Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2017

Άλλο ένα μνημονιακό Νόμο στήριξε έμπρακτα το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών

Την στήριξη ακόμη ενός μνημονιακού νόμου επικαλέστηκε το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών καθώς όπως πληροφορηθήκαμε, ο γραφικός του εκπρόσωπος στην έλξη,ζήτησε να μην 
ισχύσει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ -μόνο- η συμφωνία που είχε συναφθεί μεταξύ της ΠΟΣ και των εταιρειών του Ομίλου για την παροχή -ελάχιστων-διευκολύνσεων στους συνδικαλιστές μετά τις αλλαγές στον συνδικαλιστικό νόμο.

Η πράξη αυτή, που συνέβη μόνο στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και σε καμία άλλη εταιρεία,γιατί προφανώς το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών δεν έχει εκπροσώπους στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αποτελεί στην ουσία επιβεβαίωση της επαίσχυντης τακτικής του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών, να προσπαθεί να χτυπήσει τα συνδικάτα που δεν ελέγχει. 
Δεν έγινε ούτε στον ΟΣΕ,ούτε στην ΕΕΣΣΤΥ,ούτε κάπου αλλού,αλλά στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ που μάλιστα έχει περάσει και στον ιδιωτικό τομέα και η ανάγκη καθημερινής ενασχόλησης των συνδικαλιστών με τα προβλήματα των εργαζομένων είναι περισότερο αναγκαία απο ποτέ. 

Θυμίζουμε ότι στην έλξη  χρήση της συμφωνίας έκανε το Προεδρείο του Σωματείου μας, τις μέρες συνεδριάσεων του Διοικητικού Συμβουλίου,τις μέρες συνεδριάσεων του ΔΣ της ΠΟΣ και σε κάποιες συναντήσεις που είχε ή σε συμμετοχή σε επιτροπές (κανονισμός κτλπ).
Η καταγγελία του γραφικού εκπροσώπου του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών,που έχει την πλήρη κάλυψη του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών, έγινε στο όνομα του νέου συνδικαλιστικού νόμου και επειδή τις ημέρες που οι συνδικαλιστές έκαναν χρήση της διευκόλυνσης,αναγροφόταν στο πρόγραμμα εργασίας η λέξη "Διάθεση ΔΙΚΑΜ" χωρίς αυτή η μέρα να προσμετράται σε καταμέτρηση ημερών εργασίας ή δευτερεύουσες. 
Οι μέρες που χρησιμοποιούσε το Προεδρείο της ΠΕΠΕ,απο τον Ιούνιο και έπειτα,όπως άλλωστε και τους προηγούμενους μήνες εδώ και 2 χρόνια, δεν ξεπερνούσαν ποτέ τις 4-5 το μήνα (σπάνια 10 το μήνα στο σύνολο τους)  ενώ το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου μας,είχε διευκόλυνση μόνο 1 μέρα το μήνα την ημέρα που συνεδρίαζε το ΔΣ.
Είναι γνωστό σε όλους τους σιδηροδρομικούς ότι στο Σωματείο μηχανοδηγών και τα 11 μέλη του ΔΣ εργάζονται κανονικά επί των αμαξοστοιχιών,εδώ και χρόνια και μετά την παραίτηση του Νώντα Θεοδώροπούλου,που απασχολείτε σε διοικητική θέση τα τελευταία 15 χρόνια,ενώ τα στοιχεία αυτά είναι στην διάθεση του οποιουδήποτε, στην ΠΕΠΕ τίποτα δεν είναι κρυφό.

Η συνειδητή αυτή επιλογή των συνδικαλιστών του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών,είχε σαν στόχο να παρέχει άλλη μια διευκόλυνση στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε βάρος του Σωματείου των μηχανοδηγών,η δράση του οποίου έχει ενοχλήσει το ΠΑΜΕ, που θέλει να απαξιώνει και να διαλύει ότι δεν ελέγχει. Θέλει τους εργαζόμενους στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ να εξαρτώνται απο τους συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ που εργάζονται στον δημόσιο τομέα και άρα θεωρούν ότι μπορούν να κάνουν ότι γουστάρουν,όπως πράττουν  άλλωστε δεκαετίες τώρα.
Μετά την ανακάλυψη του δήθεν ενεργού - ανενεργού χρόνου εργασίας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ στήριξαν και τον μνημονιακό νόμο για την περικοπή των συνδικαλιστικών αδειών.

Ρωτάμε την ηγεσία του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών

Απο πότε έχει να εργαστεί ο επικεφαλής της, συνάδελφος Πέτρος Παναγούλιας.
Αν αληθεύουν οι φήμες ότι βρέθηκαν σε έλεγχο που έγινε να έχουν   υπόλοιπα κανονικών αδειών  περασμένων ετών, κορυφαία στελέχη του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών,ενώ είχαν πλήρη απαλλαγή απο την εργασία τους. Αν είναι αλήθεια αυτό θα θέλαμε μια εξήγηση.Δεχόμαστε ακόμα και την προβοκάτσια που συνήθως επικαλούνται για να διαφύγουν απο δύσκολα ερωτήματα.
Και τέλος, με πιο ακριβώς καθεστώς έχει διασφαλίσει την καθημερινή του παρουσία στα συνδικαλιστικά δρώμενα και στον χώρο της ΠΟΣ,ο επικεφαλής του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών,εφόσον ο εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ στην έλξη επικαλέστηκε μνημονιακό Νόμο, ο οποίος δεν του δίνει το δικαίωμα αυτό. Πως δηλαδή έχει απαλλαγή ο Πέτρος Παναγούλιας και δεν μπορούν να έχουν οι υπόλοιποι συνδικαλιστές. Βάση ποιου Νόμου, απορέει αυτό του το δικαίωμα.

ΑΝ στο ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών θεωρούν ότι τα  όσα καταγγέλουν θα ισχύουν μόνο για τους άλλους και όχι για τους ίδιους είναι βαθιά νυχτωμένοι.
Λογαριάζουν χωρίς τον ξενοδόχο.

Το Σωματείο μας έχει αποδείξει και στο παρελθόν,ότι δεν χρειάζεται καμία διευκόλυνση απο την ΤΡΑΙΝΟΣ, καθώς οι συνδικαλιστές μας είναι στα τρένα καθημερινά.
Το μόνο που κατάφερε ο γραφικός εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών,καταγγέλοντας μάλιστα ως προβοκάτσια, την εφαρμογή της προφορικής συμφωνία της ΠΟΣ στο πρόσωπο του ενόψει της συνεδρίασης του ΣτΑ,είναι να προσπαθήσει - ανεπιτυχώς- να δυσκολέψει την συνεδρίαση του ΣτΑ όπου και συνάδελφοι θα έλθουν απο όλη την χώρα στην Αθήνα,σε μια απο τις πλέον κρίσιμες συνεδριάσεις στην ιστορία της ΠΕΠΕ.
Το ΠΑΜΕ είναι ξεκάθαρο ότι έχει στοχοποιήσει το Σωματείο μας,καθώς η παρουσία του σε αυτό έχει ευτελιστεί με τον γραφικό εκπρόσωπο του.
Καταγγέλουμε τον Προιστάμενο Κεντρικής Υπηρεσίας, κορυφαίο συνδικαλιστή της ΠΑΣΚ,Νώντα Θεοδωρόπουλου,που έδειξε "ιδιαίτερη ευσαισθησία" στην καταγγελία του γραφικού εκπροσώπου του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών,την ίδια ώρα που υπογράφει εδώ και μήνες προγράμματα εργασίας που ούτε στα σκλαβοπάζαρα του μεσαίωνα δεν θα συναντούσε κάποιος (31 μέρες συνεχόμενης δουλειάς τον Ιούλιο, 25-29 συνεχόμενης άλλους μήνες).
Για αυτά φυσικά,ΠΟΤΕ το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών δεν έκανε κάποια καταγγελία.
Η επιλεκτική ευαισθησία του Νώντα και η έλλειψη καταγγελτικού λόγου για όσα συμβαίνουν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ απο το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών - και προσπαθεί να διορθώσει το Σωματείο μας-,αποδεικνύει και την συμπόρευση των ορφανών του σημερινού ΠΑΣΟΚ,με τα ορφανά του Περισού που δεν έχουν συνδικαλιστική στέγη εδώ και 3 χρόνια και έχουν πάθει βέρτικο υπερασπιζόμενα ακόμα και  μνημονιακούς νόμους.

Περιμένουμε την απάντηση της ηγεσίας του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών για το αν έχει πλήρη απαλλαγή απο την εργασία της και με ποιον ακριβώς τρόπο την εξασφαλίζει,για να ενημερώσουμε τους συναδέλφους σιδηροδρομικούς.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Υ.Γ. Οι δικαιολογίες για αντικουμμουνιστές κτλπ τελειώσαν σύντροφοί,όπως τελειώσαν και τα αστεία.Άλλωστε το σημερινό ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών δεν έχει καμία σχέση με τον κομμουνισμό,καμία σχέση με το ΠΑΜΕ της προηγούμενης δεκαετίας.
 Ο διαχωρισμός των εργαζομένων -αλλά και όσους τους εκπροσωπούν- σε αυτούς που βρίσκονται υπό την ομπρέλλα του δημοσίου και σε αυτούς που βρίσκονται στον ιδιωτικό τομέα,δεν είναι αποδεκτός. Άλλωστε στο Σωματείο των μηχανοδηγών,οι συνδικαλιστές μας ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ χρόνια τώρα,άλλοι "ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ" ψιλό γαζί τους σιδηροδρομικούς!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου