξεχνά ότι συνειδητά απο μεγάλο μέρος της ΔΑΚΕ Έλξης ή της Νέας Έλξης, η ιδιωτικοποίηση παρουσιαζόταν συνήθως ως θετική εξέλιξη σε συνελεύσεις ,γεγονός που άλλωστε κατήγγειλε και η ΔΑΚΕ ΠΕΠΕ στην πρώτη της ανακοίνωση!
Μάλιστα η ΔΑΚΕ ΠΕΠΕ σε μια εντελώς άστοχη τοποθέτηση, προσπαθεί να συνδυάσει τις δηλώσεις της FS για τα άσπρα βέλη, με τον Πρόεδρο του Σωματείου των μηχανοδηγων και την "παρεούλα του" ,την ίδια μέρα μάλιστα που στον Real FM ο Πρόεδρος της ΠΕΠΕ,συνάδελφος Γενιδούνιας στην πρωινή ζώνη δημόσια κρατούσε αποστάσεις απο τα αναγραφόμενα στον ημερήσιο τύπο και τόνιζε πως το τροχαίο υλικό στην χώρα είναι πιο προηγμένο τεχνολογικά απο τα τρένα που φέρονται να θέλουν να φέρουν οι Ιταλοί.Ούτε αυτά τα άκουσαν στην ΔΑΚΕ...
Τέλος, ο ξύλινος λόγος του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών δεν συγκινεί πλέον κανένα.
Τα αδιέξοδα του καπιταλισμού είναι γνωστά,ωστόσο το ΠΑΜΕ αποφεύγει και αυτό -συνειδητά- να αναφερθεί στην προσφυγή του Σωματείου των μηχανοδηγών στο Υπουργείο Εργασίας για τον τρόπο εργασίας μας.
Τα παραμύθια του Κυβερνητικού - Εργοδοτικού συνδικαλισμού στον χώρο μας,δεν πείθουν πλέον ούτε τους παραδοσιακούς ψηφοφόρους της ΑΣΚΕ στην έλξη,καθώς όλοι διαπιστώνουν την προσπάθεια που κάνει η ΠΕΠΕ τα τελευταία χρόνια, ενώ όλοι γνωρίζουν ότι το ΠΑΜΕ συνεργάζεται σε όλα τα επίπεδα με την ΠΑΣΚ και θα υπάρξει μάλιστα και πιθανή κοινή κάθοδος τους στις επερχόμενες εκλογές της ΠΕΠΕ.
Όσον αφορά τα έργα, θυμίζουμε σε όλους για άλλη μια φορά την συνέντευξη τύπου του Σωματείου των μηχανοδηγών τον περασμένο Ιούνη,εκεί που η Ελληνική Κοινωνία για πρώτη ίσως φορά έμαθε την ξεκάθαρη αλήθεια για τον σιδηρόδρομο.
Καλό θα είναι πριν ορισμένοι βγάλουν ανακοινώσεις για το Άδενδρο, να θυμούνται πως ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ.
Και δεν ξεχνάμε και την απύθμενη υποκρισία των ΔΑΚΕ- ΠΑΜΕ - ΡΙΚΣΙ στην περίπτωση αυτή.
Γιατί δεν είδαμε για παράδειγμα την ΔΑΚΕ που έχει την απόλυτη πλειοψηφία σε μεγάλο παραδοσιακό Σωματείο του χώρου, να κάνει κάποια κινητοποίηση όταν συμπληρώθηκαν μήνες ή χρόνια απο το εργατικό ατύχημα στην Δράμα που 2 σιδηροδρομικοί έχασαν την ζωή τους στην γνωστή σύγκρουση. Ή έστω μια απεργία την περίοδο εκείνη.
Το πρόσφατο δυστύχημα στην Δράμα, ΞΕΧΑΣΤΗΚΕ απο τους επαγγελματίες συνδικαλιστές και απο την Ελληνική Κοινωνία.
Το δυστύχημα στο Άδενδρο ΔΕΝ ΞΕΧΑΣΤΗΚΕ γιατί το Σωματείο των Μηχανοδηγών συνεχώς αγωνίζεται για την ολοκλήρωση των έργων, ΓΙΑΤΙ κάθε μέρα θυμίζει με πρωτοβουλίες και ενέργειες ότι στον σιδηρόδρομο διετελέστηκε το μεγαλύτερο έγκλημα της μεταπολίτευσης,ΓΙΑΤΙ οι μηχανοδηγοί για πρώτη φορά ιστορικά αποκρίθηκαν στην Ελληνική Κοινωνία ΚΟΙΤΩΝΤΑΣ την στα ΜΑΤΙΑ.
Και το Σωματείο μας όλα αυτά τα κάνει ΔΗΜΟΣΙΑ , με εμφανίσεις,συνεντεύξεις και ΔΡΑΣΕΙΣ.
Ας σιωπήσουν λοιπόν όλοι αυτοί που με αφορμή το Άδενδρο,μας θύμισαν την διαχρονική τους απουσία. Παρόντες- απόντες ήταν.
Η Συνέντευξη Τύπου του Σωματείου των μηχανοδηγών που είχε συνοδευτεί και απο 24ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ, γιατί ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου