Στο μεγάλο πρόβλημα της γήρανσης του εργατικού δυναμικού των σιδηροδρόμων - με τους συναδέλφους να επικαλούνται για την Ισπανία τον υψηλότερο μέσο όρο ηλικίας στην Ευρώπη - προστέθηκε η συσσωρευμένη καθυστέρηση στις δημόσιες προσκλήσεις για απασχόληση, η οποία "επιδείνωσε περαιτέρω" την έλλειψη προσωπικού. Η επίλυση αυτού του πιεστικού προβλήματος που επηρεάζει δραστικά την κατάσταση της υποδομής -εταιρεία Adif- είναι ένα από τα κύρια αιτήματα των διοργανωτών της απεργίας.
Αυτές τις μέρες, η Ισπανική Ένωση Μηχανοδηγών SEMAF απαιτεί την επαναδρομολόγηση των τρένων πριν την εποχή του COVID και προβάλει αιτήματα γύρω απο τα εργασιακά μετά τις πολλαπλές «παραβιάσεις» των συμφωνιών που επιτεύχθηκαν με τη διοίκηση της Renfe. Όπως καταγγέλλουν, η επιδείνωση των παρεχόμενων υπηρεσιών ανταποκρίνεται σε "ένα σχέδιο" του σιδηροδρομικού ομίλου να "μειώσει τη δύναμη του δημόσιου φορέα" εφαρμόζοντας κρυφές περικοπές. Και αυτό σε μια εποχή που η Renfe έχει εφαρμόσει μια συγκαλυμμένη αύξηση της τιμής των εισιτηρίων.
Το συνδικάτο καταγγέλλει ότι η Renfe δεν συμμορφώνεται με τη συμφωνία που ρυθμίζει τις νέες ενσωματώσεις στην εταιρεία και τις διαδικασίες κινητικότητας του προσωπικού, «καθυστερώντας τους, παραπληροφορώντας τους και εμποδίζοντας σκόπιμα την κανονική ανάπτυξη των διαδικασιών προκειμένου να μειωθεί ο αριθμός των μηχανοδηγών.
Από την άλλη πλευρά, η Semaf διεκδικεί «την ακεραιότητα του σιδηροδρόμου» ενόψει της πιθανής μεταφοράς των Rodalies (υπηρεσία τρένων) στη Γενική Γραμματεία της Καταλονίας με την συνεπακόλουθη διάσπαση της RENFE , μεταφορά που η Κοινότητα της Βαλένθια έχει επίσης διεκδικήσει για τις μετακινήσεις πολιτών σε αυτήν την περιοχή.
Τέλος η SEMAF αντιδρά με την ανακοίνωση για την προσέλκυση ιδιωτικής εταιρείας για να αναλάβει το τμήμα την συντήρηση τροχαίου υλικού (Renfe - Merchandise).
Το στέκι της έλξης -Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου