Επί του παρόντος, η μητρική εταιρεία, η FS έχει τοποθετηθεί δημόσια για το συμβάν σε ξένο πρακτορείο, ενώ ο διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Train στην ελληνική κρατική τηλεόραση.
Και τις δυο φορές, οι τοποθετήσεις κινούνταν στο ίδιο πλαίσιο και συγκεκριμένα ότι «η Hellenic Train είναι μια εταιρεία που ασχολείται μόνο με τη μεταφορά επιβατών και εμπορευμάτων και δεν εμπλέκεται στη διαχείριση της υποδομής, ούτε στη συντήρησή της, ούτε στην κυκλοφορία».
Παραμένει άγνωστο, πως θα εξελιχθούν οι σχέσεις μεταξύ Ελλάδας (ΟΣΕ) και Ιταλίας (η Hellenic Train, όπως προαναφέρθηκε, ανήκει σε μια από τις μεγαλύτερες ιταλικές εταιρείες, την FS, η οποία έχει παρουσία και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες).
Ασφαλώς, πολλά θα εξαρτηθούν από την τελική ετυμηγορία της Δικαιοσύνης. Το κρίσιμο σημείο είναι, εάν η Δικαιοσύνη αποφανθεί ότι το τραγικό δυστύχημα οφείλεται σε εργαζομένους (σταθμάρχες, επιθεωρητές, κ.ά.) του κρατικού ΟΣΕ ή και της ιταλικής Hellenic Train (μηχανοδηγοί).
Φανταζόμαστε ότι στο μεσοδιάστημα, εάν δεν έχει υπάρξει, θα υπάρξει κάποια στιγμή επικοινωνία μεταξύ του Έλληνα πρωθυπουργού και της Ιταλίδας πρωθυπουργού.
Πάντως, στο εσωτερικό της Hellenic Train και για να είμαστε συγκεκριμένοι, οι εργαζόμενοι φαίνεται ότι είναι χωρισμένοι σε δυο τάσεις: Άλλοι είναι υπέρ της συνεχούς ανάδειξης των ευθυνών του ΟΣΕ και της «σκλήρυνσης» της στάσης απέναντι στον Οργανισμό, άλλοι εμφανίζονται πιο μετριοπαθείς.
Το σίγουρο είναι ο σιδηρόδρομος πρέπει να επανεκκινήσει, με όρους απόλυτης ασφάλειας και όχι σε κλίμα καχυποψίας, αλλά εμπιστοσύνης.
Πρόκειται για κάτι δύσκολο, αλλά ο στόχος είναι κοινός: Η ανάκτηση της εμπιστοσύνης στον σιδηρόδρομο.
www.metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου