Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2021

Ισπανία : Σε κινητοποιήσεις οι Μηχανοδηγοί

Σε κινητοποιήσεις βρίσκονται αυτήν την περίοδο οι Ισπανοί Μηχανοδηγοί, με αποτέλεσμα να υπάρχει σοβαρή διαμάχη με την Διοίκηση της RENFE γύρω απο αυτήν τους την απόφαση. 

Το Semaf εκτιμά ότι το εργατικό δυναμικό της Renfe έχει μειωθεί
κατά 750 άτομα από το 2019 έως σήμερα και επισημαίνει χαρακτηριστικά ότι "φέτος άλλοι 1.000 εργαζόμενοι θα εγκαταλείψουν την εταιρεία" χωρίς να αντικατασταθούν από νέους υπαλλήλους, τουλάχιστον προς το παρόν. 

Στο μεγάλο πρόβλημα της  γήρανσης του εργατικού δυναμικού των σιδηροδρόμων - με τους συναδέλφους να επικαλούνται για την Ισπανία τον υψηλότερο μέσο όρο ηλικίας στην Ευρώπη - προστέθηκε η συσσωρευμένη καθυστέρηση στις δημόσιες προσκλήσεις για απασχόληση, η οποία "επιδείνωσε περαιτέρω" την έλλειψη προσωπικού. Η επίλυση αυτού του πιεστικού προβλήματος που επηρεάζει δραστικά την κατάσταση της υποδομής -εταιρεία Adif-  είναι ένα από τα κύρια αιτήματα των διοργανωτών της απεργίας.

Αυτές τις μέρες, η Ισπανική Ένωση Μηχανοδηγών SEMAF  απαιτεί την επαναδρομολόγηση των τρένων πριν την εποχή του COVID και προβάλει αιτήματα γύρω απο τα εργασιακά   μετά τις πολλαπλές «παραβιάσεις» των συμφωνιών που επιτεύχθηκαν με τη διοίκηση της Renfe. Όπως καταγγέλλουν, η επιδείνωση των παρεχόμενων υπηρεσιών ανταποκρίνεται σε "ένα σχέδιο" του σιδηροδρομικού ομίλου να "μειώσει τη  δύναμη του δημόσιου φορέα" εφαρμόζοντας κρυφές περικοπές. Και αυτό σε μια εποχή που η Renfe έχει εφαρμόσει μια συγκαλυμμένη αύξηση της τιμής των εισιτηρίων.

Το συνδικάτο καταγγέλλει ότι η Renfe δεν συμμορφώνεται με τη συμφωνία που ρυθμίζει τις νέες ενσωματώσεις στην εταιρεία και τις διαδικασίες κινητικότητας του προσωπικού, «καθυστερώντας τους, παραπληροφορώντας τους και εμποδίζοντας σκόπιμα την κανονική ανάπτυξη των διαδικασιών προκειμένου να μειωθεί ο αριθμός των μηχανοδηγών. 

Από την άλλη πλευρά, η Semaf διεκδικεί «την ακεραιότητα του σιδηροδρόμου» ενόψει της πιθανής μεταφοράς των Rodalies (υπηρεσία τρένων) στη Γενική Γραμματεία της Καταλονίας με την συνεπακόλουθη διάσπαση της RENFE , μεταφορά που η Κοινότητα της Βαλένθια έχει επίσης διεκδικήσει για τις μετακινήσεις πολιτών σε αυτήν την περιοχή. 

Τέλος η SEMAF αντιδρά με την  ανακοίνωση για την προσέλκυση ιδιωτικής εταιρείας για να αναλάβει το τμήμα την συντήρηση τροχαίου υλικού (Renfe - Merchandise).


Το στέκι της έλξης -Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου